yaelala14

New member
../images/Emo121.gif../images/Emo109.gif../images/Emo91.gif

astrix-on fire מדהיםםםםםםם
 
ווואי?? מזה מהאלבום החדש???

אל תגיד לי...בטח שאתה שומע את הטראק ומגיע חלק של גיטרה אז אתה עושה תנועה של גיטרה כזה נכון!?? חחחח כזה עלוב חחחחחחח שנים שלא שמעתי את הדבר הזה...
 

TribelFix

New member
ואייי הרגתה אותי

חח עושה תנועה עם היד של גיטרה חחחחחחחחחחחחחחחחחחח וההוא למעלה בכלל המלצה עלקק הטראק הזה יותר ישן מסבתא שלי
 

yaelala14

New member
../images/Emo121.gif../images/Emo109.gif

א.אני בת ב.ישן ישן אבל עדיין יפה..
 

Mike A

New member
שמעו קטע

היום בבוקר אני קם מכין לי כוס מרק ויושב לראות טלויזיה, אבל לא היה שום דבר מעניין. אמרתי אני אראה ערוץ 24, נראה איזה דברים יש מעניינים. קיצר אני מדליק, היה איזה שיר ואז היה את הקליפ של HITNRUN. הם שפויים? יש להם מושג כמה מגוחך זה נראה? חחח שפך אותי אשר עם הגיטרה שלו, כמעט לא נוגע בה. רק עושה תנועות מוזרות עם היד, ואז בא היפני הלא קשור הזה שר איזה שתי מילים.. ופישי נראה כמו איזה לוחם בולשביקי
 

Stoned Junglist

New member
חח תנועת גיטרה

יש משהו רע בגיטרה? תאמת אם הם היו קצת יותר טובים בגיטרה זה היה נחמד, אבל כן ON FIRE טראק טוב למתחילים ולאוהבי קפיצות אנערף :D
 

DorDassa

New member
וואלה בגין..

כמה שתצחקו על אסטריקס... אבל יש לו ת'יאכות סאונד מבין הטובות ששמעתי בזמן האחרון... אם הוא רק היה קצת מגוון ולא עושה בלופ את כל הטראקים שלו אז הוא עוד היה מצליח קצת יותר.. חבל.. כי הסאונד שלו פשוט מעולה!
 
למעלה