שמעו קטע
היום בבוקר אני קם מכין לי כוס מרק ויושב לראות טלויזיה, אבל לא היה שום דבר מעניין. אמרתי אני אראה ערוץ 24, נראה איזה דברים יש מעניינים. קיצר אני מדליק, היה איזה שיר ואז היה את הקליפ של HITNRUN. הם שפויים? יש להם מושג כמה מגוחך זה נראה? חחח שפך אותי אשר עם הגיטרה שלו, כמעט לא נוגע בה. רק עושה תנועות מוזרות עם היד, ואז בא היפני הלא קשור הזה שר איזה שתי מילים.. ופישי נראה כמו איזה לוחם בולשביקי