../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif The X-Factor S05 E01
אז התחילה עונה חדשה לתוכנית הרילאיטי המצוינת ה-אקס פקטור. נוספה שופטת חדשה,שריל.הסולנית של גירלז אלאווד,שהיא בעצמה השתתפה בפופ סטאר אאל"ט וזכתה. היא קצת כמו דני,היו צריכים להביא מישהי טיפה יותר שונה,אבל לא אכפת לי. חבל ששרון עזבה,דווקא אהבתי אותה.מישהו יודע אגב למה היא עזבה?היא כבר הודיעה על זה בעונה שעברה. המתמודדים שהרשימו אותי ביותר היו רייצ'ל,האמא בת ה26 ששרה איימי ווינהאוס.היא פשוט מצוינת לפי טעמי ואני מת על הקול והסגנון. אוסטין,הבחור הצעיר שדי הזכיר את ליאון באודישן לטעמי גם היה נשמע מצוין ונראה מצוין.נקווה שהוא ימשיך בטוב כי הוא ממש חמוד. והייתה עוד ילדה חמודה שסיימון אמר לה שהיא יכולה להיות הדארק הורס של התחרות שגם הייתה נשמעת ממש נחמד. שתי מצוינים כאלה בפרק פתיחה בנתיים מספק אותי,נקווה שהעונה תהיה מצוינת כקודמותיה.
אז התחילה עונה חדשה לתוכנית הרילאיטי המצוינת ה-אקס פקטור. נוספה שופטת חדשה,שריל.הסולנית של גירלז אלאווד,שהיא בעצמה השתתפה בפופ סטאר אאל"ט וזכתה. היא קצת כמו דני,היו צריכים להביא מישהי טיפה יותר שונה,אבל לא אכפת לי. חבל ששרון עזבה,דווקא אהבתי אותה.מישהו יודע אגב למה היא עזבה?היא כבר הודיעה על זה בעונה שעברה. המתמודדים שהרשימו אותי ביותר היו רייצ'ל,האמא בת ה26 ששרה איימי ווינהאוס.היא פשוט מצוינת לפי טעמי ואני מת על הקול והסגנון. אוסטין,הבחור הצעיר שדי הזכיר את ליאון באודישן לטעמי גם היה נשמע מצוין ונראה מצוין.נקווה שהוא ימשיך בטוב כי הוא ממש חמוד. והייתה עוד ילדה חמודה שסיימון אמר לה שהיא יכולה להיות הדארק הורס של התחרות שגם הייתה נשמעת ממש נחמד. שתי מצוינים כאלה בפרק פתיחה בנתיים מספק אותי,נקווה שהעונה תהיה מצוינת כקודמותיה.