The X-Factor S05 E01

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif The X-Factor S05 E01

אז התחילה עונה חדשה לתוכנית הרילאיטי המצוינת ה-אקס פקטור. נוספה שופטת חדשה,שריל.הסולנית של גירלז אלאווד,שהיא בעצמה השתתפה בפופ סטאר אאל"ט וזכתה. היא קצת כמו דני,היו צריכים להביא מישהי טיפה יותר שונה,אבל לא אכפת לי. חבל ששרון עזבה,דווקא אהבתי אותה.מישהו יודע אגב למה היא עזבה?היא כבר הודיעה על זה בעונה שעברה. המתמודדים שהרשימו אותי ביותר היו רייצ'ל,האמא בת ה26 ששרה איימי ווינהאוס.היא פשוט מצוינת לפי טעמי ואני מת על הקול והסגנון. אוסטין,הבחור הצעיר שדי הזכיר את ליאון באודישן לטעמי גם היה נשמע מצוין ונראה מצוין.נקווה שהוא ימשיך בטוב כי הוא ממש חמוד. והייתה עוד ילדה חמודה שסיימון אמר לה שהיא יכולה להיות הדארק הורס של התחרות שגם הייתה נשמעת ממש נחמד. שתי מצוינים כאלה בפרק פתיחה בנתיים מספק אותי,נקווה שהעונה תהיה מצוינת כקודמותיה.
 

Bleed for Me

New member
כןןן יואו איזו התרגשות!! חחח

עוד לא הספקתי לראות..אני אראה מאוחר יותר..
 

SHTRUDIDI

New member
זה נשמע מעולה

לצערי הקליפים לא עבדו לי. אבל איפה אפשר לראות את העונה? יש איזה דיילימוטישיון או משהו להצלת תושבים מחוץ לבריטניה? ומה עם אוסטריילאן איידול? לא היה אמור להתחיל?
 

M o n t i

New member
../images/Emo109.gif ../images/Emo103.gif בשביל לראות את הקליפים

חפשי פשוט ביוטיוב THE X FACTOR 2008 ושם את השמות שהבאתי. לגבי פרקים מלאים אני רואה ישירות במחשב ולא באינטרנט,אם אתם מבינים על מה אני מדבר ||
 

SHTRUDIDI

New member
איזה חמוד אוסטין!

יופי של קול, קצת מתאמץ אבל זה בטח נראה ככה בגלל העריכה. הוא מעולה. רייצ'ל מדהימה, קול מעולה, ביטחון. אני מקווה ששניהם ימשיכו הלאה. אם יש לך עוד המלצות יהיה נחמד אם תביא קטעים
 
למעלה