American Music Awards

SHTRUDIDI

New member
../images/Emo106.gifAmerican Music Awards../images/Emo106.gif

אתמול נערך הטקס בו לאיידולים הייתה נוכחות בהגשות פרסים, מועמדויות וגם על השטיח האדום. והזוכים-
דוהטרי לקחו הביתה את פרס הלהקה בפופ\רוק
קארי אנדרווד לקחה הביתה את פרס אלבום השנה בקאנטרי על Carnival Ride
ג'ורדין ספארקס לקחה את פרס אמן ADULT CONTEMPORARY
מזל טוב
 

LeAnnDylan

Well-known member
יא איך קוויתי שהיא תשיר את השיר הזה

מאז שהוא הופיע באנטומיה של גריי הוא תקוע לי בראש דיוויד היה קצת יבש בהצגה שלה, לא?
 

LeAnnDylan

Well-known member
באמת? מגניב!

הוא הרבה יותר טוב מהלאב סטורי הגרוע הזה><
 

LeAnnDylan

Well-known member
מזל טוב../images/Emo65.gif

כל הכבוד להם, לא הכי מפתיע אבל עדין
 

Fairywitch

New member
../images/Emo2.gifכל הכבוד להם!!!

איך ידענו שדוטרי יצליח! סחתיש גם לקארי וג'ורדן.
 

SHTRUDIDI

New member
ואם כבר הטקס-ראיתם את ביונסה?

ההופעה שלה הייתה מדהימה, ממש אהבתי. מישהו ראה?
 
למעלה