עדוד 8 ימים אני בארץ אני כבר סופרת את הימים השעות והדקות
E EMELY New member 2/8/02 #1 ../images/Emo104.gif ../images/Emo160.gif ../images/Emo3.gif עדוד 8 ימים אני בארץ אני כבר סופרת את הימים השעות והדקות
../images/Emo104.gif ../images/Emo160.gif ../images/Emo3.gif עדוד 8 ימים אני בארץ אני כבר סופרת את הימים השעות והדקות