שרשורופאים-המלצות

שוצקי

New member
עונה חלקית

את דר' גולדברג הכרתי בהריון לא בסקירה והיא היתה מצוינת, יסודית ומסבירה את השניים האחרים אני לא מכירה סקירה ראשונה עשיתי אצל ברונשטיין ואני חושבת שהיה שווה את ההוצאה סקירה שניה עשיתי אצל דר' מורד (דרך הקופה) והוא היה בסדר גמור בהצלחה בהמשך ההריון!
 

hhagigit

New member
מנסה לעזור ולהמליץ.../images/Emo179.gif

אצל פרופ' טלר הייתי בשקיפות העורפית במרפאה בחורב (דרך "מכבי" ) ויצאתי מאד מאד מרוצה. את סקירת המערכות המוקדמת ביצעתי אצל ד"ר ברונשטיין המפורסם ששמו הולך לפניו (הדר) בבדיקה פרטית (2200 ש"ח) ולמרות שהופתעתי מגישתו הפחות חברותית ממה שציפיתי אכן מדובר ברופא מקצועי, יסודי ומדוייק. בהצלחה!
 

מירבושש

New member
אני עשיתי אצל ד"ר אילן גל

את כל 3 הסריקות וממליצה עליו בחום. לא מכירה את שני האחרים.
 

אדי30

New member
עשיתי את המוקדמת

אצל ד"ר גל - ממליצה בחום!!!!!! מקצועי ואנושי מאד!!!!
 
מתלבטת בין גל לצלאל../images/Emo41.gif

בהריון הקודם, עשיתי אצל גל והייתי מרוצה עד הגג. פתאום אני חושבת שזה ממש מוזר שהרופא שלי (שמקבל באותה מרפאה בה צלאל מקבל) לא הפנה אותי לצלאל. לאור ההמלצות החמות פה בפורום אני פתאום מתלבטת אם ללכת לאילן גל או לפרופ' צלאל, מה דעתכן?
 
לגבי ד"ר גולדברג

מאחר ולא קיבלתי כאן תשובה הרמתי כמה טלפונים, כי היום קבעתי תור אצלה ורציתי לדעת איך היא. מישהי אמינה עלי מאוד, שבעלה גנקולוג ולכן מכירה את המטריה מקרוב מסרה לי שד"ר גולדברג מנהלת למעשה את מחלקת האולטראסאונד בכרמל. היא מאוד מנוסה ועבדה באולטראסאונד גם בהעמק. היא זולה משמעותית מה"תותחים" (לי היא אמרה להביא 1200 ש"ח). היא בעצם עובדת תחת אוסלנדר שמאוד נחשב והוא המליץ לי עליה. מקוה שעזרתי
 

קזיזי

New member
עשיתי אצל פרופ' יפו

מאוד מאוד יסודי ידוע כאחד הטובים בארץ עובד באיכילוב רופא מצויין וגם איש נחמד קחי בחשבון שהוא מנהל מחלקת האולטרסאונד ויש מעט הפרעות תוך כדי אבל הוא ממש השתדל שלא יפריעו והסביר לנו כל דבר כך שגם אני אבין (בעלי סטאג'ר לרפואה) אנחנו הלכנו אליו באופן פרטי לסקירה מורחבת אחרי שהיתה בעיה של מוקד אקוגני בלב עם שילוב של תוצאות גבוליות בחלבון העוברי והוא בדק ביסודיות והרגיע אותנו ולא חסך זמן ועשה שיקלול גם של התוצאות עם הסקירה הראשונה ותוצאות השקיפות העורפית. הכי חשוב זה שאת ובעלך תרגישו שאתם בידיים טובות.אני יודעת שאני אחזור אליו שוב. אגב הרופאה שהמליצה עליו המליצה גם על גל ואני יודעת מבעלי שגם הוא נחשב לאחד מהטובים לא מכירה/ שמעתי על השלישי שהזכרת. בהצלחה!
 

isidora

New member
../images/Emo20.gif../images/Emo20.gifמישהי עשתה סקירה אצל ד"ר וינר ברמב"ם../images/Emo35.gif

הרופא שלי המליץ לי עליו לסקירה שניה ומעולם לא שמעתי את שמו...
 

בשקה

New member
../images/Emo20.gif מחפשת המלצה לרופא באיזור המרכז - מאוחדת

הייתה לי חוויה מאוד לא טובה עם אופא מהקופה שכעס שלא באתי אליו לסקירות וממש הפך את עורו. זקוקה להמלצה על רופא שפוי וטוב.
 

SBKN

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif סקירה מורחבת במכבי

מחפשת המלצה לרופא לסקירה מורחבת שמקבל בקופה "מכבי", לסקירה מאוחרת מורחבת על חשבון הקופה (יש לי הפניה למורחבת) באיזור המרכז תודה
 

קזיזי

New member
ד"ר מישב סלומון - מקבל בבלפור תל אביב

עשיתי אצלו את השקיפות והסקירה הראשונה (השניה עשיתי פרטי בגלל שילוב של תוצאות גבוליות.) השקיע זמן והסביר כל מה ששאלנו בסבלנות אפילו כמה פעמים.
 

SBKN

New member
ג'קי סביליה מישהי מכירה?

לסקירה מאוחרת מורחבת
 

אופירהק

New member
ממליצה מאוד

את יכולה לעשות חיפוש, המלצתי עליו כבר כמה פעמים. יסודי מאוד, מסביר את הכל גם בלי שתשאלי ונחמד.
 
../images/Emo27.gif../images/Emo41.gifזקוקה להמלצה לרופא נשים

מישהי מכירה את ד"ר חנוך יוסי? הוא עובד בקופ"ח כללית בירושלים אשמח לשמוע המלצה גם על רופא נשים אחר מכללית בירושלים. תודה מראש
 

בשקה

New member
ככל הידוע לי

נסיעה היא לא בעיתית אבל כדאי לך להתייעץ עם הרופא. אם את עושה באזור המרכז אני מאוד ממליצה על ליפיץ. מקבל באסותא פ"ת
 

מגלשה

New member
אותי הרופא שלך לבית קפה אחרי הבדיקה...

כלומר אני בניתי על פינוק במסעדה עם בעלי אחרי הבדיקה, וכששאלתי את הרופא בעדינות אם חייבים לשכב, הוא ישר הבין לאן אני חותרת ואמר: "את יכולה לשבת בקפולסקי כל עוד זה לא מאמץ". אז זה בדיוק מה שעשיתי רק שתיתי גלונים של מים (לא יודעת אם זה קשור אבל הייתי צמאה בטירוף). שיעבור בקלות ותקין.
 
למעלה