שאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

בשה1

New member
שאלות (לא הכוונה)
מי אחראי על תחנות האוטובוסים והשילוט בהן?
משרד התחבורה/ העירייה/ אחר? בא לי לקחת כמה ריבועים צהובים עליהם רשומים קווים שכבר לא קיימים ולעשות מהם תחתיות לסיר למזכרת... גם ככה זה מטעה שהשאירו אותם בתחנות. ממי לבקש רשות?
 

BrEt HaRt 4eVeR

New member
שאלות (לא הכוונה)
סליחה על ההודעה החדשה
לא ידעתי לאן לשרשר... מחר מתחיל לימודים. גר באשדוד ולומד במרכז האקדמי ברמת גן. לימודים הם 3 ימים בשבוע. הציעו לי פה לקנות כרטיס שנתי או סטודנטיאלי שהכי ישתלם לי מבחינת הכסף... עדיין לא הבנתי לצערי, מישהו יכול לומר לי באופן מוחלט איזה מהם יותר משתלם? המסלול שלי הוא ככה: אשדוד - רכבת מרכז - המרכז האקדמי - רכבת מרכז - רכבת לאשדוד (לגבי החזור זה ל בטוח שאני חוזר עם רכבת, אולי באוטובוס כמו בהלוך, תלוי באיזה שעה אסיים כי אם אסיים בערך ב4 אז הפקקים יהרגו אותי ואעדיף רכבת). בנוסף, הוצאתי לפני כמה חודשים כרטיס רב קו של קונקס... בבקשה תסבירו לי עליו האם אפשר להטעין עליו הכל? ועוד הסברים על הכרטיס יתקבלו בברכה. תודה
 

רוזהלי1

New member
שאלות (לא הכוונה)
אוטובוס, קו 24, בירושלים
ביום שני לפני שבוע חיכיתי בתחנת רכבת מלחה, בירושלים, לאוטובוס קו 24, הוא נסע מבלי להכנס לתחנת הרכבת. התלוננתי ל"אגד" ונעניתי שביום שני יש שוק "רמלה לוד" ולכן אף אוטובוס לא נכנס לתחנת הרכבת. עלי לציין שבאינטרנט רשום שהאוטובוס כן נכנס לתחנת הרכבת. מה עלי לעשות כעת? לאן להמשיך מעבר ל"אגד" להתלונן?
 
מי אחראי על תחנות האוטובוסים והשילוט בהן?
משרד התחבורה/ העירייה/ אחר? בא לי לקחת כמה ריבועים צהובים עליהם רשומים קווים שכבר לא קיימים ולעשות מהם תחתיות לסיר למזכרת... גם ככה זה מטעה שהשאירו אותם בתחנות. ממי לבקש רשות?
על פי חוק - העירייה.
בפועל השילוט נופל בין הכיסאות, והרשויות שמבצעות אותו הן לסירוגין הרשות המקומית, חברות האוטובוסים וגורמים אחרים כגון נתיבי איילון.
 

אוהד11

New member
אוטובוס, קו 24, בירושלים
ביום שני לפני שבוע חיכיתי בתחנת רכבת מלחה, בירושלים, לאוטובוס קו 24, הוא נסע מבלי להכנס לתחנת הרכבת. התלוננתי ל"אגד" ונעניתי שביום שני יש שוק "רמלה לוד" ולכן אף אוטובוס לא נכנס לתחנת הרכבת. עלי לציין שבאינטרנט רשום שהאוטובוס כן נכנס לתחנת הרכבת. מה עלי לעשות כעת? לאן להמשיך מעבר ל"אגד" להתלונן?
לפנות למפקח על התעבורה במשרד התחבורה
 
על פי חוק - העירייה.
בפועל השילוט נופל בין הכיסאות, והרשויות שמבצעות אותו הן לסירוגין הרשות המקומית, חברות האוטובוסים וגורמים אחרים כגון נתיבי איילון.
הנוהג המקובל
העיריה אחראית לכך שהשלטים יוצבו, יישארו שלמים ושמישים וכד'. חברות האוטובוסים אחראיות לרישום הפרטים, עידכונם וכד'. במקומות שבהם יש גורם מנהל/מפקח נוסף כמו נתיבי-איילון או תכנית האב לתחבורה בירושלים, אפשר ורצוי לפנות גם לגופים אלה.
 

בשה1

New member
הנוהג המקובל
העיריה אחראית לכך שהשלטים יוצבו, יישארו שלמים ושמישים וכד'. חברות האוטובוסים אחראיות לרישום הפרטים, עידכונם וכד'. במקומות שבהם יש גורם מנהל/מפקח נוסף כמו נתיבי-איילון או תכנית האב לתחבורה בירושלים, אפשר ורצוי לפנות גם לגופים אלה.
תודה!
 

oschlick

New member
שאלות (לא הכוונה)
למה יש רק 6 מקומות ישיבה בתחנות של אונ' ת''א
ברחוב לבנון לכיוון צפון. למה עשרות הסטודנטים שיוצאים בשעה מסויימת מהאונ' צריכים להתחלק על 6 מקומות בשתי תחנות של קווים לרמה''ש, להרצליה, לרעננה, לכפר סבא, לפתח תקווה ולצפון ת''א. אני כבר לא מדבר על התחנות ברחוב איינשטיין לכיוון מזרח שבהן עולים כל הסטודנטים שנוסעים למרכז תל אביב ולחולון/בת ים/ראשל''צ/רחובות.
 
למה יש רק 6 מקומות ישיבה בתחנות של אונ' ת''א
ברחוב לבנון לכיוון צפון. למה עשרות הסטודנטים שיוצאים בשעה מסויימת מהאונ' צריכים להתחלק על 6 מקומות בשתי תחנות של קווים לרמה''ש, להרצליה, לרעננה, לכפר סבא, לפתח תקווה ולצפון ת''א. אני כבר לא מדבר על התחנות ברחוב איינשטיין לכיוון מזרח שבהן עולים כל הסטודנטים שנוסעים למרכז תל אביב ולחולון/בת ים/ראשל''צ/רחובות.
פנייה לעיריית תל אביב מתבקשת.
 

דוד311

New member
למה יש רק 6 מקומות ישיבה בתחנות של אונ' ת''א
ברחוב לבנון לכיוון צפון. למה עשרות הסטודנטים שיוצאים בשעה מסויימת מהאונ' צריכים להתחלק על 6 מקומות בשתי תחנות של קווים לרמה''ש, להרצליה, לרעננה, לכפר סבא, לפתח תקווה ולצפון ת''א. אני כבר לא מדבר על התחנות ברחוב איינשטיין לכיוון מזרח שבהן עולים כל הסטודנטים שנוסעים למרכז תל אביב ולחולון/בת ים/ראשל''צ/רחובות.
מקומות ישיבה מיועדים בעיקר לקשישים וכדומה
בשום מקום אין מספיק מקומות ישיבה לכל מי שמחכה לאוטובוס.
 
מקומות ישיבה מיועדים בעיקר לקשישים וכדומה
בשום מקום אין מספיק מקומות ישיבה לכל מי שמחכה לאוטובוס.
נו, והאם זה מצב אופטימלי?
בתחנות ראשיות, למשל ברוב התחנות המרכזיות, יש הרבה יותר מארבעה מקומות ישיבה בכל תחנה כפי שמקובל בתחנות רגילות. השער הראשי של האוניברסיטה בהחלט מצדיק מספר רב של מקומות ישיבה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה