יום חמישי-יום 54ב
-תחילת הליל

גייל 7

New member
קטורזה, תקשיב לי טוב (כמו שאומרת חבורת הזבל |

כבר מזמן סיכמנו שעל אף שאנחנו אוהבים זה את זו כמו שאביבית אוהבת את אביבית, כדאי שנתאפק (גם אם קשה לך מאוד ..) ולא נגיב אחד לשני.
 
לא סיכמתי עם אף אחד ואחת פה כלום,לא את ולא

אלף כמוך ישתיקו אותי פה ויסתמו ממני את פתחון פי פה.הבנת זאת גברת?
 

גייל 7

New member
קטורזה כפרה - אין אלף כמוני ...

מצידי פתח את פיך ובאותה הזדמנות, אם אתה כבר כאן - תלקלק אצבעות מרוחות בשוקולד השחר. יש כאן אלף לא כמוני שישמחו לקרוא ולהגיב לדבריך הכה מקוריים, הנועזים והמהפכניים. בהגיבך לי אתה סתם מתבזבז, כי אני, בעוונותי, לא ממש מתפעלת מנצנוצי גאוניותך. וגם - הדחתי אותך מזמן ...
 
לא כפרה שלך ולא עמייאת תחסכי ממני את הצביעות.

מאוד מודה לך שלא תקראי את דבריי,כי את דברייך וקיומך נזכרתי רק היום.חחח
 

גייל 7

New member
צבועה כמו סופי ??

מודה לך על המחמאה
קצת מעליב שלא זכרת את קיומי ... אני את עובדת קיומך זוכרת רגע רגע שעה שעה ... איך לא ?? יהיה לי קל יותר להתעלם מתגובותיך אם לא תשלשל אותן בהמשך לתגובותי.
 

Taltal185

New member
סופי הכי אמיתית שם ולא יעזור לאף אחד!

תותחית! אומרת הכל בפנים ולא מתחבאת מאחורי אנשים אחרים. סופי ויאנה גדולות!!!
 

sonia100

New member
זה שאדם אומר דברים בפנים לא אומר שהוא אמיתי..

נכון שחיבבתי את סופי ונכון שהיא אומרת לעיתים דברים נכונים אבל... יש בה המון מירמור, קנאה לא בריאה ואף שקרים... כל המונחים שהיא מנסה לזרוק במשפטים, רחוקים מהמציאות והמון סיפורים שלה מראים מי היא באמת- אדם נוירוטי, חסר סבלנות לזולת, עצלנית ונצלנית !!!
 
כן סופי אמרה בפרצוף עלק.. אחרי שחלבה את מה

רצתה מרגב ואביבית.. סופי אחת הצבועות שם אם לא ה.. להגיד לאדם מה הבעיה שלך איתו בפנים זה יפה,אבל לא לרכל על כך עם כל המצלמות כדי להשחיר אותו בחוץ,ומול אחרים. מה זה בפנים
 
השנאה לאביבית,גורמת לאנשים להתחבר

לסופי האיומה והמכוערת פנימית,וחיצונית....
 

cheelly33

New member
לא תשכנע אותי אחרת.

אביבית לא חפה מרכילויות על אחרים והשחרתם בפני דיירי הבית ("קותי, יאנה מוסלמית!" או "לך תראה מה קורה במטבח") לא קונה את טוב הלב שלה לא קונה את ההיתממות שלה לגבי ריכולים. ועוד יותר ההתנפלות שלה על ערן שלא ישב ובכה על לכתה ועוד העז לחייך עם לירון ואז שנייה אחרי שאמרה לו את זה להתנשק צרפתית עם הייצור הדוחה הזה- זה מבחיל. אתה מוזמן לא לאהוב את סופי בדיוק כמו עוד אנשים כמוך. אני לא אשתכנע אחרת. סופי בעיני עדיפה אלפי מונים על רוב הדיירים בבית. היא רחוקה מלהיות נופת צופים ויש לה את הפאקים שלה אבל צבועה היא לא. לא בעיניי.
 
את לא בראש מעייני מבחינת שכנועים.תגובתי לך..

היתה אך ורק לתת תשובה לגבי הסילופים שלך.עכשו לנושא שכתבת. 1.אביבית לא מושלמת ומעולם לא טענתי כך. 2.כמות הריכולים שלה קטנה בהרבה משל סופי פר כמות. 3.המשפט שלה לגבי ערן וכפיות הטובה שלו מוצדקת ובמקום.ולא רק שמוצדקת אלא גם נכונה עובדתית.לגבי היחסים שלה עם צבי מזמן כבר ערן יודע שזה בכיוון הזה,אביבית ציפתה לנאמנות מסוג אחר נאמנות של חברות ולא זוג. 4.לא רק שאני לא אוהב את סופי אני סולד ממנה,היא משחקת משחק,היא אגואיסטית ברמות,היא חושבת רק על הפרס,לא רק שהיא השחירה את אביבית מאחורי גבה,אלא דאגה לנעוץ בה סכינים אחרי שכבר הודחה,ורק ערן הצליח קצת להוריד אותה מזה שאמר לה זה לא נראה טוב בחוץ.כמובן שערן המודע לעצמו ולמצלמות יאמר כך. 5.סופי צבועה מכיוון שרק בפרק האחרון ראינו איך היא דיברה בתמיהה וזלזול עם שרי על איך בכלל רוצים להשאיר יצור כזה-אביבית.והיום ובמקרים אחרים היא טוענת בפני אביבית שהיא אוהבת אותה ורוצה להיות חברה שלה בחוץ. זו לא צביעות??? חוץ מזה היא חברה קרובה של סער מעונה 2 מה שמיידית מעלה לי גירה לגביה.
 

cheelly33

New member
כל אחד נותר בדעתו.

לפחות יש תמימות דעים בנוגע לכך שאף אחד מאיתנו לא בראש מעייניו של השני.
 

bibaso

New member
סופי אחלה, אמיתית במובן הטוב של המילה

לא מושלמת כמובן - היה לה שבוע לא יפה שקצת הגזימה בדיבורים על אביבית, אבל בכללי היא אחלה, ישירה, לא דופקת חשבון, משעשעת (למרות הקול המעצבן). ואביבית, אל תכעסו עליה, הבעייה שלה עמוקה ודורשת טיפול של שנים, בדברים רבים היא כמו ילדה לא מפותחת + בעיות של צומת לב, היטריה והתקפי יאנה, היא חיה בעולם משל עצמה, אבל בבסיסה היא נשמה טובה למרות הכל.
 
למעלה