תגידו, נראה ליש שיש

טליסמה

New member
זה אומר...

שכאשר נוצר מפגש בין שניים ונאמרים דברים, והתגובה עליהם "זה שלך..." למעשה סוגרים את מרחב הדיבור לדעתי, מרחב בין שניים יכול להניב משהו מעניין יותר, תורם יותר ומכיל יותר, כאשר שני אנשים הרואים זה את זה באופן פתוח ובלתי מתגונן, ככל שיוכלו, תוך מודעות מלאה הן להיותם שני פרטים נפרדים והן לחיבור ביניהם וכשנאמרים דברים מסויימים שלא נראים לי או לאחר יש לבקש להבין ולהיות מובן ולדבר על הדברים ולא להשאיר אותם לפרוש של האחר, לפעמים לפרוש של האחר אין קשר למהות הדברים שנאמרו ולכן חשוב להמשיך לדבר ולא לפתור את זה באמירה "זה שלך..."
 
את מנחמת

יחסית לחבורת העליהום טוב לראות שיש מישהו שמציע התייחסות עניינית. אני מסכים לחלוטין עם מה שאמרת, כולל האופן שבו הסברת את מקור העניין בהיבטים רגשיים ולא עניינים. תודה. את מרשה לי שזה יהיה שלי?
 
חחחחחחחחחח.....

אם כבר חזרת לזה.... קודם כל זו עו"ד של .... נעמת !!!! (אולי לא שמת לב?). שנית, היא מתמקדם במספר הגרושים שהתאבדו, אבל יש גם מספר נ יכר של נשואים שהתאבדו ולא ראיתי את הסיבות מדוע (יכול להיות שגבר נשוי שנופלים עליו בגירושין עם הסבר כיצד האישה תנצל את מעמדה העדיף בכל מיני מקומות כדי לנשלו מילדיו ומאבהותו יעשה מעשה?). הפיצול לקבוצות גיל בדיוק באמצע העשור ה"מעניין" מבחינת הנושא - מה תגידי עליו? בחשבון פשוט יש שנים שנראים סיכומים של לפחות מעל 150 .... אי .. סטטיסטיקה ... סטטיסטיקה ... חוץ מזה, ברוב להיטותך פספת את הפואנטה. הדיוק במספרים לא קריטי. המגמה המגדרית בנושא ברורה לחלוטין.....
 

סגלגלה 1

New member
מה בדיוק המגמה המגדרית הברורה?

שגברים מתאבדים יותר וזה רק בגלל הנשים:))
 
כפרה, צאי מזה !!!!

את חופרת במה שאין..... המגמה המגדרית היא שגברים מתאבדים יותר מנשים וגברים נשואים וגרושים יותר ... עכשיו, אחרי שזה ברור ואת לא שועטת להגן מפני מה שלא הותקף, תואילי אולי להתייחס לנושא רצח הנפש?
 
או שמתקשה להתמודד

או שסתם לא בא לו להתמודד. אנשים לא ישקיעו בויכוח איתך אם לא יוצא להם משהו מזה. אני די בטוח שלא תשמע את הביטוי הזה בדיון משפטי ולמה? כי לשם באים כדי להשיג תוצאה לא סתם בשביל לצאת צודקים.
 
למעלה