המטרונית/שאלות /חדשות/הצעות...

מצב
הנושא נעול.
נראה לי באמת שיד לבנים לא תזכה

אוטובוסי המטרונית יכולים ליסוע בדרך פיק"א
ובדרך חנקין וגם ברחוב טרומפלדור ולדעתי גם יכולים להסתובב לרחוב הגליל או לרחוב חניתה עם שינויים גיאומטריים קטנים.
הם לא צריכים להיכנס לתוך הרוממות.
הבעיה תהיה בדרך יד לבנים.
אפשר אולי לעשות מסלול כזה שסובב את נווה שאנן - חנקין, טרומפלדור, גליל, חניתה, שמחה גולן עם תחנת קצה בגרנד קניון.
אם המטרוניות יכולות ליסוע בהדר, הן יכולות ליסוע גם בנוה שאנן.
נראה לי באמת שיד לבנים לא תזכה
למטרונית,
הכי מעניין יהיה לראות מטרונית מטפסת בדרך הציונות
 
ומה עם במקום קווים ארוכים שנעשים

כתבתי גם להאריך את 142 לצומת קרית אתא
ומרכזית המפרץ לא מתייתרת, מכיוון שהקווים הבינעירוניים וקווים כמו 101, 115, 131-133, 146 ורוב קווי נשר (7X) עדיין נשארים במרכזית המפרץ כתחנת קצה.
ההגיון בהארכת 142 לצומת קרית אתא -141 לצומת קרית אתא או צפונה יותר זהה להגיון של הארכת קו 123 וקו 136 החדש.
מכיוון שאין יותר קווי קריות (חוץ מקווי המטרונית) שמגיעים למרכזית המפרץ, הגיוני שצומת קרית אתא תהיה נקודת ההחלפה בין קווי הקריות לקווים שעולים לכרמל. אין הגיון ליסוע עם קו פנימי בקריות עד למטרונית, ליסוע עוד קטע קצר עם המטרונית עד מרכזית המפרץ וליסוע את עיקר הנסיעה ליעד בכרמל בקו שלישי ממרכזית המפרץ.
המטרונית פשוט לא משרתת בצורה טובה נסיעות בין הקריות ליעדים בכרמל.
אני למשל לא הצעתי להאריך את 101 או את 115 לצומת קרית אתא.
ומה עם במקום קווים ארוכים שנעשים
עוד יותר ארוכים (צ.ק.אתא זאת חתיכת דרך ממ.המפרץ.

במקום להוסיף קווים ארוכים,
מה הבעיה לעשות כמו בקריות, יש מטרונית שחוצה את הצירים הראשיים, והנסיעה עם קו פנימי לציר המטרונית אם המרחק גדול בשביל הליכה.
כנ"ל לעשות לכל אורך צירי המטרונית, גם בשביל להגיע לטכניון פשוט מגיעים עם המטרונית לתחנה שממנה יצא האוטובוס המתאים, וכך המטרונית בגלל היתרון התדירות והבלעדיות שלה בכביש מקצרת את הזמן, אז נכון יוסיף כנראה עוד קו לכל נסיעה שעד היום היו 2 קווים, אבל יש סיכוי לקיצור זמן משמעותי, לא חושבים?
 
כי לא הגיוני שנסיעות בין הקריות למקומות

ומה עם במקום קווים ארוכים שנעשים
עוד יותר ארוכים (צ.ק.אתא זאת חתיכת דרך ממ.המפרץ.

במקום להוסיף קווים ארוכים,
מה הבעיה לעשות כמו בקריות, יש מטרונית שחוצה את הצירים הראשיים, והנסיעה עם קו פנימי לציר המטרונית אם המרחק גדול בשביל הליכה.
כנ"ל לעשות לכל אורך צירי המטרונית, גם בשביל להגיע לטכניון פשוט מגיעים עם המטרונית לתחנה שממנה יצא האוטובוס המתאים, וכך המטרונית בגלל היתרון התדירות והבלעדיות שלה בכביש מקצרת את הזמן, אז נכון יוסיף כנראה עוד קו לכל נסיעה שעד היום היו 2 קווים, אבל יש סיכוי לקיצור זמן משמעותי, לא חושבים?
כי לא הגיוני שנסיעות בין הקריות למקומות
מרכזיים בכרמל יחייבו שלושה אוטובוסים, כאשר קטע הנסיעה במטרונית אינו העיקרי שבהם.
אם הקטע במטרונית הוא משני בכלל הנסיעה לא יהיה קיצור זמן.
מה שכן יהיה זה עומס נוסף על המטרונית של נוסעים שלהם היא לא ממש עוזרת.

המטרונית היא לא מערכת שלמה שמכסה את חיפה. בתוך חיפה המטרונית מכסה רק רצועה צרה ולא מכסה כלל את אזורי הכרמל הגבוהים ואת אזור נווה שאנן.
נסיעה של 5 דקות מתוך אחת הקריות למטרונית, של עוד 10 דקות במטרונית ושל עוד חצי שעה באוטובוס נוסף עד ליעד בכרמל (עם שתי החלפות שגם לוקחות זמן) היא לא נסיעה הגיונית. הקטע של המטרונית פשוט מיותר בנסיעות כאלו.
 
נראה לי שזה תלוי איפה התחנה של הקו השלישי,

כי לא הגיוני שנסיעות בין הקריות למקומות
מרכזיים בכרמל יחייבו שלושה אוטובוסים, כאשר קטע הנסיעה במטרונית אינו העיקרי שבהם.
אם הקטע במטרונית הוא משני בכלל הנסיעה לא יהיה קיצור זמן.
מה שכן יהיה זה עומס נוסף על המטרונית של נוסעים שלהם היא לא ממש עוזרת.

המטרונית היא לא מערכת שלמה שמכסה את חיפה. בתוך חיפה המטרונית מכסה רק רצועה צרה ולא מכסה כלל את אזורי הכרמל הגבוהים ואת אזור נווה שאנן.
נסיעה של 5 דקות מתוך אחת הקריות למטרונית, של עוד 10 דקות במטרונית ושל עוד חצי שעה באוטובוס נוסף עד ליעד בכרמל (עם שתי החלפות שגם לוקחות זמן) היא לא נסיעה הגיונית. הקטע של המטרונית פשוט מיותר בנסיעות כאלו.
נראה לי שזה תלוי איפה התחנה של הקו השלישי,
אם זה קצר מידי אז אולי באמת אין סיבה להחלפות רבות מידי, ואז אולי להאריך את הקו,
אבל אם הקו המדובר רץ לאורך קו המטרונית, אולי לקצר אותו עד למקום שבו הוא יוצא לדרך שונה.
 
לא מדובר בקווים שרצים לאורך קווי המטרונית

נראה לי שזה תלוי איפה התחנה של הקו השלישי,
אם זה קצר מידי אז אולי באמת אין סיבה להחלפות רבות מידי, ואז אולי להאריך את הקו,
אבל אם הקו המדובר רץ לאורך קו המטרונית, אולי לקצר אותו עד למקום שבו הוא יוצא לדרך שונה.
לא מדובר בקווים שרצים לאורך קווי המטרונית
קווים כאלה בדרך כלל מבוטלים, כמו 103, 108, 113, 114, 1, 2.
מדובר על קווים שעיקר נסיעתם באזורים ודרכים שהמטרונית כלל לא מתקרבת אליהם. קווים שמחברים את אזור המפרץ ליעדים שונים בכרמל.
במפת קווי המטרונית אפשר לראות בדיוק מה קווי המטרונית מכסים ולאן הם כלל לא מתקרבים.
 

cj20

New member
שאלה לגבי מסלול עדיף עם כל השינויים האחרונים

המטרונית/שאלות /חדשות/הצעות...
שאלה לגבי מסלול עדיף עם כל השינויים האחרונים
שלום,

קראתי את השרשור ואני מבינה שבעצם מלב המפרץ ועד חוף הכרמל זו נסיעה של בערך 40 דקות במטרונית, שזה נשמע לי הרבה כי חשבתי שהמטרונית תהיה מהירה, כנראה היא עוד עושה סיבובים בדרך? איזה באסה חשבתי שיהיה אפשר להמשיך איתה עד הסוף וזה יהיה גם מהיר.. בכל מקרה, אשמח אם תייעצו לי אם אתם יודעים מה המסלול העדיף בשני המקרים הבאים, כאשר היעד הוא שער הכרמל במתמ (איפה שנטוויזן):

1. עלייה בפסגות ים ממש ליד מגה בעיר - האם עדיף לקחת אוטובוס שמגיע לרכבת מוצקין ואז לקחת רכבת לחוף הכרמל, או לנסוע במטרונית קו 3 עד לב המפרץ ושם להחליף לקו המנהרות? או לנסוע מטרונית קו 3, להחליף איפשהו (איפה?) למטרונית קו 1 ולנסוע עד הסוף?
2. עלייה בנווה גנים באיזור ספורטלי - האם האם עדיף לקחת אוטובוס שמגיע לרכבת מוצקין ואז לקחת רכבת לחוף הכרמל, או לצאת לכביש דרך עכו ולקחת קו 1 של המטרונית עד לב המפרץ ושם להחליף לקו המנהרות, או בעצם להמשיך עם המטרונית עד הסוף?

במידה ועדיף להחליף בלב המפרץ - האם זה יהיה נוח להחליף שם? כלומר מהמקום שיורדים ועד המקום שצריך ללכת לקו המנהרות?
 
היא לא עושה סיבובים, היא נוסעת כמו קו 103

שאלה לגבי מסלול עדיף עם כל השינויים האחרונים
שלום,

קראתי את השרשור ואני מבינה שבעצם מלב המפרץ ועד חוף הכרמל זו נסיעה של בערך 40 דקות במטרונית, שזה נשמע לי הרבה כי חשבתי שהמטרונית תהיה מהירה, כנראה היא עוד עושה סיבובים בדרך? איזה באסה חשבתי שיהיה אפשר להמשיך איתה עד הסוף וזה יהיה גם מהיר.. בכל מקרה, אשמח אם תייעצו לי אם אתם יודעים מה המסלול העדיף בשני המקרים הבאים, כאשר היעד הוא שער הכרמל במתמ (איפה שנטוויזן):

1. עלייה בפסגות ים ממש ליד מגה בעיר - האם עדיף לקחת אוטובוס שמגיע לרכבת מוצקין ואז לקחת רכבת לחוף הכרמל, או לנסוע במטרונית קו 3 עד לב המפרץ ושם להחליף לקו המנהרות? או לנסוע מטרונית קו 3, להחליף איפשהו (איפה?) למטרונית קו 1 ולנסוע עד הסוף?
2. עלייה בנווה גנים באיזור ספורטלי - האם האם עדיף לקחת אוטובוס שמגיע לרכבת מוצקין ואז לקחת רכבת לחוף הכרמל, או לצאת לכביש דרך עכו ולקחת קו 1 של המטרונית עד לב המפרץ ושם להחליף לקו המנהרות, או בעצם להמשיך עם המטרונית עד הסוף?

במידה ועדיף להחליף בלב המפרץ - האם זה יהיה נוח להחליף שם? כלומר מהמקום שיורדים ועד המקום שצריך ללכת לקו המנהרות?
היא לא עושה סיבובים, היא נוסעת כמו קו 103
מלב המפרץ עד חוף הכרמל דרך העיר התחתית (עם הבדל קטן מ-103 רק בשדרות המגינים).
כל האפשרויות שהצעת נשמעות בסדר גמור, אני לא יודע במה הייתי בוחר.
 
מידע חדש - מסלולים מפורטים ולו"ז חלקי


המטרונית/שאלות /חדשות/הצעות...
מידע חדש - מסלולים מפורטים ולו"ז חלקי

ב"כל-קו" התעדכן המידע ליום שישי, ה-2 באוגוסט, אבל המידע בעייתי מאד ומלא סתירות למה שפורסם. לדעתי המידע עוד יעודכן.
חלק מהקווים החדשים מופיעים (למשל 111, 112), אבל חלק לא (למשל 42, 15 קריות, 18 קריות).
חלק מהקווים הישנים לא מופיעים (למשל 23), וחלק עדיין מופיעים (למשל 103, 108, כל קווי 50+, 60+).
חלק מלוחות הזמנים מעודכנים, וחלק לא.
המטרונית לא מופיעה כלל.


מכל מקום, יש כמה דברים מעניינים שכן אפשר ללמוד מהנתונים, ואפרט עליהם בתגובות להודעה זו.
 
פורסם מסלול קו 112

מידע חדש - מסלולים מפורטים ולו"ז חלקי

ב"כל-קו" התעדכן המידע ליום שישי, ה-2 באוגוסט, אבל המידע בעייתי מאד ומלא סתירות למה שפורסם. לדעתי המידע עוד יעודכן.
חלק מהקווים החדשים מופיעים (למשל 111, 112), אבל חלק לא (למשל 42, 15 קריות, 18 קריות).
חלק מהקווים הישנים לא מופיעים (למשל 23), וחלק עדיין מופיעים (למשל 103, 108, כל קווי 50+, 60+).
חלק מלוחות הזמנים מעודכנים, וחלק לא.
המטרונית לא מופיעה כלל.


מכל מקום, יש כמה דברים מעניינים שכן אפשר ללמוד מהנתונים, ואפרט עליהם בתגובות להודעה זו.
פורסם מסלול קו 112
על פי הנתונים בפורטל משרד התחבורה, מסלול קו 112 נבדל ממסלול קו 114 בדברים הבאים:
1. עין הים: נסיעה דרך הרחובות יציאת אירופה והעוגן במקום דרך ההגנה.
2. המשך המסלול מרחוב הגיבורים: החשמל, יעקב דורי, לח"י, בתוך נשר: צה"ל, הזית, החרוב, וסיום בבית הספר רמות יצחק.

לקו אין כלל תחנות בדרך יעקב דורי וברחוב לח"י, מלבד תחנה בחניון אגד "נווה שאנן", וגם זה רק בכיוון הנסיעה לנשר. עוד משהו מוזר: בכביש החשמל-דורי יש 7 תחנות לכיוון נשר, אבל רק 3 תחנות לכיוון חיפה.
מבחינת לוחות זמנים, ביום שישי ה-2/8 הקו ייסע כל 30-40 דקות. לפי מה שכבר פורסם, קו 114 ימשיך לפעול במקביל עד ה-16/8.
 
זמן מקצה לקצה של המפלצת: 67 דקות

פורסם מסלול קו 112
על פי הנתונים בפורטל משרד התחבורה, מסלול קו 112 נבדל ממסלול קו 114 בדברים הבאים:
1. עין הים: נסיעה דרך הרחובות יציאת אירופה והעוגן במקום דרך ההגנה.
2. המשך המסלול מרחוב הגיבורים: החשמל, יעקב דורי, לח"י, בתוך נשר: צה"ל, הזית, החרוב, וסיום בבית הספר רמות יצחק.

לקו אין כלל תחנות בדרך יעקב דורי וברחוב לח"י, מלבד תחנה בחניון אגד "נווה שאנן", וגם זה רק בכיוון הנסיעה לנשר. עוד משהו מוזר: בכביש החשמל-דורי יש 7 תחנות לכיוון נשר, אבל רק 3 תחנות לכיוון חיפה.
מבחינת לוחות זמנים, ביום שישי ה-2/8 הקו ייסע כל 30-40 דקות. לפי מה שכבר פורסם, קו 114 ימשיך לפעול במקביל עד ה-16/8.
זמן מקצה לקצה של המפלצת: 67 דקות
לעומת 55 דקות של קו 114.
 
פורסם מסלול קו 111

מידע חדש - מסלולים מפורטים ולו"ז חלקי

ב"כל-קו" התעדכן המידע ליום שישי, ה-2 באוגוסט, אבל המידע בעייתי מאד ומלא סתירות למה שפורסם. לדעתי המידע עוד יעודכן.
חלק מהקווים החדשים מופיעים (למשל 111, 112), אבל חלק לא (למשל 42, 15 קריות, 18 קריות).
חלק מהקווים הישנים לא מופיעים (למשל 23), וחלק עדיין מופיעים (למשל 103, 108, כל קווי 50+, 60+).
חלק מלוחות הזמנים מעודכנים, וחלק לא.
המטרונית לא מופיעה כלל.


מכל מקום, יש כמה דברים מעניינים שכן אפשר ללמוד מהנתונים, ואפרט עליהם בתגובות להודעה זו.
פורסם מסלול קו 111
כאן אין הפתעות: כמו 45 בתוך טירת כרמל, המשך בדרך ההגנה, אלנבי, הברון הירש, הגפן, ונסיעה לאורך הדר עד גשר הגיבורים (הגיבורים/גוש עציון). אגב, די דומה למסלול של קו 45 של פעם (שבשבת היה נוסע דרך אלנבי) ולמסלול של קו 245 בשבת עד היום, חוץ מהעובדה ש-111 לא יעבור בעיר התחתית.

ביום שישי ה-2/8 קו 111 יסע בערך כל חצי שעה.
 
זמן מקצה לקצה: 55 דקות.

פורסם מסלול קו 111
כאן אין הפתעות: כמו 45 בתוך טירת כרמל, המשך בדרך ההגנה, אלנבי, הברון הירש, הגפן, ונסיעה לאורך הדר עד גשר הגיבורים (הגיבורים/גוש עציון). אגב, די דומה למסלול של קו 45 של פעם (שבשבת היה נוסע דרך אלנבי) ולמסלול של קו 245 בשבת עד היום, חוץ מהעובדה ש-111 לא יעבור בעיר התחתית.

ביום שישי ה-2/8 קו 111 יסע בערך כל חצי שעה.
זמן מקצה לקצה: 55 דקות.
 
הארכת הקווים 123, 136 ושאלת הבלעדיות על המת"צ

מידע חדש - מסלולים מפורטים ולו"ז חלקי

ב"כל-קו" התעדכן המידע ליום שישי, ה-2 באוגוסט, אבל המידע בעייתי מאד ומלא סתירות למה שפורסם. לדעתי המידע עוד יעודכן.
חלק מהקווים החדשים מופיעים (למשל 111, 112), אבל חלק לא (למשל 42, 15 קריות, 18 קריות).
חלק מהקווים הישנים לא מופיעים (למשל 23), וחלק עדיין מופיעים (למשל 103, 108, כל קווי 50+, 60+).
חלק מלוחות הזמנים מעודכנים, וחלק לא.
המטרונית לא מופיעה כלל.


מכל מקום, יש כמה דברים מעניינים שכן אפשר ללמוד מהנתונים, ואפרט עליהם בתגובות להודעה זו.
הארכת הקווים 123, 136 ושאלת הבלעדיות על המת"צ
לפי הנתונים באתר משרד התחבורה, הקווים 123 ו-136 (מספרו החדש של קו 23) יעצרו בכל התחנות בין מרכזית המפרץ לצומת קרית אתא. על פי מספרי התחנות, נראה שהקווים יעצרו בתחנות של המת"צ באמצע הכביש ולאו דווקא בצידי הכביש, בניגוד לפרסום שעל-פיו כל המת"צ לאורך שדרות ההסתדרות ייוחד למטרונית בלבד. הדבר כנראה יבוא על פתרונו משום שלראשונה בקווים עירוניים בחיפה (עד כמה שידוע לי), כל התחנות של 123 ו-136 לאורך שדרות ההסתדרות הן לאיסוף בלבד בכיוון הכרמל ולהורדה בלבד בכיוון צומת קרית אתא.
התחנה הסופית של הקווים היא תחנה 43070 בדרך דשנים, כלומר הם יפנו ימינה לכיוון קרית אתא, מה שיאפשר מעבר נוח מאד לממשיכים לקרית אתא.
התחנה הראשונה בכיוון ההפוך היא תחנה 43069, גם היא בדרך דשנים, בדיוק ממול.
 

loco58

New member
אני מקווה שמדובר בטעות בנתונים שהוכנסו

הארכת הקווים 123, 136 ושאלת הבלעדיות על המת"צ
לפי הנתונים באתר משרד התחבורה, הקווים 123 ו-136 (מספרו החדש של קו 23) יעצרו בכל התחנות בין מרכזית המפרץ לצומת קרית אתא. על פי מספרי התחנות, נראה שהקווים יעצרו בתחנות של המת"צ באמצע הכביש ולאו דווקא בצידי הכביש, בניגוד לפרסום שעל-פיו כל המת"צ לאורך שדרות ההסתדרות ייוחד למטרונית בלבד. הדבר כנראה יבוא על פתרונו משום שלראשונה בקווים עירוניים בחיפה (עד כמה שידוע לי), כל התחנות של 123 ו-136 לאורך שדרות ההסתדרות הן לאיסוף בלבד בכיוון הכרמל ולהורדה בלבד בכיוון צומת קרית אתא.
התחנה הסופית של הקווים היא תחנה 43070 בדרך דשנים, כלומר הם יפנו ימינה לכיוון קרית אתא, מה שיאפשר מעבר נוח מאד לממשיכים לקרית אתא.
התחנה הראשונה בכיוון ההפוך היא תחנה 43069, גם היא בדרך דשנים, בדיוק ממול.
אני מקווה שמדובר בטעות בנתונים שהוכנסו
אם הקווים 123 ו-136 באמת יאספו נוסעים בתחנות המטרונית בכוון חיפה הדבר עלול לגרום לבלאגן די רציני. זהו הקטע העמוס ביותר של נתיב המטורונית, כאשר בשעות העומס מדובר על תדירות של 3 דקות בקו האדום, 5 בקו הירוק ו-6 דקות בקו הכחול. נוסיף לכן עוד 2 קווים שיתעכבו להעלות נוסעים בתחנה ונקבל התקבצות אוטובוסים ופגיעה בשירות המטרונית...

דבר מעניין נוסף הוא שלא דובר כלל על שינוי הקווים הבין עירוניים בציר ההסתדרות בקריות. אני ציפיתי לקיצור מספר קווים למרכזית הקריות (271 ו-251 בתור התחלה, אולי גם כל האחרים). מעניין אם שומרים שינוי כזה לזמן שבו פעילות המטרונית תתייצב כדי לא לגרום לכעס של הציבור (כמו שקרה ברפורמה בגוש דן, בה הוכנסו שינויים רבים בבת אחת)
 
הסדרת המסלולים בעיר התחתית

מידע חדש - מסלולים מפורטים ולו"ז חלקי

ב"כל-קו" התעדכן המידע ליום שישי, ה-2 באוגוסט, אבל המידע בעייתי מאד ומלא סתירות למה שפורסם. לדעתי המידע עוד יעודכן.
חלק מהקווים החדשים מופיעים (למשל 111, 112), אבל חלק לא (למשל 42, 15 קריות, 18 קריות).
חלק מהקווים הישנים לא מופיעים (למשל 23), וחלק עדיין מופיעים (למשל 103, 108, כל קווי 50+, 60+).
חלק מלוחות הזמנים מעודכנים, וחלק לא.
המטרונית לא מופיעה כלל.


מכל מקום, יש כמה דברים מעניינים שכן אפשר ללמוד מהנתונים, ואפרט עליהם בתגובות להודעה זו.
הסדרת המסלולים בעיר התחתית
המסלול החדש של 18 (לא בדקתי את האחרים שהשתנו - 19א, 36, 16, 24) מופיע באתר, ואף אפשר לראות שהתחנות הן בצידי הכביש ולא על המת"צ (למשל 42952 במקום 47215 בה הוא עוצר היום).
 
גם קווים כמו 103 ו-108 משנים קצת את תחנותיהם

הסדרת המסלולים בעיר התחתית
המסלול החדש של 18 (לא בדקתי את האחרים שהשתנו - 19א, 36, 16, 24) מופיע באתר, ואף אפשר לראות שהתחנות הן בצידי הכביש ולא על המת"צ (למשל 42952 במקום 47215 בה הוא עוצר היום).
גם קווים כמו 103 ו-108 משנים קצת את תחנותיהם
ולא יסעו על המת"צים בעיר התחתית (למרות שאני לא בטוח שהם ייצאו מהמת"צים לחלוטין, יכול להיות שבינתיים זה שינוי חלקי).
 
סליחה, הנתונים בסדר, זאת טעות שלי!

מידע חדש - מסלולים מפורטים ולו"ז חלקי

ב"כל-קו" התעדכן המידע ליום שישי, ה-2 באוגוסט, אבל המידע בעייתי מאד ומלא סתירות למה שפורסם. לדעתי המידע עוד יעודכן.
חלק מהקווים החדשים מופיעים (למשל 111, 112), אבל חלק לא (למשל 42, 15 קריות, 18 קריות).
חלק מהקווים הישנים לא מופיעים (למשל 23), וחלק עדיין מופיעים (למשל 103, 108, כל קווי 50+, 60+).
חלק מלוחות הזמנים מעודכנים, וחלק לא.
המטרונית לא מופיעה כלל.


מכל מקום, יש כמה דברים מעניינים שכן אפשר ללמוד מהנתונים, ואפרט עליהם בתגובות להודעה זו.
סליחה, הנתונים בסדר, זאת טעות שלי!
משום מה חשבתי בטעות שחלק מהשינויים שמיועדים ל-16 באוגוסט יקרו ב-2 באוגוסט. בעצם הנתונים שמופיעים באתר משרד התחבורה הם בדיוק מה שפורסם שאמור לקרות, כי ביטול הקווים 103, 108 וקווי הקריות לא אמור לקרות עכשיו, אלא רק ב-16 באוגוסט. גם הפעלת הקוים 42, 15, 18 תקרה רק ב-16 באוגוסט.
אז המסלולים ולוחות הזמנים ל-2 באוגוסט שמופיעים באתר בסדר, אפשר לסמוך עליהם, ואני זה שיצאתי אידיוט.
 
לא נורא יכול לקרוא לכל אחד


סליחה, הנתונים בסדר, זאת טעות שלי!
משום מה חשבתי בטעות שחלק מהשינויים שמיועדים ל-16 באוגוסט יקרו ב-2 באוגוסט. בעצם הנתונים שמופיעים באתר משרד התחבורה הם בדיוק מה שפורסם שאמור לקרות, כי ביטול הקווים 103, 108 וקווי הקריות לא אמור לקרות עכשיו, אלא רק ב-16 באוגוסט. גם הפעלת הקוים 42, 15, 18 תקרה רק ב-16 באוגוסט.
אז המסלולים ולוחות הזמנים ל-2 באוגוסט שמופיעים באתר בסדר, אפשר לסמוך עליהם, ואני זה שיצאתי אידיוט.
לא נורא יכול לקרוא לכל אחד

תודה על האיסוף של המידע, ממש מעניין לראות את השינויים הרבים, בתור אחד שעזב את חיפה ב2006 זה פשוט שונה מאוד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה