בקשות ושאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
זה נראה שחסרים נהגים עקב מילואים ולכן נסיעות

הודעות באתרי מפעילות:
[URL]http://www.dan.co.il/news/news.asp?id=5421[/URL]
[URL]http://www.kavim-t.co.il/news/new.asp?id=1770[/URL]
[URL]http://www.afikim-t.co.il/inner.asp?page=news&item=692[/URL]
[URL]http://www.afikim-t.co.il/inner.asp?page=news&item=691[/URL]
מטרופולין שרון:
עדכונים בשל המצב הבטחוני
נוסעים נכבדים,
עד להודעה חדשה, לא יופעלו כל קווי הלילה. 225,227,228,229,230,231
נסיעה בטוחה,
מטרופולין

מטרופולין דרום:
עדכונים בשל המצב הבטחוני
נוסעים נכבדים,
*קו 369- הנסיעה היוצאת מת"א בשעה 14:20- מבוטלת. מב"ש- הנסיעה היוצאת בשעה 17:00-מבוטלת.
*קו 370- הנסיעה היוצאת מת"א בשעה 16:20- מבוטלת. מב"ש- הנסיעה היוצאת בשעה 18:00-מבוטלת.
*קו 380- הנסיעה היוצאת מת"א בשעה 17:50- מבוטלת. מב"ש- הנסיעה היוצאת בשעה 19:30-מבוטלת.
*קו 143- לא יופעל עד להודעה חדשה.
זה נראה שחסרים נהגים עקב מילואים ולכן נסיעות
מבוטלות.
&nbsp
אחרת, ממש אין סיבה לבטל נסיעות בשעות שכאלו עקב המצב הביטחוני.
 
האם מישהו יכול להסביר את ההגיון של משרד התחבורה

קווי לילה - פועלים מתי שבא להם ולא מודיעים?

מצד אחד אני מוכרח לברך על השירות של קווי לילה, מצד שני יש לי תלונה שעיקרה הוא זלזול בנוסעים. למיטב הבנתי בחופש הגדול קווי לילה פועלים כל השבוע, וליתר ביטחון גם וידאתי את זה בכל אפליקציית תחבורה ציבורית אפשרית (מוביט, נקסט באס, אוטובוס קרוב) ואתר משרד התחבורה והאתר של דן כמובן. אתמול בלילה חיכיתי מהשעה רבע לאחת ועד אחת ארבעים וחמש (צריכים לעבור 2 אוטובוסים לפחות מכל קו בזמן הזה לפי הלו"ז) ולא עבר אפילו קו לילה אחד? עכשיו אני לא יודע מה לחשוב לגבי היום. יהיו קווים? לא יהיו? על מה אני אמור להסתמך?
האם מישהו יכול להסביר את ההגיון של משרד התחבורה
מדוע קווי הלילה יכולים לפעול בירושלים, בשומרון ובצפון אבל לא יכולים לפעול בגוש דן ובשרון?
בירושלים כן ובנתניה לא?
באריאל כן ובכפר סבא לא?
469 בין באר שבע לתל אביב כן ואילו 480 בין ירושלים לתל אביב לא?
האם זה הגיון בטחוני, הגיון תחבורתי או הגיון פוליטי?
 

e l a d i 2 2

New member
למה במטרופולין א"א לרכוש כרטיסית 2 נסיעות

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
למה במטרופולין א"א לרכוש כרטיסית 2 נסיעות
ברב קו כמו בקווים ואגד (לנוסע מזדמן שלא רוצה להטעין ב-30 ש"ח)

האם יש הבדל בין קוד 43- 6.90 לקוד השרון-תל אביב-10.80 שבאחד מהם אפשר ובשני לא ?

תודה
 
כמעט אף נוסע הוא לא נוסע מזדמן,

למה במטרופולין א"א לרכוש כרטיסית 2 נסיעות
ברב קו כמו בקווים ואגד (לנוסע מזדמן שלא רוצה להטעין ב-30 ש"ח)

האם יש הבדל בין קוד 43- 6.90 לקוד השרון-תל אביב-10.80 שבאחד מהם אפשר ובשני לא ?

תודה
כמעט אף נוסע הוא לא נוסע מזדמן,
כי גם מי שלא נוסע באופן קבוע במטרופולין, יכול לנצל את הערך הצבור בחברות אחרות ובאזורים אחרים, שהכיסוי שלהם בארץ הולך ומתרחב.
 

olli3

New member
מנהל
כי בעתיד הלא רחוק כבר לא תהיינה כרטיסיות

למה במטרופולין א"א לרכוש כרטיסית 2 נסיעות
ברב קו כמו בקווים ואגד (לנוסע מזדמן שלא רוצה להטעין ב-30 ש"ח)

האם יש הבדל בין קוד 43- 6.90 לקוד השרון-תל אביב-10.80 שבאחד מהם אפשר ובשני לא ?

תודה
כי בעתיד הלא רחוק כבר לא תהיינה כרטיסיות
חוץ מזה שכרטיסיית שתי נסיעות נמכרת החל מקוד 13 (כולל).
&nbsp
בכל קודי גוש דן והשרון 41/42/43/44 אין אפשרות לרכישת כרטיסיה מכל סוג שהוא בחברות מטרופולין וקווים.
 

e l a d i 2 2

New member
בכל החברות-אפשר ונסעתי. רק במטרופולין המחשב לא נותן

כי בעתיד הלא רחוק כבר לא תהיינה כרטיסיות
חוץ מזה שכרטיסיית שתי נסיעות נמכרת החל מקוד 13 (כולל).
&nbsp
בכל קודי גוש דן והשרון 41/42/43/44 אין אפשרות לרכישת כרטיסיה מכל סוג שהוא בחברות מטרופולין וקווים.
בכל החברות-אפשר ונסעתי. רק במטרופולין המחשב לא נותן
http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82 בדן אפשר ברב קו אנונימי
http://www.egged.co.il/main.asp?lngCategoryID=1227#MM באגד גם אפשר . זה נקרא כרטיס מעבר שעתי
בקווים גם אפשר ועשיתי זאת מספר פעמים

לפי כללי משרד התחבורה אפשר ורק מטרופולין לא מאפשרת.

גם באתר מטרופולין כתוב כך: - http://www.metropoline.com/he/sharon/content/43/אמצעי-תשלום.html
בעקבות הרפורמה בתעריפים, החל מה-1.7.11, ניתן להטעין כרטיס רב קו גם בערך צבור בגובה 13.80 ש"ח או 21.20 ש"ח. ערך צבור בסכומים אלו, הינו ללא הנחה.
 

olli3

New member
מנהל
זכור לי העניין עם הרב קו האנונימי.

בכל החברות-אפשר ונסעתי. רק במטרופולין המחשב לא נותן
http://www.dan.co.il/template/default.asp?textSearch=&catid=15&pageId=848&parentId=82 בדן אפשר ברב קו אנונימי
http://www.egged.co.il/main.asp?lngCategoryID=1227#MM באגד גם אפשר . זה נקרא כרטיס מעבר שעתי
בקווים גם אפשר ועשיתי זאת מספר פעמים

לפי כללי משרד התחבורה אפשר ורק מטרופולין לא מאפשרת.

גם באתר מטרופולין כתוב כך: - http://www.metropoline.com/he/sharon/content/43/אמצעי-תשלום.html
בעקבות הרפורמה בתעריפים, החל מה-1.7.11, ניתן להטעין כרטיס רב קו גם בערך צבור בגובה 13.80 ש"ח או 21.20 ש"ח. ערך צבור בסכומים אלו, הינו ללא הנחה.
זכור לי העניין עם הרב קו האנונימי.
חשבתי שאתה מדבר על רב קו רגיל כי עד כמה שאני יודע ההסדר תשלום הזה תקף ברב קו אנונימי בלבד.
&nbsp
ניסיתי לפנות לפניות הציבור של מטרופולין דרך האתר שלהם?
 

orenhz

Member
איזה קוד מחיר אמורים לחייב בכביש 40 פ"ת?

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
איזה קוד מחיר אמורים לחייב בכביש 40 פ"ת?
נסעתי עם קו 249 מצומת סגולה לצומת שעריה (אמרתי לנהג שהיעד הוא פ"ת). לאחר שניסיתי להמשיך מבר אילן עם 168 (בין שעריה לבר אילן שילמתי לאגד-תעבורה, ללא קשר), הנהג חייב אותי על נסיעה נוספת. רק אז הסתכלתי בקבלה של 249 וראיתי שחוייבתי (ערך צבור) על קו 41 (פ"ת-ראה"ע).
האם יש סיבה למה מחייבים על קוד 41 ולא 42 בכביש 40?
האם בפעם הבא אני צריך לומר לנהג שיחייב בקוד 42?


נ.ב
גם בקו 947 מצ.הטייסים לירקון הנהג חייב על קוד 41.
 
פתח תקווה נמצאת בשני איזורי המחיר

איזה קוד מחיר אמורים לחייב בכביש 40 פ"ת?
נסעתי עם קו 249 מצומת סגולה לצומת שעריה (אמרתי לנהג שהיעד הוא פ"ת). לאחר שניסיתי להמשיך מבר אילן עם 168 (בין שעריה לבר אילן שילמתי לאגד-תעבורה, ללא קשר), הנהג חייב אותי על נסיעה נוספת. רק אז הסתכלתי בקבלה של 249 וראיתי שחוייבתי (ערך צבור) על קו 41 (פ"ת-ראה"ע).
האם יש סיבה למה מחייבים על קוד 41 ולא 42 בכביש 40?
האם בפעם הבא אני צריך לומר לנהג שיחייב בקוד 42?


נ.ב
גם בקו 947 מצ.הטייסים לירקון הנהג חייב על קוד 41.
פתח תקווה נמצאת בשני איזורי המחיר
לכן במידה ואתה מעוניין לחרוג מפתח תקווה מערבה, אתה צריך לבקש קוד 42 ובמידה ואתה מעוניין לחרוג מפתח תקווה מזרחה אתה צריך לבקש קוד 41

במידה ולא תבקש, הנהג יחייב בקוד שנוח לו, שזה כנראה הקוד שהנוסע הקודם (שביקש) רצה
 

orenhz

Member


פתח תקווה נמצאת בשני איזורי המחיר
לכן במידה ואתה מעוניין לחרוג מפתח תקווה מערבה, אתה צריך לבקש קוד 42 ובמידה ואתה מעוניין לחרוג מפתח תקווה מזרחה אתה צריך לבקש קוד 41

במידה ולא תבקש, הנהג יחייב בקוד שנוח לו, שזה כנראה הקוד שהנוסע הקודם (שביקש) רצה
 

olli3

New member
מנהל
גם אם הוא היה מחייב אותך על קוד 42, יש מצב

איזה קוד מחיר אמורים לחייב בכביש 40 פ"ת?
נסעתי עם קו 249 מצומת סגולה לצומת שעריה (אמרתי לנהג שהיעד הוא פ"ת). לאחר שניסיתי להמשיך מבר אילן עם 168 (בין שעריה לבר אילן שילמתי לאגד-תעבורה, ללא קשר), הנהג חייב אותי על נסיעה נוספת. רק אז הסתכלתי בקבלה של 249 וראיתי שחוייבתי (ערך צבור) על קו 41 (פ"ת-ראה"ע).
האם יש סיבה למה מחייבים על קוד 41 ולא 42 בכביש 40?
האם בפעם הבא אני צריך לומר לנהג שיחייב בקוד 42?


נ.ב
גם בקו 947 מצ.הטייסים לירקון הנהג חייב על קוד 41.
גם אם הוא היה מחייב אותך על קוד 42, יש מצב
שעבור נסיעת ההמשך בקו 168 היית משלם שוב.
&nbsp
הסיבה לכך היא שתקן קליפסו גורם לכך שמכשירי הכרטוס (וגם המכשירים של המבקרים) יודעים לראות רק את הפעולה האחרונה שבוצעה בכרטיס. כך שאם נסעת בקו כלשהו של אגד תעבורה עם הרב קו, אז הפעולה הקודמת "נבלעת".
 

orenhz

Member
אבדוק האם זה באמת כך

גם אם הוא היה מחייב אותך על קוד 42, יש מצב
שעבור נסיעת ההמשך בקו 168 היית משלם שוב.
&nbsp
הסיבה לכך היא שתקן קליפסו גורם לכך שמכשירי הכרטוס (וגם המכשירים של המבקרים) יודעים לראות רק את הפעולה האחרונה שבוצעה בכרטיס. כך שאם נסעת בקו כלשהו של אגד תעבורה עם הרב קו, אז הפעולה הקודמת "נבלעת".
אבדוק האם זה באמת כך
 

846

Active member
קוד המחיר מסגולה לשעריה במחירון של קו 249

איזה קוד מחיר אמורים לחייב בכביש 40 פ"ת?
נסעתי עם קו 249 מצומת סגולה לצומת שעריה (אמרתי לנהג שהיעד הוא פ"ת). לאחר שניסיתי להמשיך מבר אילן עם 168 (בין שעריה לבר אילן שילמתי לאגד-תעבורה, ללא קשר), הנהג חייב אותי על נסיעה נוספת. רק אז הסתכלתי בקבלה של 249 וראיתי שחוייבתי (ערך צבור) על קו 41 (פ"ת-ראה"ע).
האם יש סיבה למה מחייבים על קוד 41 ולא 42 בכביש 40?
האם בפעם הבא אני צריך לומר לנהג שיחייב בקוד 42?


נ.ב
גם בקו 947 מצ.הטייסים לירקון הנהג חייב על קוד 41.
קוד המחיר מסגולה לשעריה במחירון של קו 249
הוא 41,
 

mauzer

New member
שילוט דיגיטלי בתחנות האוטובוס

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
שילוט דיגיטלי בתחנות האוטובוס
לאחרונה ראיתי שילוט דיגיטלי חדש בתחנות אוטובוס בת"א.
משום מה בתחנה הזו (רחוב שוקן ליד עיתון אל ארד (הארץ) ) והראה רק קווים של אגד וקווים.
קווי דן לא חלק מהעניין ?

 
לא ידעתי שבתמח"ת יש קומה 8.

שילוט דיגיטלי בתחנות האוטובוס
לאחרונה ראיתי שילוט דיגיטלי חדש בתחנות אוטובוס בת"א.
משום מה בתחנה הזו (רחוב שוקן ליד עיתון אל ארד (הארץ) ) והראה רק קווים של אגד וקווים.
קווי דן לא חלק מהעניין ?
לא ידעתי שבתמח"ת יש קומה 8.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה