פנתנייקוס - מכבי תל אביב - שרשור המשחק

זה פשוט לא נכון

נכון הדבר היחיד באוחיון שהוא לא לרמות האלה זה שלא כדאי שילך לסל או יזרוק , אבל לנהל משחק , לשמור , למסור , הוא עושה ברמה הכי גבוהה מבין הגארדים גם במאני טיים.
נכון שבאופן כללי רצוי שיהיה מחליף , אבל חלאס להפיל עליו את השום כלום של הגארדים האחרים , הוא לפחות עושה את שלו ביציבות ותמיד שם, קליעה תמיד ידענו שאין לו, זה לא עושה מאחד הגארדים השומרים הטובים ביותר ביורוליג וחמישי בחטיפות - שחקן לא לרמות האלה , אם בכלל אוחיון הוכיח מאד מזמן שהוא כן לאמות האלה , אבל אולי לא כרכז פותח של מועמדת לאליפות יורוליג, אז זה מסתדר כי אנחנו ממילא לא בונים קונטנדרית אף פעם , השנה שעברה היתה טעות חיובית , אף אחד לא כיוון לזה.
השחקנים האחרים הם כן לרמה של אלופת יורוליג שנטפלת לאוחיון? , חלק כן וחלק ממש לא.
 

שומו

New member
נטפלתי לאוחיון


איפה ראית דבר כזה
חוץ מלינהארט, ראנדל וטיוס, אף-אחד לא הרשים אותי אתמול ואני חושב שזה די משתמע מההודעה שכתבתי.
כרגע פארגו, סמית' וטיוס הם השחקנים היחידים שיש לנו לרמת טופ יורוליג (ובפוטנציה גם לאנדסברג וכהן), כל השאר או לא לרמות האלה (אוחיון, היינס) או אחרי שיאם (פניני, סופו) או עדיין צריכים להוכיח את עצמם (ראנדל, לינהארט) או אנעארף (אלכסנדר).
 
תגובה

1- "אוחיון פשוט לא יכול להיות רכז במכבי, גם לא מחליף ובטח לא מחליף של פארגו. שחקן עם קליעה זוועה ויכולות מאני טיים של יותם הלפרין,"
את זה אתה כתבת ועוד בעונה כזו הנוכחית , בעיני זה ממש לא לענין , לא משקף, ומתעלם לחלוטין מהתכונות הטובות של אוחיון שחלקן טופ יורוליג , אפילו טופ גבוה בכל מה שנוגע להגנה , ריבאונד ויכולת חטיפה.
לא ברמת יורוליג? פשוט וואו.
אפשר לחשוב שרמת יורוליג זה אנ בי איי.
2- כל השחקנים שציינת בתגובה שאליה אני מגיב , הם שחקני יורוליג בין לא משהו לטובים, אבל לכולם יש מקום ביורוליג.
 

yanivya2

New member
מסכים לגבי הרוב

בנוגע לאלכסנדר, להעלות אותו במשחק הזה היה יכול להיות בעייתי. הוא לא מכיר את ההגנה של מכבי וזה היה יוצר חור גדול.
בנוגע ללינהארט, ללא ספק הפתעה נעימה. אני אוהב מאוד שחקנים שלא נשברים למרות השארותם על הספסל, ראה מקרה רייס... שלמרות שכולם כולל האוהדים לא מאמינים בהם (גם אני ממש לא תפסתי מרייס בתחילת העונה), והם לא מתרעמים/מתבכיינים/בורחים מהקבוצה, אלא מחכים בסבלנות להזדמנות שלהם, ולוקחים אותן בשתי ידיים. ללא ספק הוא הרוויח דק' בהמשך הטופ 16 ביושר, לדעתי על חשבונו של לנדסברג.
לחובתו של לינהארט הייתה השלשה הגדולה של סלוטר (אחלה שחקן) שקלע לו in u'r face בסיום המשחק.
בנוגע לסופו, ללא ספק משחק איום, בייחוד השמירה על באטיסטה. מה שכן, שתי פעולות גדולות שלו היו החטיפה וגרימת האיבוד של דיאמנטידיס.
בנוגע לרנדל, טחנו אותו עד שלא נשארה לו אנרגיה/עבירות בסיום המשחק, מה שעלה בהחטאה ואיבוד המשחק. שיתוף של כהן בחצי הראשון היה יכול לחסוך את זה. כנראה שהמאמנים איבדו אמון בכהן.
בנוגע לאוחיון, לדעתי הוא יכול להיות גארד מחליף סביר בהחלט, אם כי 2 החטאות עונשין שלו ואחת של פארגו גמרו למכבי ת'משחק.
בנוגע לטיוס, אחרי פתיחה חלשה של העונה הוא מראה שיש לו את זה. אולי הגיע הזמן שניקולה ייקח אותו לשיחה וינסה בשיתוף עם ההנהלה לגבש חוזה ארוך טווח שיסיים את המרירות שלו. מה שכן, צריך לזכור שעדיין כל פעם שהקרסול שלו תכאב הוא לא ישחק, זה טיוס, לטוב ולרע.
 

geashono

New member
כן ניתוח מדוייק

אני רק יוסיף כמה נקודות.
במשחקים כמו אתמול גבוה נוסף היה יכול להיות ההבדל בין ניצחון להפסד.אז נכון שיש את אלכסנדר,אבל הוא היה יכול לבוא קודם ולהשתפשף קצת בליגה,כדי להיות מוכן למשחק אתמו
לגבי פארגו:אתם צריכים להבין הוא לא ממש רכז,יש לו ראיית משחק טובה אבל הוא לא מרכז.מה שאומר שאם שאר הקבוצה תעבוד ותתפנה,סיכוי טוב שהוא ימצא אותם.אבל אתמול בסוף המשחק,ההתקפה נתקעה ופארגו ברגעים כאלה לא יודע מה לעשות ,כי כמו שאמרתי הוא לא ממש רכז יוצר,הוא חי ממהלכים שנוצרים במשחק,ולכן ללכת לבד הייתה האופצייה היחידה שלו.
מי שכן יוצר מצבים זה יוגב אוחיון:יש לו מעלות טובות מאוד,אבל שוב קליעה וסיומת בחדירה היא לא אחד מהם.אמנם אחוזי הקליעה שלו השתפרו,אבל זה מגיע בד"כ בזריקות חופשיות.
כשהמשחק קשוח,הוא גם לא מקבל את זה ,ואז כל הבעייות שלו צצות.
לסיכום:מכבי הפסידה אתמול לא בגלל שחקן זה או אחר,אלא כי יש לה בעיות מובנות בסגל.לפעמים זה יספיק לנצח לפעמים לא.
 
לגבי פארגו

אני לא מסכים שהוא נתקע, תראה שוב את הדקות האחרונות , זה לא רק במשחק האחרון , במאני טיים פארגו לא רואה אחרים בעיניים , וקבוצות טיפשות יסגרו אותו חזק מאד עם דאבל טים בצורה שבה לא תהיה לו אופציה לחשוב על סל , למה טיפשות? כי בצורה כזו הוא יחפש למסור כי אין ברירה , ואז הוא גם יכול למצוא שחקנים פנויים כי בכל זאת הוא מאד מוכשר.
אבל הקבוצות החכמות לא מחפשות להוציא את הכדור מהידיים שלו, אלא לפתות אותו להתחייב ללכת לבד, ולצערי זה לא קשה.
במאני טיים הבחור לא רואה אחרים בעינים וקבלת ההחלטות שלו לא מהמשובחות.
 

yanivya2

New member
נכון מאוד

אגב גם רייס שחקן דומה לפארגו בכך שהוא לא רכז טהור אלא חי על אינסטינקטים.
ההבדל ביניהם זה קור הרוח של רייס.
פארגו הצליח מאוד בעונה ההיא במכבי מכיוון שהקבוצה שלו,פרקינס ואידסון חיה על חטיפות ומתפרצות/משחק מעבר.
כשמכבי אז הייתה בהתקפה עומדת לא היה להם הרבה מה למכור.
 

geashono

New member
עוד הבדל

שכשרייס הלך לבד,נכנסו לו הקליעות,הוא לבד ניצח כמה משחקים .
לפארגו הקליעות והמהלכים אחד על אחד לא ממש מצליחים לו כרגע ,ואז באים אליו בטענות.
לעומת זאת הראיית משחק של פארגו טובה יותר מרייס.
אבל במשחק עומד,שניהם הולכים למה שהם מכירים ,משחק אחד על אחד.
 
רייס היה שחקן מאד מבושל , מאד חזק בראש

ידע מתי ללכת לבד ומתי למסור , רייס הוא בהחלט ווינר, ואת זה לא מלמדים.
 

geashono

New member
אבל את זה אתה אומר

על רייס של סוף העונה.
בהתחלת העונה הוא נראה(גם לי ) משהו כמו תואם ביינום,שרק נתקע עם הראש בקיר.
 

שומו

New member
במאני-טיים הוא ווינר ענק, בשאר הזמן הוא סתם שחקן יורוקאפ

 
כן , סתם שחקן יורוקאפ עם ממוצעים מצוינים

שמצוין כל המשחק ועוד יותר במאני טיים ,בקבוצה אולי הכי טובה ביורוקאפ.
כל שנה יש ביורוקאפ 2-3 קבוצות שיכלו מבחינת הרכב שחקנים להתחרות חזק גם ביורוליג.

http://www.eurocupbasketball.com/eu...er?clubcode=KHI&pcode=003367&seasoncode=U2014

משחק איתו פול דיויס שדי מדהים לראות איך הבחור התדרדר
 

שומו

New member
ראש לשועלים

הוא בהחלט שחקן יורוקאפ עם ממוצעים מצוינים, לא טענתי אחרת, אבל היורוליג זו רמה בפני עצמה, בטח בפני היורוקאפ (שם, צריך לזכור, הוא חוגג מדי שבוע מול קבוצות מהונגריה ומאמצע הטבלה בטורקיה). ביורוליג כבר ראינו מה הוא שווה (ולא, הוא לא שווה גביע אירופה, אתה בעצמך מגדיר את המקרה שלו כ"תאונה משמחת". לאורך כל העונה שעברה כולנו, כולל אני ואתה, צלבנו אותו על יכולת פושרת ולא יציבה- ובצדק).

באמת עצוב לראות מה שנהיה מפול דייוויס
להגיד עליו שהוא "משחק" העונה עם רייס בחימקי זו הגזמה- הבחור פצוע כבר תקופה ואחרי שגם את העונה שעברה הוא סיים כבר בדצמבר, אני בספק אם הוא יחזור להיות מה שהיה.
 
תשמע , אתה פשוט לא יכול להגיד את זה

אתה מדבר על שחקן שלקח בידיים שלו אליפות אירופה מהקבוצות הכי טובות באירופה , עם קבוצה באמת סתם , הוא עשה את ההבדל , לבד.
אתה פשוט לא יכול להגיד את זה ,מה איכפת לי אם הבחור נראה אנושי באמצע משחק אבל מנצח את המשחק בכל מקרה? מה איכפת לי איך? הבן אדם תופעה מהלכת של חדות מדהימה במאני טיים וזה לא רק החלטות נכונות זה גם סלי נצחון של סוף משחק , רבע ראשון , שני , שלישי, זה לא נורמלי מה שקורה איתו.
המקרה שלו לא היה תאונה משמחת , זה שהגיע אלינו גביע היה תאונה משמחת , אגב אני לא זוכר את עצמי אומר דבר כזה , אבל נזרום.
למה תאונה? כי אף אחד במכבי כבר 7 שנים לא מכוון לשום הישג ברמה האירופית.

הוא הלך ליורוקאפ כי הציעו לו שם 2.5 מיליון , גם אתה היית הולך, וזה בטח לא פחיתות כבוד, היה צריך לאשפז אותו על אי שפיות אם לא היה הולך.
אפשר לחשוב שה900K שמכבי נזכרה להציע לו רק אחרי שקיבל הצעה של 2.5 מחימקי, זה בכלל באיזור חיוג.
 

שומו

New member
ברור שאני פשוט לא יכול להגיד את זה, כי אני לא מסכים איתך


אני אזכיר לך שוב (כי אתה ממאן להיזכר) איך רייס נראה במשך העונה הסדירה, איך שקולות רבים נשמעו להחליף אותו ולא רק כאן בפורום אלא גם בהנהלה ובצוות המקצועי. הוא לא היה נראה הרבה יותר טוב מאיך שהיינס נראה עכשיו.
אני אחד שמאמין מאוד בדרך לא פחות ואפילו יותר מאשר במטרה וקיבלתי את הרושם שגם אתה כזה. רייס שחקן בינוני לרמת יורוליג, מאוד לא יציב ועם סגנון משחק לא פשוט לעיכול. מכבד ומעריך אותו מאוד ובוודאיי גם מוקיר אותו על הפינאלה הנפלא שנתן לעונת היורוליג הקודמת, אבל זה לא שחקן שהייתי רוצה לצאת איתו לקרב ארוך. הייתי זורק אותו לפרקט ברבע האחרון של הגמר, זה כן, אבל לקבוצה שאני בונה, לתלכיד לטווח ארוך- לא תודה.
אני שמח שהוא לא נשאר במכבי.
 
אני אדבר על עצמי

ורק על עצמי , כי בהתחלה , אני הייתי מגדולי הקולות להחליף אותו , אבל הרקע לכך היה שמכבי לא מביאה שחקן מוכח אלא שוב עוד אחד עם רקע כמו היקמן , בלי הישגים בולטםי בקריירה , בלי סטטיסטיקה יוצאת דופן , ובלי אפסייד ברור.
אבל אם תהיה כנה ואם תעקוב , למרות שההתחלה לא היתה משהו כי הוא שחקן של אינסטינקטים ולא של משחק מסודר , מה שהבטיח לו תאקלים עם הגישה המקורית של בלאט, ככל שהתקדמה העונה כולם קלטו יותר ויותר שיש כאן בחור מיוחד, וגם צורת הביטוי שלי התאימה את עצמה , עד שלקראת הפיינל פור והלאה , לא ענין אותי יותר איך הוא משחק או כמה בגלל כמה תכונות ייחודיות שמתגלמות בו בטונות , מנהיגות , אחריות וווינריות , ויש לו את כל הנ"ל.
אני מסכים גם עכשיו שלעיתים קרובות מדי , הוא לא משחק "נכון" , ולפי הספר כמו שאני אוהב, אבל הוא אחד מהיחידים במקצוע שיש להם את הפריבילגיה לשחק לפי האינסטינקטים , כי האינסטינקטים שלו הוכיחו את עצמם מספיק פעמים כדי לסמוך עליו.

אני לא מבקש ממך , ובטח שלא מעצמי להסתכל על הסגנון שלו ולהקיש ממנו לאחרים, כי גם עכשיו אני לא אוהב שחקנים כאלה , הוא מקרה חריג ויחיד , בגלל שה"אחריי" שלו , בניגוד לזה של פארגו , נשען על הוכחות, בעוד פארגו שעל פניו שחקן יותר מוכשר , אין לו הבגרות ולא מעט נתונים מנטלים כדי להנהיג ולהוביל, פארגו במיטבו צריך להיות כתובת לכדורים , לא מנהל משחק או מתווה כיוון , אלהמושכות שאסור לתת לו , למרות שאני מסכים שעל פניו פארגו יותר מוכשר מרייס , אבל בכדורסל כבר ראינו שכשרון הוא עוד פרמטר , ולא תמיד המכריע.
 
יכול להיות שכן

ומייקל האקט ודיויד אנקראם ועוד גאנרים נטולי מצפון היה יושב על ממוצעים יותר טובים משניהם , אז מה?
הענין הוא מה הנוכחות של השחקן בקבוצה ועל המגרש עושה לקבוצה.
 
פארגו הצליח בעונה ההיא מסיבה עיקרית בולטת

המנהיג של הקבוצה היה האררד וורקר לוחם בשם דורון פרקינס ולא הוא.
האחריות היתה של פרקינס, הוא היה גו טו גאי , פרקינס לא היה צריך תהילה בשיט, רק נצחונות.
אז פארגו שהיה עדין צעיר מספיק כדי לא לתפוס תחת , היה קליל ואגו שלו היה נשלט מספיק כדי להביא את הטוב שבו ולא לקחת על עצמו נקודות שבהן הוא בעייתי כמו ניהול הקבוצה מול האגו שלו.
 
הבהרה

"האחריות היתה של פרקינס, הוא היה גו טו גאי , פרקינס לא היה צריך תהילה בשיט, רק נצחונות."

"הוא" - הכוונה לפארגו.
 
למעלה