IT'S A FIGHT: 2012

א א ל א

New member
רוסיה!!...

ליטא חביב אבל די משעמם, רוסיה, עם כל הצחוק, עוד לפחות מעורר קצת עניין, מצחיק, מעניין ושונה!!
אני בוחר ברוסיה
 

VickyRosti

New member
לכותבים בפורומים בחו"ל - מה חושבים על רוסיה?

שמתי לב שבפורום שלנו זה אחד השירים השנואים, נראה שהוא עומד להפסיד בדו-קרב לליטא(
), וגם ב"אח הגדול" הוא היה אחד השירים הראשונים שעפו. אני לא גולשת בפורומים הבינלאומיים באנגלית, אבל בפורום הגרמני השיר של רוסיה דווקא אהוב מאוד, ורובם מדרגים אותו בעשירייה הראשונה או לפחות סמוך אליה. איך התגובות על השיר בקרב חובבי אירוויזיון מארצות שונות באירופה? האם הם דומות יותר לאלו אצלנו או לאלו של הגרמנים?

שלשום נפגשתי עם זוג חברים שאינם חובבי אירוויזיון, ותמיד מתלוננים שהאירוויזיון היום כבר לא שווה צפייה, והם דווקא אהבו מאוד את השיר של רוסיה (שאותו הם הכירו מהכתבות שהיו עליו בטלוויזיה ובאינטרנט) ואמרו שזה שיר מאוד כיפי והסבתות מאוד חמודות.
 

andre93

New member
לא מבין את ההתלהבות מהשיר הטיפשי הזה...

אדרבא, אם הם חושבים שהשיר יקבל מקום בטלווטינג. אבל כשיר בפני עצמו
 

VickyRosti

New member
לדעתי זה שיר פשוט משעשע ומבדר

בטח שהוא לא יצירת מופת, והוא כולו מתבסס על הגימיק של הבבושקות, אבל עדיין הוא קליט בטירוף ואת המטרה שלו לבדר הוא בהחלט ממלא. החברים שלי שאינם חובבי אירוויזיון לא חושבים על התוצאות באירוויזיון או על אתרי ההימורים, אבל הם ראו את השיר בטלוויזיה או ביוטיוב, ומאוד אהבו.
 

Princess Lotta

New member
אמא של החבר שלי היא מליטא (נראה לי)

או לטביה, אני תמיד מתבלבלת, וכשהראיתי לה את השיר של רוסיה היא אמרה שזה ממש ביזיון, שזה מביך והיא לא מבינה למה שולחים את זה. היא שומעת הרבה מאוד מוזיקת פופ ודאנס עכשווית ברוסית אבל מיותר לציין שהיא לא חובבת אירוויזיון...
 

VickyRosti

New member
אני חושבת שדווקא מפני שהיא דוברת רוסית

ומעודכנת בסצינת הפופ הרוסית, היא לא מוצאת שום עניין בשיר הבדיחה שרוסיה שלחה לאירוויזיון. דווקא אנשים שאינם מכירים מוסיקה רוסית אמיתית רואים משהו מאוד חמוד ומשעשע בשיר הרוסי. אמא שלי דווקא אהבה מאוד, לעומת זאת הדודים שלי הזדעזעו מהשיר, בעיקר מהזמרות, בעיקר מזו בלי השיניים
 

Princess Lotta

New member
טליה, את גם חשבת שאיסלנד 09 יהיה פלופ חובבים

אני לא מבינה מנין הביטחון בהצלחה. אה, הנה סבתא רוסיה במבטא עילג , איזה חמודה היא עם הבגדים המסורתיים ושיני הזהב בוא נצביע לה! - אני ממש מקווה שזה לא יילך ככה!
 

VickyRosti

New member
ממש לא חשבתי שאיסלנד 09 יהיה פלופ

וכל הזמן אמרתי שהוא יעלה לגמר, אבל לא חשבתי שהוא יצליח עד כדי כך, ובתחרות ההימורים אם איני טועה הימרתי שיגיע למקום שישי. אבל ההופעה של יוהאנה הייתה פשוט מהפנטת, ואפילו אני שמעולם לא נפלתי מהשיר נטו, הייתי מוקסמת מההופעה, שהייתה באמת מושלמת!

אני חושבת שרוסיה תצליח בזכות השילוב בין גימיק חביב מאוד (איך אפשר להיות אדיש לסבתות חמודות מרקדות) לבין העובדה שמדובר ברוסיה המקומבנת. אני לא רואה את רוסיה מנצחת וגם לא בטוח של-TOP 5 זה יספיק, כי השופטים יתנקשו בשיר ללא רחמים, אבל יש בהחלט מצב למקום 6-7.
 
אנימזכיר לך,ששנה שעברה רוסיה אצל

הקהל היתה במקום השמיני בגמר,ואצל השופטים במקום האחרון...מה שהוביל שרוסיה תהיה במקום א..?? 17? לא זוכר.....ולפי מה שאני חושב,מספיק שהשופטים ישימו את רוסיה אחרונה בסמי,ולפי דעתי איסלנד\רומניה יהיו במקומות הראשונים בסמי,אצל הקהל..נניח שרוסיה במקרה ה'רע' תהיה במקום השלישי בסמי,אצל הקהל,ומקום אחרון אצל השופטים-רוסיה לא תעלה לגמר...למרות שאין לי מושג איך מחשבים את זה....אבל אני לא חי בסרט.רוסיה תעלה בפשטות לגמר..בגמר אין לי ספ'ק שזה יהיה יותר משמעותי....
 

VickyRosti

New member
מה שקובע זה לא המיקום

אלא בעיקר הנקודות. איטליה למשל סיימה במקום ה-11 בטלווטינג ובמקום הראשון בשופטים, אבל בשל מספר הנקודות הגבוה במיוחד שהעניקו לה השופטים הממוצע שלה היה עדיין השני בגובהו מבין כל המדינות, מה שהציב אותה במקום השני בשקלול הכללי. אם רוסיה תקבל ניקוד גבוה מאוד מהצופים, גם השופטים לא יוכלו להוריד אותה למקום ממש נמוך.

זה גם לא נכון לומר שהשופטים קוטלים במכוון כל שיר לא שגרתי שחורג מהמסגרת המקובלת. זה נכון שבשל מספרם הנמוך של השופטים בכל צוות שיפוט (5 בלבד), השירים שבדירוג השופטים המשוקלל הם שירים מיינסטרימיים יותר, שקלעו פחות או יותר למכנה המשותף של רובם, ולכן שירים פולקלוריסטיים מדי, אקזוטיים או בלתי שגרתיים מקופחים לרוב בדירוג השופטים, אבל אין שום כלל כתוב! אם בשנות ה-80 כשהצביעו שופטים בלבד "שיר הבטלנים" הצליח יפה, למה שהשופטים בעשור השני של האלפיימז עם הרבה יותר פתיחות מוסיקלית ידפקו כל שיר הומוריסטי במכוון? לא הייתי קוברת את סיכוייו של כל שיר הומוריסטי רק בגלל השופטים! אם מולדובה שהיא מדינה לא מקומבנת (למעט רומניה שכנתה הנאמנה הדוברת את אותה שפה) עלתה בשנה שעברה לגמר עם So קקי (כל הזכויות שמורות למור
), למרות שהשופטים לא העלו אותה, וסיימה בו במקום ה-12, אין סיבה שהבבושקות עם שיר קליט במיוחד, עם גימיק שאי אפשר שלא לחבב וממדינה סופר-מקומבנת כמו רוסיה יצליחו פחות!
 

Princess Lotta

New member
הן אולי מעוררות רחמים ואמפטיה אבל לא אלה

הגורמים להצבעה מאסיבית וסוחפת. גם לא חמידות .
 
למעלה