יש מוניות 249
יוצאות מהתחנה המרכזית פתח תקווה
יש מוניות 249ואני גם לא מכיר מוניות 249.
יוצאות מהתחנה המרכזית פתח תקווה
יש מוניות 249ואני גם לא מכיר מוניות 249.
לא יודע איך זה בפ"תמה??? אני יכול לארגן לך תוך שעה לפחות 20
כתובות מייל של אנשים (מכרים מהעבודה ומהלימודים) שיום יום ממתינים בכוונה למוניות 51 או 66 ולא עולים על האוטובוס, כולל קרובת משפחה שלי. אנשים כמוהם יעשו הכול- יעמדו באמצע הצומת (לפני התחנה, כדי שיהיה מקום), יילכו לתחנה הראשונה של המוניות ויעמדו שם בתור, יחכו רבע שעה עד שתבוא מונית עםמקום, העיקר לא ייסעו באוטובוס. (ופה "דן" צריכים לשאול את עצמם למה- נסה אתה לעות על 51,66 ואפילו על מפרקיות 82, שאגב גם לקו הזה כבר יש מוניות...)
אל תכתוב שאנשים שעולים על מוניות עולים על האופציה הראשונה.
ואני, עם כל ההנחות של האוטובוסים, בתקופה שעבדו על המת"צ בפ"ת והיו פקקי ענק, הייתי נוסע רק במוניות שירות שהיו נוסעות דרך אזורי התעשייה ומגיעות מהר בלי הפקקים!!
ומעניין שיש מוניות שירות בקו 249 שהוא כל חצי שעה
למה בקווים עירוניים זה רע ובבינעירוניים טוב?שמת לב לסתירה?
"עצם היותה של מונית השירות עסק פרטי של הנהג, לא מאפשר לה כלל להתייעל ולתת שירות טוב באמת" את זה אתה קובע או קהל הלקוחות שמעדיף את השירות על האוטובוס. אגב, אני מדבר על קוים בין עירוניים ופרווריים. בקווים עירוניים כמו 4-5 אני איתך! הן מיותרות ומפריעות.
כי בתוך העיר יש צפיפותלמה בקווים עירוניים זה רע ובבינעירוניים טוב?
קהל המשתמשים מראה על חסרונות האוטובוסכי בתוך העיר יש צפיפות
ולכן רצוי להמעיט במספר הרכבים ולהגדיל את הקיבולת שלהם
בקווים בין עירוניים כמו לנתניה או לירושלים (מתל אביב) השירות לא גורם לצפיפות ומגביר את התחרות. ועובדה שיש קהל משתמשים.
הוכחת את טענתי. עלית פשוט על מה שיצא קודם.קהל המשתמשים מראה על חסרונות האוטובוס
אני למשל נסעתי תקופה לא קצרה מתל אביב לנתניה לפני כמה שנים. בבוקר, נגד הפקקים. אחרי שהתייאשתי מהרכבת (בגלל השירות מתחת בית יהושע ליעד בנתניה שהתבצע עם מוניות שירות) הייתי נוסעת לא מעט במוניות קו נתניה תל אביב. זה לא שהיה לי משהו נגד האוטובוס, אלא שהוא גם היה יקר יותר, וגם תדיר הרבה פחות. המונית פשוט הגיעה יותר מהר.
ושנאתי את המוניות האלה. תמיד הייתי שמה חגורה (מפחד) ואי אפשר היה לדעת אילו קריזות יעלו בדעתו של הנהג, או אם הוא יעצור פתאום כדי לחכות לנוסעים.
יצא לי רק פעמים ספורות לנסוע ב 605. המונית פשוט יצאה לפניו.
אני מדברת איתך על תחילת ואמצע העשור הקודםהוכחת את טענתי. עלית פשוט על מה שיצא קודם.
כיום מחיר אוטובוס מתל אביב לנתניה זול ממחיר מונית שירות. נתיב אקספרס פשוט שברו את המוניות.
מונית גם לא יותר מהירה מקו 605, אבל מן הסתם היא תצא שנייה לפניו. גם תמיד הנהג יכול להחליט שבא לו להיכנס לשפיים כי יש לו מושב פנוי, בזמן שקו 605 נוסע ישיר ולא משנה מה.
בקיצור, מונית שירות בקו תל אביב-נתניה לא כדאית משום סיבה שהיא.
את גם אומרת בעצמך שעזבת את אופציית הרכבת בגלל מוניות השירות מתחנת בית יהושע, ושגם שנאת את המוניות שנסעת בהן אחר כך. לא עדיף כבר לחכות עוד שנייה לאוטובוס ולנסוע בנחת?
ואגב, העובדה שלמוניות יש מונופול בקישור לתחנת בית יהושע ושאין אוטובוסים שמגיעים לשם, היא דבר שלדעתי צריך להיחקר ברמת מבקר המדינה או אפילו המשטרה.
רק זה?הוכחת את טענתי. עלית פשוט על מה שיצא קודם.
כיום מחיר אוטובוס מתל אביב לנתניה זול ממחיר מונית שירות. נתיב אקספרס פשוט שברו את המוניות.
מונית גם לא יותר מהירה מקו 605, אבל מן הסתם היא תצא שנייה לפניו. גם תמיד הנהג יכול להחליט שבא לו להיכנס לשפיים כי יש לו מושב פנוי, בזמן שקו 605 נוסע ישיר ולא משנה מה.
בקיצור, מונית שירות בקו תל אביב-נתניה לא כדאית משום סיבה שהיא.
את גם אומרת בעצמך שעזבת את אופציית הרכבת בגלל מוניות השירות מתחנת בית יהושע, ושגם שנאת את המוניות שנסעת בהן אחר כך. לא עדיף כבר לחכות עוד שנייה לאוטובוס ולנסוע בנחת?
ואגב, העובדה שלמוניות יש מונופול בקישור לתחנת בית יהושע ושאין אוטובוסים שמגיעים לשם, היא דבר שלדעתי צריך להיחקר ברמת מבקר המדינה או אפילו המשטרה.
אני ממש לא מבין אותךכי בתוך העיר יש צפיפות
ולכן רצוי להמעיט במספר הרכבים ולהגדיל את הקיבולת שלהם
בקווים בין עירוניים כמו לנתניה או לירושלים (מתל אביב) השירות לא גורם לצפיפות ומגביר את התחרות. ועובדה שיש קהל משתמשים.
אז אבהיר את עצמיאני ממש לא מבין אותך
קהל משתמשים יש גם בקווים עירוניים, וצפיפות יש גם באוטובוסים בין עירוניים. מוניות שירות נוסעות אך ורק במסלולים העמוסים ביותר.
ביקוש יש להן גם בעיר וגם מחוץ לעיראז אבהיר את עצמי
מוניות שירות הינן שירות פרטי ולא מסובסד של מיניבוסים. אז ברור שלא יהיה שירות לקיבוץ נידח בגליל או בנגב כי הם צריכים להרוויח. לשם כך קיימת סובסידיה.
נחלק את השירות לשניים: עירוני ובינעירוני/פרוורי.
לדעתי מוניות השירות העירוניות מיותרות. יש אוטובוסים שבעצם חוסכים בשטח כביש כי האוטובוס נניח גדול פי שלוש אבל בקיבולת יחסית גדולה הרבה יותר.בכבישים הבינעירוניים המצב שונה: השירות לא תופס הרבה מקום, הוא בהחלט ממלא חלל שחסר בכל הנוגע לגמישות ולתדירות ועובדה שהם נדרשים ומרוויחים. וכפי שכתבתי במשפט הפתיחה, אך טבעי הוא שהם יפעלו היכן שנדרש ובמסלולים הצפופים יותר (בבן עירוני).
לא תופס הרבה מקום?אז אבהיר את עצמי
מוניות שירות הינן שירות פרטי ולא מסובסד של מיניבוסים. אז ברור שלא יהיה שירות לקיבוץ נידח בגליל או בנגב כי הם צריכים להרוויח. לשם כך קיימת סובסידיה.
נחלק את השירות לשניים: עירוני ובינעירוני/פרוורי.
לדעתי מוניות השירות העירוניות מיותרות. יש אוטובוסים שבעצם חוסכים בשטח כביש כי האוטובוס נניח גדול פי שלוש אבל בקיבולת יחסית גדולה הרבה יותר.בכבישים הבינעירוניים המצב שונה: השירות לא תופס הרבה מקום, הוא בהחלט ממלא חלל שחסר בכל הנוגע לגמישות ולתדירות ועובדה שהם נדרשים ומרוויחים. וכפי שכתבתי במשפט הפתיחה, אך טבעי הוא שהם יפעלו היכן שנדרש ובמסלולים הצפופים יותר (בבן עירוני).
הבנת הנקרא בבקשה? פליז?לא תופס הרבה מקום?
נסעת פעם בבן יהודה?
בסדר אבל אפילו מוניות השירות ה"בינעירוניות"הבנת הנקרא בבקשה? פליז?
קרא שוב את מה שכתבתי ותראה שבעיר הם תופסים מקום ומחוץ לעיר - לא.
מונית 164 למשלבסדר אבל אפילו מוניות השירות ה"בינעירוניות"
נוסעות רוב המסלול בתוך העיר
וגם איפה שבא להןבמקרה הזה אין שום קשר לחברות התח"צ.
יש קשר למשרד התחבורה שמאפשר את הביזיון הזה במקום לדאוג לייעול אמיתי של התח"צ.
לגבי הסובסידיה "על חשבונך": סיבסוד התחבורה הציבורית הוא דבר שקיים בכל העולם המערבי.
תחבורה ציבורית זה לא עסק רווחי אלא שירות לציבור. אם לא היה סבסוד, החברות באמת היו נאלצות לעבוד כמו מוניות השירות. משמע, לעבוד מתי ואיך שבא להן.
אני לא אמרתי שהמוניות צריכות להיות יעילות על מנת שהתח"צ תתייעל. אני אמרתי שהן צריכות להיעלם לחלוטין על מנת שלא יפריעו לתח"צ להתייעל.
עצם היותה של מונית השירות עסק פרטי של הנהג, לא מאפשר לה כלל להתייעל ולתת שירות טוב באמת. הן מצליחות רק משום ניצול היתרונות המלאכותיים שמעניקה להן המדינה. משמע, רק במקומות ובזמנים בהן הן מהוות מונופול (בשבתות לצערנו וכן במקומות בהן אין שירות אוטובוסים יעיל וזאת מתוך מטרה בזויה להגן על המוניות). בשאר הזמנים והמקומות הן כמו טפיל שמגיע בכוונה שנייה לפני האוטובוס, מעכב אותו ולוקח לו את הנוסעים.
וגם איפה שבא להן
אם חברות האוטובוס היו פועלות ללא סובסידיה הן היו נוסעות רק בצירים הראשים. למה לי,בתור חברת אוטובוס, להיכנס לאיזה כפר או שכונה בקצה העיר אם המדינה לא מכסה לי את ההפסדים? למה לי להפעיל אוטובוס לבית חולים ב-8 בערב אם רק מעט אנשים נוסעים לשם בשעות האלה וזה לא רווחי?
וגם איפה שבא להן
אם חברות האוטובוס היו פועלות ללא סובסידיה הן היו נוסעות רק בצירים הראשים. למה לי,בתור חברת אוטובוס, להיכנס לאיזה כפר או שכונה בקצה העיר אם המדינה לא מכסה לי את ההפסדים? למה לי להפעיל אוטובוס לבית חולים ב-8 בערב אם רק מעט אנשים נוסעים לשם בשעות האלה וזה לא רווחי?
בני, מצד שני לא בטוח, שיש תשלום מיסים מסודרעם כל מה שכתבת, עובדה שיש להם לקוחות
הם לא מקבלים סובסידיה על חשבוני ובכל זאת מרוויחים.
ואם יש להם לקוחות, אז חברות האוטובוסים חייבות טוב טוב לבדוק את עצמן.
אתה אומר שהן צריכות להיות יעילות על מנת שהתח"ץ תתיעל? כל עוד היא לא יעילה השירות בשטח...אז שיתיעלו!
רובם חאפרים שעובדים בלי רישיוןבני, מצד שני לא בטוח, שיש תשלום מיסים מסודר
במקרים רבים הם לא מוציאים כרטיס נסיעה או קבלה כלשהי.
כך, שלא בטוח שדיווחי ההכנסות שלהם לרשויות המס הם מדוייקים.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.