הישרדות 28 - פרק 10

netgie

New member
ההגיון שהוא מסביר

זה ההגיון הפרנואידי שלו :)
לדעתי להדיח את ג'פרה רק עורר כעס אצל קאס וטריש, כעס מיותר. ג'פרה לא משנה כלום. הוא עדיין יגיע לפיינל 4 עם אנשים שרוצים להדיח אותו, רק שעכשיו הם יהיו עוד יותר עצבניים... טוני יכל להחליק עניינים עם ג'פרה, אבל במקום זה הוא בחר להשאיר את ספנסר.

בכל מקרה, גם אני מקשיבה לראיונות, וטוני הוא באמת פרנואיד :)
 

Bar EL

New member


זה מהלך חכם מהסיבה שהוא הבין שבקלות ג'פרה, קאס וטריש יכולות להתהפך עליו, הוא עדיין יגיע לפיינל 4 אבל מה אם הן היו מגיעות ביחד איתו לשם?
לדעתי המהלך הזה סיכל כל נסיון של התהפכות נגדו בכל שלב במשחק, גם אם הם כועסים עליו עכשיו יש לו את האליל ואני לא מאמין שיהיו לו צורך אמיתי בו וזו סתם עוד הגנה
 

netgie

New member
לא הבנתי

כולם יכולים להתהפך עליו, לא משנה באיזה הרכב הוא יגיע לפיינל 4 - כל אחד יכול להתהפך עליו, אפילו וו.

בעיניי זה לא הגיוני להעיף את ג'פרה ולהשאיר את ספנסר, אבל כנראה שאף אחד לא יכול על הפרנויה, אפילו לא טוני, האלילים והספיי שק :)

יאללה, נראה מה יהיה בפרק הבא :)
 

Rodrik Harlaw

Active member
אמנם

כולם יכולים להתהפך עליו בפיינל4 (כי אם הוא מגיע לגמר הוא פייבוריט), אבל מומלץ מאוד לא להביא מישהי שגם ניסתה להתהפך עליו הרבה לפני וגם לא אוהבת אותו. את האחרים יש לו סיכוי לשכנע לא להצביע נגדו אם הוא לא זוכה בחסינות האחרונה, אבל את ג'פרה הוא לא יצליח לשכנע וזה מציב אותו בעמדה קשה מאוד להביא אותה.

אם הוא לא מדיח את ג'פרה בפרק הזה, הייתה יכולה להיווצר ברית 4 בנות שהייתה מביאה את קאס, טריש וג'פרה (יחד עם טוני) לפיינל4 וגם שני הפסלונים של טוני לא היו יכולים למנוע את זה.
 

netgie

New member
עדיין

יכולה להיווצר ברית של 4 שתעיף אותו...
מה שאני אומרת זה שלדעתי להשאיר את ספנסר זו טעות.
ספנסר וטאשה בתחתית והם יכולים באותה הקלות לחבור לכל אחד.

לדתי הוא לא פייבוריט כשיגיע לגמר. אני חושבת שיש הרבה אנשים שלא יצביעו לו.

לדעתי גם אף אחד לא רוצה להגיע עם טאשה לסוף, ככה שנראה לי שממילא ברית בנות לא רלוונטית.

בכל מקרה, הפרומו של הפרק הבא מעניין - במיוחד שטוני מגלה לכולם שיש לו 2 אלילים... אני במתח!
 

Rodrik Harlaw

Active member
השחקן

שמחליט לשחק משחק דומיננטי תמיד מסתכן בכך שאם הוא לא לוקח את החסינות האחרונה הוא מודח. גם אם טוני לא יקבל הרבה קולות הוא נתפס ע"י המתמודדים האחרים כאיום הכי גדול בגמר (אחרי טאשה וספנסר שיש להם הרבה בני ברית במושבעים).
קחי לדוגמא את בוסטון רוב בעונה 22: הוא הגיע עם 3 מזדנבים שלא עשו כלום כל המשחק חוץ מלקיים את הוראותיו, אבל אם הוא לא לוקח את החסינות האחרונה הם היו מדיחים אותו כמעט בוודאות (הוא ידע את זה והבכי שלו בסיום המשימה אמר הכול). רק "כמעט בוודאות" בגלל שהוא דאג להביא אנשים שהוא היה בקשר טוב איתם, ולכן גם אם אחד/ת מה-3 האחרים לוקח חסינות הוא יכול לנסות לשכנע אותו להצביע יחד איתו ולתת לב"ר לפחות את אתגר האש.
מבחינה חברתית, בגלל זה אסור לו להביא את ג'פרה. היא גם ככה שומרת לו טינה ונראה כאילו היא בקשר טוב יותר עם כל שאר המתמודדים מאשר עם טוני.

הסיבה היחידה שעדיף לו להגיע עם ג'פרה (קאס וטריש) במקום עם וו (קאס וטריש) לפיינל4, היא שאם כמו ברוב העונות האחרונות אתגר החסינות האחרון הוא אתגר פיזי עדיף לו להגיע עם הרכב 3 הבנות.



לא אמרתי שברית הבנות תיקח את טאשה עד לסוף. אם הם היו נשארים עם קאס, טריש, ג'פרה, טאשה וטוני בטופ5, 3 הבנות הראשונות היו אומרות לטאשה להצביע לטוני, וה-3 בעצמן היו מפצלות את הקולות בין טאשה וטוני.
 

amir6661

New member


קצת מצחיק שאתם מתאמצים כל כך להוכיח שטוני מחושב ועושה הכל נכון, למרות שלפחות ממה שרואים בעריכה (שזה כל מה שאנחנו יודעים בתכלס, ראיונות בדיעבד הם לא מקור הרבה יותר אמין) זה לרוב ההפך.

כשטוני הדיח את ג'פרה בפרק הזה, הוא לא חשב על הפיינל 4, הוא חשב על הפיינל 6. הוא בעצמו אמר שהוא מפחד ממצב של 4 בנות מול 2 בנים (מצב שאין בו סכנה לטוני בכל מקרה, כי הוא יכול להגן גם על עצמו וגם על וו עם 2 האלילים).
אם הייתה סכנה אמיתית של ברית בנות, היא כבר הייתה מתרחשת בפרק הזה, 4 בנות מול 3 בנים זה כבר רוב של בנות. ברגע שטוני שרד את ההדחה הזאת בלי להשתמש באלילים, הוא הבטיח לעצמו מקום בפיינל 4 בכל מקרה. ההבדל היחידי הוא שעכשיו יש לו את ג'פרה ממורמרת במושבעים, במקום להדיח אותה עם האליל ולקבל על זה קרדיט.
עם כל האלילים שטוני מצא בעונה הזאת הוא יכל לזרוק חצי מהברית שלו למושבעים בלי אפילו להצביע נגדם, אבל הוא משחק אגרסיבי ולא חכם. הוא בחיים לא היה מגיע למצב הנוכחי בלי טריש, שהדיחה את קליף ושרה ובנתה את הברית הזאת בעצמה. כרגע המשחק של טוני יוביל לניצחון שלה או של וו
 

Rodrik Harlaw

Active member
לא ניסיתי להוכיח

שהוא עושה הכול נכון. אמרתי שמבחינתו להיפטר מג'פרה עכשיו זה לא מהלך כזה רע. גם עם שני הפסלונים שלו הוא לא יכול להבטיח שג'פרה לא תהיה בפיינל4 (יחד עם קאס וטריש)

זה שהבנות לא הולכות ל- 4-3 עכשיו לא אומר שהן לא יעשו את זה ב- 4-2. מבחינת טריש וקאס הן יכולות להיעזר בטוני עכשיו כדי להיפטר מספנסר (שהוא גם גבר וגם לא בן ברית שלהן), ורק בהדחה הבאה להתחיל לכוון כנגד טוני.
אתה חושב שג'פרה הייתה נותנת לו את הקול במושבעים אם היא הייתה מודחת בדרך אחרת? קאס וטריש חברות שלה בכל מקרה, ואם טוני מגיע איתן לגמר רוב הסיכויים שהקול שלה הולך אל אחת מהן, גם אם ג'פרה לא מודחת בבליינדסייד.

נכון, טריש הייתה מאוד חשובה לברית של טוני. זה לא אומרשהוא יכול לסמוך עליה עד הסוף. כשהוא מזהה את הסכנה לברית נשים הוא צריך לפעול.
 

אורישקי

New member


המשחק של טוני לא יוביל לשום ניצחון של וו וברוב הסיכויים שגם לא לטריש במידה והם יתמודדו אחד נגד השניה בגמר.
אף אחד מהמושהעים לא מעריך את וו משחקית וכולם יודעים שהוא כלבלב של טוני, אפשר להבין את זה מהתגובות שלהם ומהראיונות.
במקרה של טריש אחננו רואים שהיא שיחקה מעולה אבל היא די אנדרייטד בעיני רוב השחקנים שם שלא מודעים לחשיבות שלה בהדחה של שרה למשל.
אני מאמין שאם טריש תנצח זה לא יהיה נגד טוני אלא אם היא תצליח להדיח אותו. האיומים היחידים של טוני עכשיו הם ספנסר וטאשה שטריש וקאס, כמה שהן אולי לא סומכות כבר על טוני, בחיים לא ירצו לקחת לגמר איתן.
 


גם אמבר, נטלי וסופי היו "כלבלבים" של מאסטרמיינדים, וכידוע אין לשחקנים מהסוג הזה סיכוי לנצח.
 

ob21

New member


לדעתי אם הוא יגיע אם וו וטריש לגמר הוא ינצח, מהסיבות שצינתה אבל זה לא בטוח במאה אחוז הוא עדיין יכול להיות מודח 4
אי אפשר לדעת בעונה הזאת כלום.
 

amir6661

New member


ממתי להיות כלבלב של מישהו מנע מאנשים לנצח בהישרדות?

בינתיים מה שאני רואה במושבעים זה פרצופים מגלגלי עיניים בכל פעם שטוני מדבר, ולא מעט חברים של טריש
 

Oukami Kun

New member


הרבה זמן לא שמחתי כל כך כששורד מסוים זה בחסינות. טאשה פשוט תותחית. גם לא זכורה לי אישה שאי פעם זכתה בכל כך הרבה חסינויות בכלל, וברצף בפרט. תגידו מה שתגידו, היא נכנסת למועדון מצומצם של אנשים שזכו שלוש פעמים בחסינות.

ספנסר היה מדהים בפרק הזה. נהנתי מכל שניה שהוא היה לי על המסך. אני אוהב את איך שהוא מתנסח, איך שהוא מתנהל עם עצמו ועם אחרים ועם איך שהוא מסתכל על המשחק. ממש אהבתי את הנאום שלו בטרייבל. אני כבר לא זוכר את השחקן האחרון שרציתי שינצח ברמה שאני רוצה שספנסר ינצח.

טוני... ברמה בידורית הוא מאד מהנה לצפייה, I'll give you that. ברמה אישית הוא מעצבן אותי מאד. כל ההתנהלות שלו מרגיזה אותי, המבטא, הצחוק, הכל. ברמה המשחקית חושב שהוא טעה בגדול - אין לו שום סיבה לייצר עוד אנטגוניזם אצל בני הברית שלו, התחת שלו מכוסה. אליל אחד בפיינל , אליל אחד בפיינל 5 וגמרנו. ספנסר הוא איום הרבה יותר גדול מג'פרה, והוא רק הגדיל את הסיכויים שלו ושל טאש להשתחל איכשהו לפיינל 4, שם הם יוכלו לקחת את החסינות והופס הפסדת את המשחק. אם לא היו לו את שני האלילים אני חושב שהמהלך הזה היה נראה לי יותר הגיוני, או יותר מובן, אבל במצב הזה, כששלושת הבנות נעולות על להעיף את סנפסר, אין לו שום סיבה להעיף את ג'פרה.
זה לפחות לפי ההגיון שלי, ספרו לי אם אני טועה.
ולא דיברתי בכלל על כמה מעצבן אותי עניין האלילים, אבל נוותר על זה כי השעה מאוחרת.

וו, קאס וטריש היו בעיקר תפאורה הפרק. הקטע של וו עם ג'ף היה משעשע, אבל אז הוא פלט את הבירה על עצמו וזה נהיה דוחה. קאס קיבלה וידויים אבל לא אמרה שום דבר מיוחד. טריש נראתה מאד עייפה. הם לא ניסו להוביל שום דבר חדש או מעניין. הייתי מעריך יותר את קאס וטריש אם היו מראים שגם הן חושבות על ברית נשים באופן רציני, אבל זה לא קרה. זה ש-וו לא פקפק לרגע במה שטוני בא והציע גורם לו להיראות כמו כלבלב יותר ויותר.

ג'פרה - אחת הקליות המוצלחות. הייתה יפה ונשארה יפה לאורך העונה, שמרה על החיוך שלה שזה נדיר. היא גם הראתה מדי פעם הבזקים של משחק ושל חומה, אבל מעט מדי ומאוחר מדי. אהבתי מאד את האופן שבו היא יצאה מהמשחק, גם הנאום שלה עם הכתוביות היה ממש חמוד. אז סך הכל אני מרוצה ממנה.

העריכה הייתה נהדרת הפרק, כמו בכל העונה הזאת. הייתי בטוח שספנסר יודח למרות שהם מנסים לשכנע אותי אחרת, אבל אז הם באו לי בהפוך-על-הפוך וג'פרה באמת הודחה. שאפו.

יאללה לילה טוב.
 

B R A Y E R

New member
מנהל
בנוגע לחסינויות


חסר לטאשה עוד חסינות אחת בשביל להצטרף לרקורד הנשים עם הכי הרבה חסינויות בעונה(4 סה"כ) יחד עם קלי(1), ג'נה(6) וקים(24) (ופארווטי ואמנדה שקיבלו סה"כ ב3 עונות 4 חסינויות כל אחת)
ואם היא תקבל עוד 2 חסינויות היא בכלל תעשה היסטוריה בהישרדות

ועוד היינו בטוחים שהיא הראשונה שתעוף כי תהיה חלשה
 

B R A Y E R

New member
מנהל
קלי זכתה בכל ה4 חסינויות האחרונות

וקים זכתה ב2 ברצף בתחילת המיזוג, ואז ב2 האחרונות ברצף
 

Oukami Kun

New member
טוב גם אהבתי את קלי אז זה בסדר


אתה זוכר את כל השטויות האלה או שבדקת באינטרנט?
 

B R A Y E R

New member
מנהל
זכרתי

לגבי ג'נה לא הייתי בטוח, כי אני לא זוכר כזה טוב את עונה 6 חוץ מכמה אירועים, אז בדקתי והבנתי למה לא הייתי בטוח.. את אחת מה4 חסינויות שלה היא העבירה להיידי
 
למעלה