הישרדות 26-פרק 5

trades8

New member


נו טוב, ברנדון אף פעם לא היה יציב במיוחד, גם לא בעונתו הראשונה. קואוצ' ניסה הכל איתו כולל תפילות משותפות ומה לא. טוב שזה נגמר ככה ומנעו מברנדון לחזור חזרה אל השבט שלו כי מכות היו הופכות את זה לפארסה אחת גדולה. אולי במקומות אחרים בעולם היו דווקא מעודדים את זה כי ככה אפשר היה לצאת בפרומואים הכי "מפוצצים" אבל ההפקה האמריקאית שמרה על כבודה והחליטה לסיים את העניין בו במקום וטוב שכך.
ברנדון הלך הביתה, "בתנאים שלו" כמו שהוא רצה. ממש הזכיר לי את הסרט "נהג מונית" עם דה נירו. אותה פסיכיות. ביי ביי ברנדון! שלום ולא להתראות
 


שוב לא אכתוב חפירה, בגלל שהפרק היה פשוט דוחה. ההפקה בכוח הלכה על כמה שיותר צהוב, ואני מקווה שהם לפחות יחזירו לפייבוריטים מעט אורז בכמות שתגרום להם לשרוד רעבים עד המיזוג. (ולא, אמריקקים טיפשים, ההפקה לא תניח להם לגווע ברעב, כי ברגע שמישהו ימות, הישרדות מתה יחד איתו, אף מתמודד שפוי לא ירצה להשתתף ותהיה תביעת ענק מצד משפחת הנפטר, שעלולה אפילו לגרום לסגירת CBS!) אלא שעכשיו הגיע הערבוב. אם ג'וליה וריינולד באמת שווים משהו, זו ההזדמנות שלהם. על אדי ויתרתי כבר מזמן, וחוסר ההשתתפות שלו במצוד אחר האליל רק הוכיח שהוא שבר כלי מוחלט. שמישהו ירסן כבר את האלילים האלה, כי הם הפכו מכלי שתורם לאסטרטגיה, לכלי שמדכא אותה.

1. לורה
2. שרי
3. מלקולם
4. מייקל
5. קורין
6. מאט
7. דון
8. אלי - בקצב הזה אני אצטרך ללפד אותה במשחק הלפידים

9. אנדראה
10. אריק
11. קוקרן
12. ריינולד
13. פיליפ - קרדיט על הדרך שבה הוא התנהל מול ברנדון
14. ברנדה
15. ג'וליה
16. הופ
17. שמאר
18. אדי
19. פרנססקוואה
20. ברנדון
 


אויש כולכם זקנות בכייניות.
"זה לא הישרדות זה לא הישרדות רוצים שהאליל יחזור לבלהבלהבלה די עם הניצול הכל בשביל רייטינג עוד בלהבלהבלה" יאלללללללללללללהההה די להיות כאלה מקובעים... זה מה שאתם רוצים לראות? את אותו דבר שראיתם כבר 25 עונות? אנשים נחמדים מבשלים ביחד אורז ושרים את המנון הצופים? קצת אסטרטגיה פה ושם? (בואו נודה באמת חוץ מעונה 16 ו20, שאר העונות יהיו משעממות תחת בשביל אנשים נורמליים...)
נו די באמת זה נמאס ואם לא מיציתם את זה, זה ממש לא הבעיה של ההפקה. איך אמרו שיאיר לפיד אומר? זה הישרדות חדשה. ולדעתי זאת אחלה עונה עד עכשיו- לצד אסטרטגיה ברמה גבוהה שמצד אחד ממשיכה קו של עונות קודמות ומצד שני בקלאס שונה, ולצד זה גם מכניסה טלוויזיה שמתאימה להפקות של האח הגדול.
הישרדות מתקדמת יחד עם העולם ומתחדשת בכדי להיות רלוונטית, ומבחינתי לפחות הם מצליחים. לשמור על אותו קו מקובע של משחק שראינו עד היום זה קצת קצת נחמד, אבל זה לא מה שיגרום לי לראות את עונה 27. ודווקא הפרק הזה נתן לי תקווה. שאולי תוכנית בידור בטלוויזיה יכולה להביא משהו מעבר למה שראינו עד היום. כרגע, זה גם לא משנה אם זה מוצלח וזה מוצלח כי המגמה חיובית.
בנוגע לפרק ספציפית- במעריצים הטופ שלי זה שרי, ריינולד ומייקל, ג'וליה די חמודה והשאר היאורה השליכוהון, ובפייבוריטים אני הכי אהבתי את אנדראה, קורין וברנדון וכרגע זה רק אנדראה. מלקולם לטעמי משעמם וכנל אריק, ברנדה, קוקרן, דון, ופיליפ שבעריכה עושים ממנו הו-הא אבל בתכלס הוא סביר בצורה הכי סבירה בסקאלת המעניין-משעמם.
 
למעלה