שרשור צהריים
היום ה13 ב

הצודקת11

Well-known member
מתאמנות,הקלפים לדעתי צריכים להפסיק,רועדים מקור

הידיים שורפות מכאבים.
 

tg151

Well-known member
צריך לתת פסילות לעומרי ודודו

הם שופכים צבע לתוך הפרח ועם הידיים מורחים את הצבע כדי שיהיה צבוע. הם לא משתמשים במכחולים ואחד ההוראות הברורות שלהם זה להשתמש במכחול ולא בדרך אחרת ובלי עזרה. אבל כמובן שהאח יחליק את זה להם.
 
האח בחר למשימה של קסניה את שי חי שיאכל איתה גזרים בכלוב

אלא שהפעם השעון קטן ויש להם רק 3 דקות בלבד. ואילו הארגז גזרים ענק.
 

Bellamia1

New member
היכל הדמעות ממשיך במרוץ החימוש אחר מסחטת הרגשות הכי מייצגת

בארץ הפלאות של האח הגדול. כרגיל, השעות שבהן אני הכי למדה ומתרשמת מהדמויות המרצדות על מסכינו הן בשעות הלילה המאוחרות. בלילה אתמול, הביעה פלורי- צעקני, לא מפורשות כמובן, את דאגתה העמוקה והאיום הגואה המתגבר מסצנות הנעלב הבלתי נלאה של דודו- מצוקתי בקצב מסחרר שלא היה מבייש גיבורת טלנובלה מוכת גורל בסגנון 'אספרנסה' או 'מילה של כבוד' בערוץ ויוה הדומעת.

מה חושב לעצמו דודו-מצוקתי לוקח לעצמו את כל העלבונות האפשריים ולמי לא נשאר? לפלורי-צעקני, העומדת בדד ללא כל תסריט, קטליזטור רגשי, שיצית את לב הצופים ויסלול את דרכה לפריים טיים בתוכנית הראשית ומשם ישירות לפרס הנכסף.

מה תעשה לנוכח נחשול הרגשות בדמותו של דודו-מצוקתי המאיים לבלוע את כתר הניצחון מראשה הענוג, מכשול בפני מזימותיה לייצר עניין יומי ולנגן על אותה הנקודה עליה מנגן דודו לצופים.

"אי לכך ובהתאם לזאת" כינסה את מועצת 'החכמים': עומרי וגילי להכניס בהם מעט מתורתה ומשנתה. היא חייבת לקטוע באיבו את מסע העלייה להר דודו- הקדוש המעונה ובריצויו האינסופי.

עומרי-אובססוני נותן כתף ומילה של 'גבר-גבר', 'המגן האנושי', 'המעניק' הגנה וסעד לכל גר, יתום ואלמנה. הוא הראשון הרץ למרגלות דודו-מצוקתי להרגיע רוחו. הוא (עומרי) מעביר את דודו 'תהליך' כדבריו. פלורי מחליטה לעשות מעשה ולהסביר לעו"ד האובססיבי, שעיניו עצומות ואינו רואה את דודו כאישורו, מניפולטור רגשי סידרתי הצורך את עומרי וחבר מרעיו כקהל לבמת 'המלט מדוכא' ובד בבד משטח את דמותו של עומרי לאלמנט אחד, החתיך התורני המחפש את מי להשכיב ועליו להתרחק במיידית מדודו ולא לחשוב על זוגיות בתוך הבית כי אין זה נאה ומוריד מערכה של הבחורה.

משכנעת את 'העו"ד' במהלכיו המוטעים כדי לסתום את הגולל למסע הסחטנות הרגשית של דודו-מצוקתי ולחתוך כל ניצן של רומן מתהווה (גם אם מלאכותי) כדי שלא יעיב ויאפיל בשעות שידור על השחקנית הראשית- פלורי-עצבני.

גילי שהצטרף לוועידת הלילה של 'מועצת החכמים' מוסיף עוד עץ למדורת ההסתה נגד דודו-מצוקתי המושך וגונב גם ממנו את פוקוס 'העממי-החביב-המצחיק' ומוציא דיבתו.

פלורי ממשיכה וטוחנת עד דק את מוחו של עומרי, מנסה להסיתו מבן חסותו ללא הצלחה מרובה ורומזת ששכנועיו ודחיפותיו לזרועותיה הלא נמשכות של שי-דורסל שפן הצעצוע הבלתי יגע, הוא בור הפסד בטוח לשניהם.

מועצת החכמים ננעלת לעייני ואוזניי כשבמאי היכל הדמעות החליט להעביר תמונה לקרון הרכבת העתיק, בית השינה לחלומות דיירים בארץ הפלאות, חדורי מוטיבציה יותר מכל העונות.
 

הצודקת11

Well-known member
מאוד מאוד מסכימה איתך,כבר בתחילת עונה כתבתי שגילי

מבין שהוא ודודו יושבים על אותה משבצת,המזרחי המצחיק,
המרגש,(כמו דורון וצחי)
גם פלורי הבינה את זה,היא רוצה להיות המצחיקה והמרגשת
של הבית,ליכבוש בחוץ את המזרחים,
פלורי הכריזה פעמיים שהיא רוצה לנצח,ודודו מנפנף להם שיש לו קהל בחוץ,
היו פעמיים צעקות תמיכה בחוץ לדודו.
 

anna152

New member
כמה פלורי צורחת.. יאללה..

אני לא מסוגלת לצפות ככה בצפייה הישירה.
 

lotaria

Well-known member
לדעתי האח מתעלל בם. הקור בירושלים והאזור ,ז

זה לא פשוט. או שיהיו שם כולם חולים או שיכניס אותם הביתה
 

lotaria

Well-known member
לקח להפקה כמעט 3 שעות להחליט להביא להם חרמוניות?ה

הרי יש להם תחזיות מזג אויר. הם ידעו שיהיה קר ורוחות חזקות.לפעמים אני לא מבינה איך הראש שלהם שם עובד
 
למעלה