שרשור אחה"צ היום ה-11 ב

Yam7710

New member
אני לא אבכה אם היא תלך...אבל

אני מחבבת אותה
מעדיפה שעומרי הבת תלך
וצופה שבעתיד ( משימות ..יהיה בידור איתה:)
 
מקווה שאילנה תשאר, אם זה לא יהיה על חשבון סלים

אך ורק בגלל שאם היא בבית או מחוצה לו זה לא משנה כך או כך כי היא טפט. הדחה של אילנה לא תשנה כלום בבית, זה יהיה ברור ואף אחד לא נקשר אליה במיוחד, צ'יק-צ'ק ישכחו שהייתה שם בכלל. אם דודו או פלורי או עומרי יודחו זה יהיה שוק בשביל הדיירים, כי אני מניחה שהם מניחים שהם חזקים בחוץ (שני העממים-הנשמות והחתיכה העונתית), ואם אור תודח אז זה תהיה הקלה עבורי מהבחינה הווקאלית.
 

bibaso

New member
חס וחלילה, אני רוצה לראות את דודו נדבק לעומרי ויושב לו על

הצוואר ואת עמרי מתפתל ומקלל את הרגע שהחליט להשתתף בתכנית
ואת פלורי אני מחבב, אז מה אם היא קצת דרמטית, בסך הכל היא בסדר גמור
 

bibaso

New member
אממ .. האמת שלי לא דחוף לתת לעומרי או אור או שלושת המחוננים

של הבית את השוק כבר עכשיו, אם זה יבוא קצת יותר מאוחר זה יהיה יותר כואב
אור עם כל כמה שהיא מעצבנת עדיין מוסיפה יותר עניין מאילנה
גם לא נראה לי שאם תלך אור או עומר זה יגרום לאיזושהי מחשבה שנייה אצל מישהו בבית.
ממילא ההפקה מחליטה, למה שנשבור את הראש ...
 
עומר - זה יעשה משהו בבית, אני בטוחה שהם חושבים

שהיא חזקה ולא יבינו מה קרה, עמרי יאשים עוד יותר את שי חי כי מבחינתו עומר הועמדה בגללו והוא עוד עשה לה רצח אופי לפני כל המדינה ולכן היא הודחה.
אור - זה לא ממש ישנה, למי שקרוב אליה, כמו תמר, פלורי וגיל, יהיה באופן אישי עצוב, לעזיבה שלה יהיה יותר אימפקט מלזו של אילנה, אבל לא משהו רציני.
אבל אילנה כנראה תלך וארז יכריז שזו הדחה דרמטית

מקווה שלא סלים.
 

hericane

New member
עומר

אור צווחנית, לא מקשיבה, גזענית, מתמסכנת - הכל נכון. והיא עדיין מהאנשים היותר אינטילגנטים שם, עדיין יש לה שיחות משמעותיות שם (בניגוד לרב היתר שמרוכזים בעצמם, ורק בעצמם).
 
אור מכאיבה לי באוזן, ממש

ברגע שהיא עולה טון ומפעילה את צופרי הערפל אני מעבירה למיוט. קשה לי לשמוע אותה. כשהיא מדברת בשקט הקול שלה סבבה, אבל מהר מאוד היא נכנסת למוד הצווחני ואז זה הופך לבלתי נסבל. פתחתי עכשיו ויש ויכוח שלה עם גילי על משהו פוליטי, וקשה לי להקשיב כי אור מנסרת ואני מעדיפה לוותר אם זה לא קשור לאיזו אינטרקציה מהותית בבית.

אגב, מעניין אותי אם זה היה מפריע לי אם הייתי פוגשת אותה במציאות או שזה משהו שהמיקרופונים מעצימים. גם כשאנשים מזייפים ברגיל זה פחות מפריע לי באוזן מהזיופים בציבור בבית האח.
 

hericane

New member
נסי להנמיך את הווליום :)

כפי שגם אני כתבתי - הצווחנות שלה מפריעה גם לי, כמו גם העובדה שהיא לא ממש מקשיבה כשהיא נכנסת למוד של ויכוח.
ויחד עם זה...
היא לגמרי מהאנשים היותר אינטיליגנטים שם, והשיחות שלה - צווחניות ככל שיהיו - מעניינות (ולכן ההמלצה להנמיך לה את ווליום, ובכל זאת להקשיב).

שי חי אולי מדבר על מראות, וודאי שאינו מעוניין להסתכל במראות שישימו לפניו (ולחזור על המנטרה הדבילית של "אני לא יודע להיות בן אדם נחמד" זה... אותי לפחות משעמם ולא מסקרן) אבל תכלס - מי שבאמת שמה לו מראה (ופה בפורום ספגה עקב כך ירידות כי היא לא הייתה "בצד" הנכון) - היא אור. מה שהיא אמרה היה נכון, מדויק, חד וקרא היטב את הטרול.
 
שמעתי אותה פה ושם והאמת שממש לא התרשמתי

הקשבתי לה בויכוח אחד במטבח עם תמר ושמעתי הרבה קלישאות ידועות וחבוטות, שמעתי אותה בויכוח עם סלים על המשימה וגם שם לא התרשמתי ממנה, ודווקא תמר באה אז בצורה בהירה ופשוטה ובלי הרבה מילים הבהירה את כל מה שהיה שם.

אני בטוחה שהיא הרבה יותר משכילה וידענית מרוב הדיירים ואני לא חושבת שהיא טיפשה, אבל מה ששמעתי עד כה ממנה לא גירה אותי מספיק כדי שאתעלם מהעובדה המצערת שהיא נוטה לצווחנות שמציקה לי ואקשיב לה.

מכיוון שהיא נשארה עוד שבוע, אולי יהיה לי צ'אנס לשנות דעתי עליה, אני לא מצפה להחזיק באותן ההתרשמויות מהשבוע הנוכחי לגבי כל הדיירים במשך כל העונה, דברים מתפתחים, ותמיד היו דיירים שלמדתי להכיר עם הזמן, לטוב או לרע.
 

Yam7710

New member
האירוניה עם סלים הערבי

הגיע כדי לספר על עמו והכאב שלהם...הביאו לו גם את המתנחלת..
ומצא את עצמו כלוא ומגשר ..בתוך ריב פנים יהודי :)
 

יונתנסקי

Well-known member
מזכיר לי מורה שכדי לתאר את האנטישמיות ברוסיה

ושבכל מקרה, היהודי תמיד קורבן , היה אומר:
"ולדימיר מכה את אלכסנדר, ולמוישל'ה כואב הראש"

ואני אשנה ואגיד :
"יוסי מכה את יוסי, ולמוחמד כואב הראש".
 
למעלה