נחנכה תחנת שדרות.

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
גם בשביל השירות בלילה אפשר להשתמש באוטובוסים

בשביל השימוש העיקרי ביום
יש כיום אוטובוסים וניתן לשפר את השירות שלהם במחיר הרבה יותר זול מקו רכבת שלא יפעל בשעות הלילה.

יש להרחיב את שעות הפעילות לפני שמרחיבים את רשת הרכבות. ההרחבה הזו של רשת הרכבות ללא הפעלה בשעות הלילה, מביאה תועלת בעיקר לפוליטיקאים ממפלגת השלטון שאוהבים להצטלם ולגזור סרטים, מכיוון שאנשים יאלצו להמשיך ולהשתמש ברכב הפרטי וזוהי למעשה המטרה שלהם.
גם בשביל השירות בלילה אפשר להשתמש באוטובוסים
בשביל מה לסלול מסילה יקרה?
 

25306yosef

New member
הבעיה היא רק שהאוטובוסים לא פועלים בלילה

גם בשביל השירות בלילה אפשר להשתמש באוטובוסים
בשביל מה לסלול מסילה יקרה?
הבעיה היא רק שהאוטובוסים לא פועלים בלילה
והרכבת כן פועלת בשעות הלילה.
 
אז למה הדרישה שלך היא לא להפעיל אוטובוסים?

הבעיה היא רק שהאוטובוסים לא פועלים בלילה
והרכבת כן פועלת בשעות הלילה.
אז למה הדרישה שלך היא לא להפעיל אוטובוסים?
למה בדיוק החלטת על רכבת? לטעמי לאוטובוסים יש אפילו יתרונות על רכבת בשעות הלילה מכיוון שאין פקקים והאוטובוסים גמישים יותר מהרכבת וקרובים יותר ליעד ולמוצא שלך.
 

25306yosef

New member
מכיוון שהממשלה מתנגדת לתח"צ בלילה

אז למה הדרישה שלך היא לא להפעיל אוטובוסים?
למה בדיוק החלטת על רכבת? לטעמי לאוטובוסים יש אפילו יתרונות על רכבת בשעות הלילה מכיוון שאין פקקים והאוטובוסים גמישים יותר מהרכבת וקרובים יותר ליעד ולמוצא שלך.
מכיוון שהממשלה מתנגדת לתח"צ בלילה
ותעדיף להפעיל בשעות הלילה רכבות לנתב"ג בלבד.
 

amit1270

New member
אז תחליף את הממשלה!

מכיוון שהממשלה מתנגדת לתח"צ בלילה
ותעדיף להפעיל בשעות הלילה רכבות לנתב"ג בלבד.
אז תחליף את הממשלה!
או תפיץ עצומה שקוראת למקבלי ההחלטות להפעיל תח"צ בלילה. לצערי אתה בוחר לנבוח על העץ הלא נכון ומתנגד דווקא לפיתוח של תשתית בעלת פוטנציאל לא רע לשירות סביב השעון, גם אם לא בטווח המיידי.
 

benshap2

New member
אני לא מבין למה לא להפעיל אוטובוסים בשעות האל

מקובל. אבל האם זה השימוש העיקרי?
האם אירועי תרבות, מופעים קורסים והרצאות זה היעד העיקרי של תחבורה ציבורית? לדעתי היעד העיקרי של תחבורה ציבורית הוא הסעת המונים. ההמונים נוסעים בבוקר לעבודה ובערב הבייתה.

סדר העדיפויות של הממשלה מתעדף הרחבה של השירות לאיזורים חדשים ורק לאחר מכן הרחבה של השירות לשעות נוספות, שאכן מתרחשת באמצעות רכבות לילה והפעלת רכבות לאורך מספר שעות רב יותר.

אפשר להתווכח עם סדר העדיפויות הזה אבל אי אפשר לטעון שהרכבת חסרת תועלת בגלל שהיא לא עובדת ב 2 לפנות בוקר. בכל זאת, רוב השימוש הוא סביב שעות העבודה המקובלות.
אני לא מבין למה לא להפעיל אוטובוסים בשעות האל
האלה.

רכבת שתצא ריקה בשעה שאין בה כלל פקקים זה בהחלט די מיותר...בכל העולם מבינים את זה.
 

25306yosef

New member
אבל הרעיון הוא שירות לילה לנתב"ג

אני לא מבין למה לא להפעיל אוטובוסים בשעות האל
האלה.

רכבת שתצא ריקה בשעה שאין בה כלל פקקים זה בהחלט די מיותר...בכל העולם מבינים את זה.
אבל הרעיון הוא שירות לילה לנתב"ג
שרות לילה לנתב"ג עבור תושבי אשקלון, אשדוד, יבנה, רחובות, באר יעקב, לוד, וגם כמה מתושבי שדרות שיכולים להרשות לעצמם לטוס לחו"ל ו/או ללכת לאירועי תרבות ואמנות בכל אחת או יותר מהערים שבהן פועלת תחנת רכבת בשעות הלילה.

רכבת שכזו תשרת את הנוסעים לחו"ל, אך גם את שוחרי התרבות והאמנות.

הפוליטיקאי ממפלגת השלטון כוכב שרשור זה שאוהב לגזור סרטים, מעדיף שכולם ימשיכו להחזיק ברכב הפרטי ולצערי גם רוב הכותבים בפורום הזה מעדיפים את הרכב הפרטי ולא מסוגלים להבין את הרעיון העומד מאחורי הפעלתה של התחבורה הציבורית בשעות הלילה.
 

droriko

New member
אוקי

החשיבות היא בכך שניתן ללכת בשעות הערב
לאירועי תרבות ואמנות, מופעים, קורסים, הרצאות, ועידות וכנסים, וכו... ולאחר מכן לחזור בתחבורה ציבורית.

כיום המצב הוא שעל מנת ללכת לכל האירועים הנ"ל המתקיימים בשעות הערב, יש לנסוע עם הרכב הפרטי על מנת שניתן יהיה לחזור הביתה לאחר סיום האירועים הנ"ל מכיוון שאין תחבורה ציבורית בשעות הלילה.

רק חבל שאני צריך לחזור כל הזמן על ההסבר הזה.
אוקי
ומה הבעיה בדיוק להקים מוסדות תרבות כאלה בשדרות? (אני יודע שכבר יש היכל תרבות אחד בעיר וגם סינמטק)

תרבות זה גם מצרך לא זול,בשביל שתושבי שדרות יוכלו בכלל לצרוך תרבות כמו שצריך הם צריכים לשפר את רמת ההכנסה,וזאת מטרת הרכבת. כיום לדוגמא לבעלים של סינמה סיטי אין שום אינטרס לפתוח קולנוע בעיר כי אין שם מספיק אנשים שיצרכו את זה, ברגע שרמת ההכנסה תעלה אני בטוח שגם זה יגיע.
 

amit1270

New member
תשובה לעניין

אוקי
ומה הבעיה בדיוק להקים מוסדות תרבות כאלה בשדרות? (אני יודע שכבר יש היכל תרבות אחד בעיר וגם סינמטק)

תרבות זה גם מצרך לא זול,בשביל שתושבי שדרות יוכלו בכלל לצרוך תרבות כמו שצריך הם צריכים לשפר את רמת ההכנסה,וזאת מטרת הרכבת. כיום לדוגמא לבעלים של סינמה סיטי אין שום אינטרס לפתוח קולנוע בעיר כי אין שם מספיק אנשים שיצרכו את זה, ברגע שרמת ההכנסה תעלה אני בטוח שגם זה יגיע.
תשובה לעניין
 

25306yosef

New member
לא לעניין


תשובה לעניין
לא לעניין

רכבת ל/מ שדרות שתפעל בשעות הלילה תאפשר לכל תושבי אשקלון, אשדוד, יבנה, רחובות, באר יעקב, לוד וכל שאר הערים בארץ הזוכות לשירות רכבות לילה, ללכת לאירועי תרבות ואמנות המתקיימים בכל אחת או יותר מהערים הזוכות לשירות רכבות הלילה.

וכמובן שגם תושבי כל הערים הנ"ל יוכלו להנות מאירועי תרבות ואמנות בעיר שדרות, ולהפך.
 

amit1270

New member
די כבר! די!!!

לא לעניין

רכבת ל/מ שדרות שתפעל בשעות הלילה תאפשר לכל תושבי אשקלון, אשדוד, יבנה, רחובות, באר יעקב, לוד וכל שאר הערים בארץ הזוכות לשירות רכבות לילה, ללכת לאירועי תרבות ואמנות המתקיימים בכל אחת או יותר מהערים הזוכות לשירות רכבות הלילה.

וכמובן שגם תושבי כל הערים הנ"ל יוכלו להנות מאירועי תרבות ואמנות בעיר שדרות, ולהפך.
די כבר! די!!!
תפישת המציאות שלך עקומה ומעוותת ברמות קשות. אתה מבלבל בין מצב עכשווי (שבו רכבות לילה פועלות רק לאורך קו אחד) לפיתוח תשתית, שהוא מכוון לעתיד ופתוח לשינויי לו"ז שעשויים לאפשר גם הפעלת רכבות ליליות בקו הזה. מבחינתך, אם רכבות לילה לא יפעלו ברגע זה, כל הפרויקט לא שווה את ההשקעה. האמת היא הפוכה לגמרי. רק פיתוח של מסילה יאפשר הפעלת רכבות לילה בעתיד.
 

down under

New member
רק בשביל זה היה שווה להוולד, לקנות מחשב

די כבר! די!!!
תפישת המציאות שלך עקומה ומעוותת ברמות קשות. אתה מבלבל בין מצב עכשווי (שבו רכבות לילה פועלות רק לאורך קו אחד) לפיתוח תשתית, שהוא מכוון לעתיד ופתוח לשינויי לו"ז שעשויים לאפשר גם הפעלת רכבות ליליות בקו הזה. מבחינתך, אם רכבות לילה לא יפעלו ברגע זה, כל הפרויקט לא שווה את ההשקעה. האמת היא הפוכה לגמרי. רק פיתוח של מסילה יאפשר הפעלת רכבות לילה בעתיד.
רק בשביל זה היה שווה להוולד, לקנות מחשב
לשלם לספק אינטרנט ולהנות מכל רגע. לראות את עמית מאבד ולו לרגע את שלוות רוחו, היה שווה את כל הטרחה שבקריאת השטויות של ההזוי דמתקרא יוסף5345234.
 

amit1270

New member


רק בשביל זה היה שווה להוולד, לקנות מחשב
לשלם לספק אינטרנט ולהנות מכל רגע. לראות את עמית מאבד ולו לרגע את שלוות רוחו, היה שווה את כל הטרחה שבקריאת השטויות של ההזוי דמתקרא יוסף5345234.
 

25306yosef

New member
הבעיה היא שרוב הכותבים כאן בפורום לא מבינים

אוקי
ומה הבעיה בדיוק להקים מוסדות תרבות כאלה בשדרות? (אני יודע שכבר יש היכל תרבות אחד בעיר וגם סינמטק)

תרבות זה גם מצרך לא זול,בשביל שתושבי שדרות יוכלו בכלל לצרוך תרבות כמו שצריך הם צריכים לשפר את רמת ההכנסה,וזאת מטרת הרכבת. כיום לדוגמא לבעלים של סינמה סיטי אין שום אינטרס לפתוח קולנוע בעיר כי אין שם מספיק אנשים שיצרכו את זה, ברגע שרמת ההכנסה תעלה אני בטוח שגם זה יגיע.
הבעיה היא שרוב הכותבים כאן בפורום לא מבינים
וככל הנראה גם לא מסוגלים להבין כלל... אבל אני אנסה להסביר שוב ואבזבז את זמני שוב במקום לעבוד על כתיבת ההודעה שאני צריך להכין לעיתונות על התוכנית האמנותית המתוכננת של פסטיבל כרמיאל שיתקיים בחודש יולי. ולהלן ההסבר שוב:

קו רכבת לשדרות שיפעל בשעות הלילה ישרת גם את תושבי אשקלון, אשדוד, יבנה, רחובות, לוד, וכל שאר הערים האחרות בארץ שזוכים לרכבת בשעות הלילה. וגם את כל שוחרי התרבות בכל הערים הנ"ל הרוצים ללכת לאירועי תרבות באחת או יותר מהערים הנ"ל.

זהו למעשה הרעיון של תחבורה ציבורית הפועלת גם בשעות הלילה.

ולגבי שאלתך "מה הבעיה בדיוק להקים מוסדות תרבות כאלה בשדרות" ?

אז אין כל בעיה, אבל, תחבורה ציבורית הפועלת גם בשעות הלילה, מאפשרת לכל תושבי הערים שצויינו לעייל ללכת לאירועי תרבות ואמנות המתקיימים בעיר שדרות. וגם מאפשרים לכמה מתושבי העיר שדרות שיכולים להרשות לעצמם, ללכת לאירועי תרבות ואמנות המתקיימים בכל אחת או יותר מהערים שצויינו לעיל.
 

בועז ל

New member
לפני פרק הנאומים

נחנכה תחנת שדרות.

תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
לפני פרק הנאומים
הוקרן סרטון תדמית על תנופת הפיתוח ברכבת ישראל.
 

בועז ל

New member
לפני הגעת רה"מ

נחנכה תחנת שדרות.

תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
לפני הגעת רה"מ
מגיע השר כץ. בתמונה הוא מופיע עם ראש עיריית שדרות לשעבר, אלי מויאל.
 

בועז ל

New member
יציעי הצלמים.

נחנכה תחנת שדרות.

תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
יציעי הצלמים.
כצפוי, נוכחות מתוגברת של צלמים ואנשי תקשורת עקב השתתפותו של רה"מ. במה נוספת של צלמי עיתונות וטלוויזיה מוקמה בצד הנגדי.
 

בועז ל

New member
יו"ר דירקטוריון הרכבת

נחנכה תחנת שדרות.

תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
יו"ר דירקטוריון הרכבת
דורון וייס בנאום ממלכתי. לא משהו יוצא דופן.
 

בועז ל

New member
מנכ"ל הרכבת, בועז צפריר

נחנכה תחנת שדרות.

תחנת הרכבת של שדרות נחנכה היום בטקס חגיגי ומכובד במעמד רה"מ, שר התחבורה, בכירי הרכבת, ראשי ערים, גורמי ביצוע ותכנון בפרויקט ועוד רשימה ארוכה של אישים שאת חלקם נראה בהמשך.
אפתח, איך לא, בשלט של הד"ר.
מנכ"ל הרכבת, בועז צפריר
המשיך בקו של קודמו.
 
שוב ושוב עצוב לומר אך הקו לשדרות

מנכ"ל הרכבת, בועז צפריר
המשיך בקו של קודמו.
שוב ושוב עצוב לומר אך הקו לשדרות
אינו קשור כהוא זה לישראל כץ או לבועז צפריר. הוא תוכנן בשנת 1996 וביצועו אף החל בתחילת שנת 1997 כאשר ירון דוזטס ואני עקבנו אחרי עבודות התשתית הראשונות בשנת 1997. מאז הוא נעצר ועוכב אך שוב יש לזקוף את הקו לשדרות למנכ"לים קודמים ברכבת ולבטח לא למנכ"ל הנוכחי או לשר התחבורה הנוכחי שרוכבים על רעיונות של אחרים שקדמו להם. כאן חובה לדייק. גם בלי ישראל כץ ובלי בועז צפריר, הקו לשדרות היה נחנך השבוע !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה