אגדת הים הכחול

Hadar169

New member
פרקים 11-12
ג'ון ג'ה מצליח למצוא את צ'ונג בבית הסאונה!

ולבסוף היא מסכימה לחזור איתו הבייתה לא לפני שהיא משביעה אותו להפסיק עם מעשי המרמה והגניבות
וכמובן צריך לתת קרדיט גם לידידה הקטנה של צ'ונג חח איך שהצליחה לקרב ביניהם במסיבת חג המולד
מגניב שגם היא מופיעה בגילגול הקודם שלהם כמי שעזרה לצ'ונג! עוד אהבתי את הקטעים הקורעים בבית הסאונה כשג'ון ג'ה ניסה למנוע מצ'ונג להירטב כדי שלא תהפוך פתאום לבתולת ים
מצחיק גם איך שהוא כל הזמן שומע את המחשבות שלה
ואיזה חמוד איך שהוא סופסוף הצליח להוציא לה את בובת התמנון מהמכונה
כשפתאום ברגע אחד הוא נעצר והפושע חוטף את צ'ונג
היה משעשע איך שג'ון ג'ה התחיל לחלק הוראות לשוטרים כשהם עשו יד אחת נגד הפושע ככה שכל המעצר שלו התמסמס חחח.. לבסוף צ'ונג הצליחה להבריח את הפושע שהשתכנע שעוד שנייה היא מוחקת לו את הזכרון
ובדיוק אז ג'ון ג'ה והמשטרה הגיעו אבל זה היה כבר מאוחר מידי והפושע שוב הצליח לברוח
עוד מתגלה לנו שהאמא החורגת של ג'ון ג'ה רצחה גם את שני בעלייה הקודמים וחיה בעבר עם הפושע שעובד אצלה. ומסתבר גם שהיא הכירה את אמא של ג'ון ג'ה עוד כשהן היו בתיכון וכשהיא גילתה בהמשך שהיא התחתנה עם מישהו עשיר היא כבר סימנה אותו
בינתיים אחיו החורג של ג'ון ג'ה קצת מאכזב ולא מספיק נחוש אחרי שהוא רואה שאמא שלו מחליפה לאבא של ג'ון ג'ה את הכדורים.. לפחות כשהוא השתכר הוא הצליח לרמוז לג'ון ג'ה שאביו בסכנה. נראה איך זה יתפתח






 

evglev1

Well-known member
מנהל
קטעים מצחיקים בסאונה איך שהוא מונע ממנה להירטב

ושומע את מחשבותיה בלי שהיא תדע. גם ההקבלה בין התקופות שגם בחלק התקופתי הרשע מצליח לשכנע את השלטונות שסו הוואה היא מכשפה שגורמת לאסונות וכישפה את ראש העיר שהפך לשפוט שלה וכך המושל נעצר ונשלך לגלות וכך גם הרשע מצליח להשתחרר לאחר שהמושל חשף שהאדם שנמצא מת על חוף הים למעשה הורעל על ידו ואז הוא נזרק לשם. ובדיוק בחלק המודרני השוטר מצליח לעצור את ג'ון ג'ה כשהוא עוקב אחרי הפושע, אבל גם כעצור הוא מצליח להסביר את הסכנה ולגרום למשטרה להגן על צ'ונג.

האח של ג'ון ג'ה לא יציב לפעמים נראה שהוא לא מסכים למעשי אימו ולפעמים הוא מאכזב בגדול.
 

Hadar169

New member
מגניב איך שהשתלשלות האירועים ממשיכה להקביל לעבר

 

evglev1

Well-known member
מנהל
האח החורג במצב מלא סתירות

מצד אחד הוא אוהב את אביו ושם לב שאימו מחליפה את הכדורים, אך מצד שני הוא חשב לתפוס את מקומו של ג'ון ג'ה והוא מאוכזב קשות כששומע שהאבא רוצה להוריש את רוב הירושה לבנו הביולוגי ומצד שלישי הוא לא ילשין על אימו ויסכן אותו, אז הוא מתקשר לג'ון ג'ה ואומר שאני מפסיק לדאוג לאבא שלך, ואדאג לאימא שלי, ואתה תדאג לאבא שלך.

וגם נראה שזאת שיטה קבועה של האימא החורגת לגרום לבעלה לעיוורון ואז להרוג אותו והיא עושה את זה בצורה כל כך מתוכחמת שהרופא לא שם לב שליקוי הראייה של אביו של ג'ון ג'ה נוצר במזיד וחושבים על ניתוח.

הילדה החמודה שמסתבר שלהוריה אין כל כך זמן אליה ובמסיבה עם האימהות אימא שלה לא יכולה לבוא אז צ'ונג מתחזה לכך שהיא חברה של אימה ובאה בשמו וג'ון ג'ה מצליח לעלות על עקבותיה של צ'ונג והם משלימים ואחר כך גם צ'ונג לומדת את ההבדל בין שקר למטרות רווח לבין שקר לבן ומשכנעת את ג'ון ג'ה לשקר רק שקרים טובים או שקרים לבנים כפי שקוראים לזה.

ג'ון ג'ה ממש השתולל בסאונה והדהים את כולם שילד שממלא כוס מים זה מסוכן ולקח את מתקן המים עד שאנשים מבקשים מצ'ונג לחזור כי בעלה משגע אותם ולא מאפשר להם לחיות וצ'ונג אפילו לא יודעת שהוא יודע שהיא בתולת ים ומבין מה הסיכון בכך שתירטב.

הצליח להוציא את בובת התמנון, אך לפני שהביא לה אותה הוא נעצר וביקש להתלוות בשקט כדי שצ'ונג לא תבחין במעצר שלו. ואיך ששמע שהשוטרים נמצאים בעקבות הפושע שגם חיפש את צ'ונג והתחיל לחלק הוראות לשוטרים, עד שהם נדהמו שהמפקח מציית לו ולבסוף גם הגיעו לבית במטרה לעקוב אחרי הפושע.

הפושע מתוכחם והתחזה לנהג מונית והצליח לתפוס את צ'ונג כשמסתבר שיש לפושע חלומות מהגלגול הקודם בו רדף את בתולת הים ואחרי שנחשף שהוא הרעיל את האדם שנמצא מת בחוף הוא פנה לפקיד שהוא שיחד בטענה שהמושל מכושף על ידי בתולת הים ומפליל אותו בפשע שלא ביצע והפקיד המשוחד פנה למלך ובנוסף אנשים המשיכו לנסות ללכוד את סו הוואה לאחר שחזרה לים, אז המושל רתח ובא להרוג אותו ואמר לו להיוולד שוב לעולם מה שלא קרה, אבל כבר היה מאוחר מדי כי המושל נעצר ונשלח לגלות. אז בתולת הים והמושל מופיעים בחלומות של הפושע אז הוא לכד את צ'ונג וזיהה אותה מהחלום והחליט לבדוק אם היא בתולת ים, אבל למזלה של צ'ונג כשהיא סיפרה על היכולת למחוק את הזיכרון, הוא נזכר מהגלגול הקודם שהזהירו אותה שבתולת ים יכולה למחוק זיכרונות ואסור לו לגעת בה ובדיוק ג'ון ג'ה הגיע עם המשטרה והמשטרה גם כעת יודעת איפה הוא גר אבל מעשי הנוכלות שלו כבר פחות מעניינים את המפקח ומסתבר גם שג'ון ג'ה למד את החוקים וההוכחות היחידות שיש לשוטר הוא שהוא התחזה לו והעונש על כך הוא כזה קשה ויכולות להיות רק קנס ובכל מקרה כשהתגלה שהפושע רודף אחרי צ'ונג זה הדבר שמעסיק את המשטרה יותר מכל.

אכן מסתבר שאימו החורגת של ג'ון ג'ה הייתה חברה של אימו הביולוגית בתיכון וסימנה את אבא של ג'ון ג'ה עוד כשהיא התחתנה איתו, מעניין מתי הספיקה להתחתן עם שני הבעלים האחרים ולהרוג אותם?

ומסתבר שבניגוד לדרמה קולו של הלב קריאת המחשבות היא לא רק כשמסתכלים בעיניים וגם כשקומה שלמה מפרידה בין צ'ונג לג'ון ג'ה הוא שומע את מחשבותיה ולא מצליח להירדם כי שומע על מה היא חושבת, קטע מצחיק ושהוא מבקש ממנה לא לחשוב כי הוא לא יכול להירדם. וגם הקטעים שבהם היא לא מבינה אותו נכון והוא שומע את מחשבותיה ומסביר לה והחברים לא מבינים את התקשורת דרך המבטים ולא מבינים למה הוא עונה?

גם קטע גדול איך החזיר לצ'ונג את הארנק והנייד שהבנות גנבו לה בסאונה והסביר שהוא אמנם רמאי אך יש גרועים ממנו.
 

Hadar169

New member
מסתבר שבית הסאונה/מרחץ זה דבר מאוד נפוץ בדרום קוריאה

הסתקרנתי אז ביררתי קצת פרטים
ומסתבר שבגלל שבעבר לא היו מקלחות בכל בית בקוריאה הם עושים לזה הרבה כבוד כיום ולכן הם הקימו בתי מרחץ מיוחדים. סוג של אכסניות כאלה וממש כמו שראינו בסדרה כל אחד מקבל ארונית עם שעון חכם שדרכו אפשר לפתוח אותה וגם לקנות אוכל ושתייה באותו המקום, בין הפעילויות יש כמובן את הבריכות הסאונות וגם חדר כושר/טלוויזיה ועוד שלל דברים. ניתן גם לישון שם כמו שראינו בסדרה כולם על הריצפה עם מזרנים חח.. וכמובן כולם לובשים תלבושת אחידה קצרה שזה עוד מאפיין של המקום.
&nbsp
הנה כמה תמונות של בתי מרחץ שמצאתי
גם פה אנשים שוברים את הביצה על הראש כמו צ'ונג
חשבתי שזה חלק ממנהגי האכילה החייתיים שלה כייצור ימי אבל אני כבר לא יודעת...


















 

evglev1

Well-known member
מנהל
בגלל זה ראיתי בסדרות אחרות שהומלסים מגיעים לבתי מרחץ

 

Hadar169

New member
וואלה? באיזה סדרות? למרות שבעיקרון זה בתשלום לפי מה שקראתי

גם בסדרה צ'ונג שילמה בכסף שהיא קיבלה אחרי שהחזירה את כל הבגדים שג'ון ג'ה קנה לה לחנות
 

evglev1

Well-known member
מנהל
את הפרק האחרון אפשר לראות או להקליט רק היום ומחר

אמנם יש את הסדרה באתר ויוה ובהוט ויס גם ב-VOD, אבל בגלל יום הזיכרון לשואה ולגבורה בערב יום שני ובוקר יום שלישי פרק 20 לא ישודר שוב באמצע השבוע.

כנ"ל לגבי פרק 2 בפרקליט בשבוע הבא שלא ישודר באמצע השבוע בגלל יום הזיכרון לחללי צה"ל.
 

Hadar169

New member
הקלטתי
אני תמיד מקליטה, אין את זה ב-VOD של הוט

ככה שטוב שויוה לפחות העלו אותה לאתר. בניגוד לקיסרית שדווקא כן נמצאת בVOD
&nbsp
באיזה פרק אתה עכשיו?
 
למעלה