498 שורדים : מקומות 21-30

אורישקי

New member
חולה עליהההה, מופתע לטובה מהמקום

נכון שלא שחקנית מדהימה אבל אחת הדמויות שאני הכי אוהב והכי הייתי רוצה לצאת איתן במציאות.
 
דוגמה מוצלחת לדמות שלא צריכה אסטרטגיה


זוכרים את הנקודה הזו? לעונות שלא היה איכפת לנו מהפגמים שלהן בגלל שהקאסט היה מאוד כיפי, ולא היינו צריכים אסטרטגיה כמו אוויר לנשימה כדי שעונה תהיה טובה?

וכן, בסין לא חסרים פגמים, במיוחד בולט פגם אחד ענק בדמות אישה שקוראים לה דניס. מלא הזדמנוית לבליינסיידים שלא התממשו, טוויסט לא הוגן (אהרון
) ופשוט לא היה איכפת לי יותר מדי, בעיקר בגלל שכמעט כולם ממש אוהבים את שלישיית הגמר, ולא רק בגלל המהלכים.
 

אורישקי

New member
מקום 27


סטיבן פישבאך

מס' עונה: 18,31
ממוצע בעונה עצמה: בעונה 18 ממוצע 8.333 (מקום 1 מתוך 20), בעונה 31 ממוצע 6.571 (מקום 4 מתוך 20)
מיקום בעונה: עונה 18 - 2/16, עונה 20 - 9/20
מיקום במצעד 2008 של הפורום: X


סטיבן התחיל את עונה 18 בשבט ג'אלאפאו, ולאחר שהיה בברית עם טאג' וג'יי טי חברו הטוב - הוא בלט בזכות המשחק האסטרטגי שלו לאורך כל העונה. סטיבן ביחד עם שלישיית ג'אלאפאו שלט בעונה 18, והוא הגיע לגמר ביחד עם ג'יי-טי, אך הופעה גרוע בגמר נגד ג'יי-טי, שהיה גם ככה אהוב ופופולארי מאד, גרם לו להפסיד בגמר פה אחד.
לאחר שנבחר לחזור לעונה 31, סטיבן שיחק משחק אגרסיבי יותר, ששם אותו לא מעט פעמים על הכוונת. הוא היה בן ברית קרוב במיוחד של ג'רמי, שגם הציל אותו בפיינל 10 לאחר שהשתמש עליו באליל חסינות. סטיבן השתמש ביתרון גניבת הקול שהוא השיג כדי לעשות מהלך נועז של פיצול קולות כדי להדיח את ג'ו - אבל זה התנקם בו כשהוא הודח בבליינדסייד בהצבעת 4-3-2.
במציאות סטיבן מפעיל פודקאסטים ובלוגים רבים על הישרדות, הוא יצא תקופה מסוימת עם קורטני שהודחה ממש במקום הקודם, והוא גם נולד בתאריך יום ההולדת עם מנהל המצעד החתיך שלכם.

 

Bar EL

New member
הוא חמוד מאוד אבל שחקן בינוני ביותר

ג'ייטי אוכל אותו לארוחת בוקר, המשחק החברתי של סטיבן לוקה בחסר (אפשר לראות את זה בעונה 31 שאף אחד לא סמך עליו מלבד ג'רמי שהציל לו את התחת)
 

sapir aloud555

New member
חביב

אהבתי אותו ב18 ושמחתי שחזר ל31, אבל הוא רק אכזב אותי עם כל הפארנויה והבכי שלו בעונה ההיא. ההפסד היה לו צורב במיוחד, כנראה.
 

אורישקי

New member
מקום 26


איימי קיוזאק

מס' עונה: 9,16
ממוצע בעונה עצמה: בעונה 9 ממוצע 7.307 (מקום 4 מתוך 18), בעונה 16 ממוצע 5.333 (מקום 8 מתוך 20)
מיקום בעונה: עונה 9 - 6/18, עונה 16 - 11/20
מיקום במצעד 2008 של הפורום: 7/247


איימי בעונה 9 הייתה מנהיגת ברית הנשים המפורסמת בפמניסטיות שלה ובשליטה הטוטאלית שלה על הברית. בפיינל 7 היה נראה שהשליטה שלה בשבט קיצונית - ביחד עם ליאן וג'ולי. אך לאחר שהשלישיה תכננה להדיח את אלייזה - סקאוט,כריס,טווילה ואלייזה התאחדו והדיחו אותן אחת אחרי השניה. איימי הודחה במקום השישי בעונה.
היא חזרה לעונה 16 כשהיא רגועה יותר, אך הייתה בתחילת העונה במיעוט בשבט הנערצים. לאחר שהשבטים התערבבו היא מצאה את מקומה ביחד עם אמנדה,סירי ואוזי אך תכננה עם טרייסי ושאר המעריצים אפשרות להדיח את אוזי. התוכנית לא יצאה לפועל בסוף, וכשאריק נשאר המעריץ היחיד הוא החליט לספר על כך לאוזי,אמנדה וסירי - איימי ניסתה לשכנע אותם שהיא נאמנה להם אך הם בחרו לצדד לאריק והיא הודחה בהדחה אמוציונלית למדי.

 
מת עליה!! מיקום מעולה!

המנצחת שלי בעונה 9.
ההדחה שלה בעונה 16 הייתה כל כך עצובה
 

Double U

New member
גבוה מדי

אהבתי אותה בעונה 9 וגם אהבתי שהיא ניסתה לעשות משהו במיקרונזיה, אבל זה מיקום ממש גבוה בשבילה.
 
תמיד משעשע אותי


שרוב המעריצים שלה שונאים את ראסל. המשחק שלהם היה דומה, מאוד כוחני ולא מספיק חברתי. כמו ראסל, איימי יכולה להגיע לגמר מאה פעמים ולא לזכות. או שלא, בניגוד לראסל ואמנדה היא לא הגיעה לגמר וגם לא תגיע אליו.

איימי היא דוגמה נצחית לצביעות של הפורום, שיכול לאהוב אישה ולשנוא גבר על אותו משחק.
 
למעלה