מה אתם שומעים

LeAnnDylan

Well-known member
בטח שאני מקבלת את זה אבל שוב,

כתבתי את זה כמה פעמים כבר ואני מתחילה להרגיש כמו תקליט שבור ובכל זאת- אני לא חושבת שסיסי כזו ביץ׳, באופן אישי איך שראיתי אותה בפעם הראשונה אני זוכרת שהתאהבתי בה עוד לפני שהיא התחילה לשיר. היא מאוד תוססת וצבעונית ומלאת חיים. הבעיה שלה (שמבחינתי היא בכלל לא בעיה) היא העובדה שהיא מאוד בטוחה בעצמה. שזה לא דבר רע. זה לא שהיא יורדת על מתמודדים אחרים או מזלזלת בכישרון שלהם ( כמו טארה נניח) היא פשוט מודעת לעצמה וליכולות שלה ומתנהגת בהתאם. בעיני זה אחלה.
מלבד זאת אני חושבת שהקהל האמריקאי הרבה יותר סלחני ממה שנדמה לנו. אני חושבת שהפרק הקודם בו היא הזילה דמעה ונראתה ״אנושית״ יותר אולי לא עשה עליכם רושם אבל אמריקה מתה על ביצ׳יות עם רגשות. (גם הבריטים אגב ככה, זוכר את מישה בי מהעונה הקודמת? היא הייתה ביץ׳ מהגיהנום ומיררה למתמודדים את החיים אבל קצת דמעות בפריים טיים והתנצלות כוללנית והיא נחתה במקום הרביעי..)
עדות לחולשה של האמריקאים לדמעות ניתן לראות בעמוד הטוויטר של סיסי שעד לפני שבוע סיסי ביקשה מהמעריצים בעמוד שיעזרו לה להביא עוד אנשים שיעקבו אחריה כדי להגיע ל-10,000 עוקבים היא הבטיחה פרסום של תמונה מיוחדת אם תגיע למספר המיוחל. בשבוע שעבר לאחר שידור הפרק נוספו לעמוד שלה בתוך שעתיים בלבד עוד 15,000 עוקבים! אם דמי תדריך אותה כמו שצריך וסיסי תמשיך לספק הופעות ווקאליות טובות אין לי ספק שהיא יכולה להגיע לטופ 5 בקלות.
 

andre93

New member
שיהיה ברור שאני אוהב את סיסי אפילו אם זה רק

בגלל הקול שלה וגם אני חושב שהמקרה שלה לא כזה גרוע והיא מראה ביטחון עצמי שזה בסדר. אבל יש מעליה מן הסתם סימן שאלה גדול. בכל מקרה אני אשמח אם היא תפתיע אותי ותגיע רחוק בתחרות כי היא טובה מאוד ועם זה אין וויכוח.
 

omer719

New member
אני מאוד אוהב את סיסי,

והאמת? זה שהיא ביצ'ית זה פלוס. אבל לכולם ברור שהיא לא באמת רעה, היא מאוד תחרותית, ובאמת כמו שאמרת - הפגינה המון אנושיות בפרק הקודם. אני מקווה שזה לא מאוחר מידי ואנשים תייגו אותה כבר, כי זאת ההזדמנות האמיתית להכיר קצת מעבר מהמתמודדים, בתוכניות הלייב מעבר להופעה אנחנו לא מקבלים הרבה. אבל מה שאת אומרת מראה המון, על הקהל והלוואי והיא תגיע רחוק מאוד
 

shaharEB

New member
טינה פיי
יש כלבות שאני אוהבת. אותה אני

אוהבת לשנוא

היא מתנשאת ושוויצרית ועם אובר-ביטחון עצמי ברמות שהיא מפילה בדרך אנשים שמתחרים בה
מעצבן.
 

LeAnnDylan

Well-known member
הו וול

טעם שונה לאנשים שונים אני מניחה.
אני מתה על האישיות שלה. הכי מתחשק לצאת איתה לאיזה דרינק ולשבת להתמרמר ולרכל על כל העולם
 

נוש14

New member
עונה

השיר שהכי נחרש אצלכם בפלייליסט בתקופה האחרונה - חרשתי על כמה אבל נכון לעכשיו זה paris של גרייס פוטר והנוקטורנלס, שהגעתי אליו דרך ג'נל גרסיה כמובן, יחד עם עוד כמה שירים שלהם. הם ממש טובים
השיר שאתם לא יכולים לשמוע יותר מרוב שחרשתם עליו - כרגע אין לי כזה
שיר שנוא במיוחד - יש המוווון. יותר טוב לא להיכנס לזה
אם אתם טיפוסים של CD - אז איזה אלבום הכי אהוב עליכם - אני לא ממש טיפוס של CD אבל מאלה ששמעתי JAGGED LITTLE PILL של אלאניס מוריסט. פשוט דיסק גאוני
ההרכב הכי אהוב עליכם - FLORENCE + THE MACHINE
קליפ אהוב - לא צופה בקליפים
הזמר/ת הכי הכי שלכם - אלאניס מוריסט, טורי איימוס, שריל קרואו, פיונה אפל, איימי ווינהאוס, אדל, פלורנס וולש, מדונה
הזמר/ת שאתם הכי לא מתחברים אליו/ה - איפה להתחיל ואיפה לסיים? ג'סטין ביבר (הבן אדם היחיד שהצליח בלי לדעת לשיר), ריהאנה, ביונסה, ניקי מינאז', מיילי סיירוס, אסף אבידן...
שיר פופ - שירים ישנים של מדונה, בתקופה שהיא עוד הייתה עושה שירים עם עומק ומשמעות
שיר רוק - אני שומעת בעיקר רוק והמון אבל השיר רוק הכי הכי בעיני הוא welcome to the jungle של גאנז אנ רוזס
שיר קאנטרי - לא ממש שומעת קאנטרי אז קשה לי לענות
אחר - הממ כלום. תודה
 

נוש14

New member
איפה ביציע?

אני יושבת באולמות, שזה גם די רחוק לפי מה שהבנתי אבל לא נורא
 

omer719

New member
איזה אולמות?

אני יושב בהכי רחוק שאפשר. יש את החלק על הרצפה, היציעים, ושני יציעים ממש רחוקים
אז שם.
 

נוש14

New member
אממ לא ממש יצא לי לשמוע יותר מדי

רק את פריס, שהוא אדיר, THE HEART THE BEAST AND THE BEAT שהוא אפילו יותר טוב, NEVER GO BACK, MEDICINE ועוד כמה שקטים יותר שלא אהבתי. עכשיו שמתי ביוטיוב לצפות בהופעה מלאה שלהם אז אני אכיר עוד שירים. האמת שהיה לי נורא כיף למצוא להקה מהשנים האחרונות שעושה מוזיקת רוק כזאת והם באמת ממש טובים.
לגרייס יש קול מדהים, סקסי ומחוספס כזה, מיוחד
 

LeAnnDylan

Well-known member
מסכימה לגמרי

אני נתקלתי בהם במקרה בטעות. גרייס עשתה דואט עם קני צ'זני. זמר קאנטרי שאני לא אוהבת במיוחד אבל הם הופיעו עם הדואט שלהם באחד מטקסי הקאנטרי שראיתי ואיכשהו באמצע השיר אני חושבת לעצמי שהבחורה הזו ממש מוצלחת. אז גיגלתי אותה כדי לראות מי זו, ראיתי שיש לה להקה. חשבתי בהתחלה שהיא זמרת קאנטרי. ולמרות שאני אוהבת קאנטרי שמחתי לראות שלא (למרות שברשימת הסגנונות שלהם הם נכללים תחת קטגורית הקאנטרי-רוק בין היתר). השגתי בדרכים לא כשרות את האלבום הראשון שלהם ומיד התאהבתי ב-Paris, That Phone והוט סאמר נייט. היה ברור לי שזו אהבה מהאזנה ראשונה. כשהגעתי לאלבום השני שלהם כבר הרשיתי לעצמי להיות פאן גירל טיפוסית וכשראיתי שהם העלו בפייסבוק שלהם גרסה אקוסטית של Stars שגרייס מנגנת לבד על הפסנתר אני חושבת שחוויתי אורגזמה מוזיקלית. זה היה כל כך מושלם והקול שלה פשוט מהפנט! חוץ מהשיר הזה, באלבום הנ"ל אני אוהבת גם את Turntable, טיים קיפר וקיפסייק. אבל באמת שאני ממש אוהבת את כל השירים שלהם והאלבום כולו כמכלול פשוט מצוין.
חבל שאין הרבה אנשים שמכירים אותם.
 

נוש14

New member
כן

לגמרי מגיע להם שיכירו אותם. למרות שנראה לי שעכשיו אחרי האודישן של ג'נל יותר אנשים כבר נחשפו אליהם. כל התגובות לשיר פריס ביוטיוב זה הגעתי לפה בגלל ג'נל, ג'נל הביאה אותי לפה וכו' אז זה די מגניב.
בהזדמנות אני אשמע את השירים שציינת, עוד לא יצא לי לשמוע אותם
 
למעלה