שאלות, חדשות, בקשות

Don Nirtin

New member
אני אתן לה דווקא כן צ'אנס


אחרי שהתנזרתי מהברזילאיות החארונות....
&nbsp
האחרונה שראיתי היה שובל של שקרים המושלמת.
 

elall

Member
מנהל
אולי לא קראתי טוב, אבל מאיפה הסקת את כל המסקנות?

לפי צילומי מסך שלך, לגבי כל הטלנובלות הם אמרו שלא ברור האם זה יגיע או לא.
 
ללב שמשקר ושלוש פעמים אנה הם ענו שיעבירו לגורמים בויוה

והשניים האחרים אמרו משהו אחר שלא יעבירו אגב זאת תחושה של אופיר ואני מסכימה איתו. הם כמובן לא יכולים להגיד שהן נרכשו.
 

faery18

New member
יש משהו מעניין בתשובות השונות, בדיוק כתבתי על זה

לא מזמן בפוסט הזה [URL]http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/230/181205466/%D7%91%D7%99%D7%93%D7%95%D7%A8/%D7%98%D7%9C%D7%A0%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%95%D7%AA[/URL]

וגם אני חושבת שיש סיבה לתשובות השונות. נראה שהם אכן בוחנים אם כדאי להם לרכוש את מלון הסודות ואמזונאס בעוד שהבלתי נסלח ירד מהפרק. אבל שוב זה רק השערות מהתשובות השונות.

אם זה נכון אני פחות אתבאס על הבלתי נסלח כי עכשיו שאני רואה שאני לא מתרגלת למארק טאצ'ר כדמות ראשית טובה על כמה וכמה אני אתקשה להתרגל לאיוון סאנצ'ס כדמות ראשית טובה. אילה שני ליהוקים שהיו לי חששות לגביהם בהתחלה ואני רואה שלא טעיתי חח
עדיין אני מאוד נהנית מרק אלוהים סולח אבל הסצנות שלו עם סוריה לא מרגשות ב
גם בגלל הדמות הבעייתית. ולאיוון סנצ'ס גם לא הולכת להיות דמות ראשית לבבית במיוחד בפרקי ההתחלה היות וזה רימייק לשקרים. עם חואן סולר זה עבד יפה כי יש לו מראה ג'נטלמני. עם איוון נראה לי זה יעבוד פחות טוב לפחות מבחינתי.
 
האמת זה יפתיע אותי אם ירכשו את מלון הסודות

כי ויוה מקובעים על מוכרים ובמיוחד חתיכים בסגנון וויליאם לוי ומריו סימארו. במלון הסודות הראשית לא מוכרת ואריק אליאס לא מעוניינים בו או לא מוכנים לתת לו צ'אנס מול הקהל הישראלי בטח לא מספיק יפה בשבילהם בדיוק כמו עם אל תעזבי אותי שהראשית לא מוכרת(ויוה מרגיזים אותי בקטע הזה, מי קבע שחייבים לראות טלנובלה רק של מוכרים) אבל יכול להיות שאתבדה אם יביאו את הדרך לגורל שהראשים לא מוכרים בכלל. יכול להיות שהראשי יעשה להם את זה ויביאו בגלל יופיו(שבעיניי לא עושה את זה בכלל). לגבי משחק לא יודעת איך ראיתי רק פרק אחד בצבע התשוקה הבעיה שלי איתו שמיד נתנו לו תפקיד ראשי בזמן שיש אחרים שרק קיבלו תפקידי משנה ולא זכו לראשי כמו דיאגו מרק אלוהים סולח או אוסבלדו דה לאון שהייתי שמחה אילו יזכה לתפקיד ראשי. בגרסה לסדרה קוריאנית מחפשים ראשיים אז יכול להיות מעניין שאוסבלדו דה לאון וקיקה אדגר יככבו בזה אבל לצערי זה לא יקרה.
 

faery18

New member
זה יהיה אדיר
כמה עוד אפשר להתחנן לתקופתיות


לגבי ראשיים מוכרים, לב פראי הגיעה כשדניאל אראנס לא היה מוכר פה כלל ואנה ברנדה בקושי. תפקיד משני בכישוף. ולגבי המראה החיצוני אריק אליאס והראשית שלצדו נראים ממש טוב אם ויוה ממש מתעכבים על דברים כאלה. למרות שלגבי הראשי מהדרך לגורל אי אפשר להכחיש שהוא הורס חח אבל לגבי המשחק שלו זה כמובן לא אומר כלום, את זה יהיה אפשר לבחון רק אם הנובלה אכן תגיע.
&nbsp
אוסבלדו דה לאון וקיקה יכלו להיות זוג טלנובלי ממש חמוד!
 
הוא לא מכוער

אבל הוא לא מספיק יפה בעיניי. אוסבלדו דה לאון ממש חתיך אם נוסיף את העובדה שהתאהבתי בו כחרמן מאקסיה. את ברנדון פניצ'ה לא סבלתי אותו בגלל דמותו האובססיבית באקסיה אבל ברק אלוהים סולח הוא היה חמוד. כיום אני מסתכלת בעבר ולמשל סבסטיאן רולי בתקופת רובי היה נראה ברבי כזה בלונדיני עם חלק בחזה שפשוט כיום לא עושה לי את זה וכיום הוא יותר יפה. גם פקונדו ארנה היה ברבי בתקופת בובה פראית אבל היה לו כריזמה אמנם לא התחברתי לאיבו אבל כשחקן הוא מעולה.
 

elall

Member
מנהל
מה שלדעתי מוריד הרבה מהסיכויים של מלון הסודות זה הסגנון

גם תקופתית וגם סדרת מתח. זה לא בדיוק סגנון טלויסה, אולי זה מה שיפסול אותה אצל ויוה. וכמובן הראשים לא הכי מוכרים לא בדיוק משפר את סיכוייה.
&nbsp
לגבי סדרה קוריאנית הבנתי שזה שמועות, והן לא נכונות.
אה וגם יש שמועה שיש שני מועמדים לתפקיד ראשי לרימייק לטלנובלה יוונית - אריק אליאס ואוסבלדו בנאבידס. אני לא יודעת את מי אני רוצה יותר... כנראה את אוסבלדו.
 
גם אני מעדיפה את אוסבלדו

אריק כבר קיבל כמה תפקידים ראשיים בטלויסה ואוסבלדו חוץ מאחת שום דבר וגם זה בקושי. מקווה שלא יתווספו עוד מועמדים כי אז הסיכוי של אוסבלדו שואף לאפס בדוק למרות שגם לאריק יש יותר עדיפות שם יותר מאוסבלדו כי הוא נהיה די פופולארי יחסית במקסיקו בזכות מלון הסודות.
 

Don Nirtin

New member
לגמרי אוסבלדו.


אריק אליאס ניסו לעשות איתו כמה טלנובלות. כולן נכשלו/היו ממוצעות. אז.....
&nbsp
לגבי המלון - וסדרות מתח לא היו בויוה? מישהו צופה בך? מחפשים את אליסה? וכ'ו וכ'ו...... זה רק שאלה של רצון לצאת קצת מקופסת הכוסונים ששווים לרייר עליהם.
&nbsp
ו...... שוב דני רומו היא היחידה שמעניינת אותי שם.
 

elall

Member
מנהל
פעם הם היו רוכשים גם צ'יליאניות ,קולומביאניות ותקופתיות


וקומדיות , היום זה כנראה עבר להם....

&nbsp
 

faery18

New member
מקווה שאתבדה, אני לא פוסלת אותה אם למרות הכל היא תזכה להגיע.

פשוט קצת פחות מצפה לה ממה שציפיתי קודם לכן
 

Don Nirtin

New member
לא הפסד גדול לגבי שלוש פעמים אנה


עם כל הכבוד לאנג'ליק בוייר.... שלושה ממנה זה יותר מדי.
&nbsp
מלון הסודות

&nbsp
לאס אמזונס היה די ברור שיגיע
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אצלי שלוש פעמים אנה בתחתית סדר העדיפויות

 
היא ממש מעולה בתור רעה(אנה לטיסיה)

הכי בלתי נסבלת זאת דמותה הצולעת(אנה לאורה) שיותר מידיי תמימה ונאיבית שבאופייה דומה למריבל מרובי. זה יפתיע אותי אם זה לא יגיע כי הביאו שלוש טלנובלות של המפיקה והראשית ברצף וגם הזוג הראשי ויוה מזיל עליהם ריר ועוד מוכרים שויוה לא פסחו עליהם לרוב. אולי היא תגיע בשלב יותר מאוחר
 

Don Nirtin

New member
ראיתי כמה סרטונים שלה כרעה


ובהחלט לא התרשמתי.
&nbsp
ככה שעדיף לי שהיא לא תירכש.
&nbsp
יש דברים יותר חשובים ברשימה כעת שפסלו את A QUE NO ME DEJAS.
 
למעלה