קו 1 החדש יופעל במתכונת לילה באוגוסט/סופ"ש ?
וחגים?
קו 1 החדש יופעל במתכונת לילה באוגוסט/סופ"ש ?שאלות ובקשות (לא הכוונה)
וחגים?
קו 1 החדש יופעל במתכונת לילה באוגוסט/סופ"ש ?שאלות ובקשות (לא הכוונה)
לא, ועדיף לשאול שאלות על קו 1 בשרשור המיוחד שנפתח עבורוקו 1 החדש יופעל במתכונת לילה באוגוסט/סופ"ש ?
וחגים?
אוגוסט זה אוטוטו והתשובה היא כמובן לאקו 1 החדש יופעל במתכונת לילה באוגוסט/סופ"ש ?
וחגים?
מוניות שירותשאלות ובקשות (לא הכוונה)
עצירות אוטובוסים בקווי שירות בכביש שששאלות ובקשות (לא הכוונה)
כי אין שום צורך בהפסקה בקו שנוסע שעתיים-שלושעצירות אוטובוסים בקווי שירות בכביש שש
אני תוהה מדוע לא להפוך את תחנת הריענון של כביש 6 הסמוכה לנתניה למעין מרכזית קטנה, בה יתאפשר לנחליף לקווים מהירים לחדרה, נתניה, חיפה, צפון, ירושלים וכו'.
אבל זה בכל זאת רעיון מענייןכי אין שום צורך בהפסקה בקו שנוסע שעתיים-שלוש
גם לפי תקנות התעבורה, הפסקה מוגדרת רק לקו שהגדרת זמן הנסיעה שלו היא מעבר ל-3 שעות.
רשת כזו לא צריכה להיווצר בתחנת דלק באמצע כביש 6 שאוטובוסיםאבל זה בכל זאת רעיון מעניין
אולי לא עצירה של יותר מחמש דקות, אבל עם תזמון טוב, הדבר יכול ליצור רשת של קווים מהירים בין חדרה, נתניה, חיפה, עפולה, טבריה וקרית שמונה בצפון לבין ירושלים, אשדוד, באר שבע ואילת בדרום. כמובן שהדבר ידרוש תזמון מעולה בין הקווים המגיעים כדי שיגיעו כולם באותה שעה.
לא לעשות הפסקה אלא עצירה בלבד לטובת איסוף/ הורדת נוסעיםכי אין שום צורך בהפסקה בקו שנוסע שעתיים-שלוש
גם לפי תקנות התעבורה, הפסקה מוגדרת רק לקו שהגדרת זמן הנסיעה שלו היא מעבר ל-3 שעות.
קודי נסיעה מירושלים/מעלה אדומים לתל אביבשאלות ובקשות (לא הכוונה)
מחפשים נסיעה בלו"ז, בודקים את המחיר,קודי נסיעה מירושלים/מעלה אדומים לתל אביב
שלום,
מישהו יודע במקרה מה קוד הנסיעה של קו 480 מירושלים לת"א, ושל 481 ממעלה אדומים לת"א?
ובאופן כללי, יש דרך כלשהי למצוא קוד נסיעה בהינתן מספר קו? (אני צריך את זה לפעמים כדי למצוא מחירים שונים בטבלאות המחירים באתר של אגד.)
תודה רבה מראש.
תודה, לא שמתי לב שיש שם גם מחירי נסיעה בודדתמחפשים נסיעה בלו"ז, בודקים את המחיר,
ואז אפשר להבין מה הקוד על פי המחיר.
גלגלי גומי במטרו בפריז קווים 1, 11שאלות ובקשות (לא הכוונה)
מדובר ביוזמה צרפתית משנות החמישים שנראה שהיתהגלגלי גומי במטרו בפריז קווים 1, 11
עד היום לא שמתי לב, אבל הבחנתי להפתעתי ברכבות המטרו עם גלגלים מגומי! יש עדיין גם פסי מתכת.
מה היתרונות של השיטה הזאת? האם היא נפוצה?
קראתי פה
https://www.princeton.edu/~achaney/tmve/wiki100k/docs/Rubber-tyred_metro.html
שבפריז בונים כך כל קו חדש...
תודה
גילבוע
התאוצה באמת מטורפתמדובר ביוזמה צרפתית משנות החמישים שנראה שהיתה
שילוב של אגו (להיות שונה בכל מחיר) והטבה לחברת מישלן שסיפקה את הצמיגים. אומנם התאוצה טובה יותר, אבל זו במחיר בזבוז אנרגיה שכן לצמיגים יש חיכוך גבוה הרבה יותר. היתרון היחיד האמיתי הוא היכולת להתמודד עם שיפועים גדולים יותר.
בדיוק מאותה הסיבה שהיא מבזבזת אנרגיההתאוצה באמת מטורפת
אתה נדבק לכסא. איך גלגלי הגומי תורמים לזה, הם גלגלים מניעים?
האם הנסיעה לא יותר שקטה?
מדוע גלגלי גומי יכולים להתמודד עם שיפועים גדולים יותר?
סליחה על מטר השאלות
נ.ב. אני מרגיש את התאוצה החזקה במטרו של פריז וחושב שבתל אביב בעצם תהיה...רכבת קלה, גם בחלק התחתי (במקום לעשות תחתית בנפרד וקלה בנפרד). נשמע לי די איטי, הקלה (עם ל' אחת)
הרק"ל התחתי שמנסים לדחוף בארץ במקום תחתית קיים בבריסלבדיוק מאותה הסיבה שהיא מבזבזת אנרגיה
החיכוך המוגדל מאפשרת אחיזה טובה יותר שבתורה מאפשרת תאוצה גבוהה יותר ללא אובדן האחיזה. זו גם הסיבה ליכולת להתמודד עם שיפועים גדולים ללא החלקה מטה. אכן הרעש מופחת. כמו רוב מערכות מטרו, הגלגלים בקרונות כח הם מניעים, לאו דווקא כל הגלגלים בקרונות הכח.
 
עד כמה שידוע לי הטכנולוגיה פועלת רק במערכות מטרו ולא ברכבות קלות. בתל אביב מתוכנן בשלב ראשון רכבת קלה אחת, גם בחלק התחתי וגם בחלק העילי. הקו האדום לא יהיה עם רכבות "כבדות" בשום חלק ממנו.
במסמכי נת"ע בפירוש כן השתמשו במונח Pre-metroהרק"ל התחתי שמנסים לדחוף בארץ במקום תחתית קיים בבריסל
בריסל היא עיר מעבר ששהיתי בה אולי 3 שעות מחיי, שעתיים וחצי של הפסקה קצרה בדרך לברלין, וחצי שעה או פחות מכך בהחלפה ליורוסטאר חזרה ללונדון. בהפסקה הקצרה הפקדתי את המזוודה אצל שירות שמירת המזוודות של התחנה, ויצאתי לשוטט קצת כי רציתי לחוות קצת את העיר, בירת האיחוד האירופאי. הקטע הרלוונטי לעניין הפורום היה בסוף הביקור, כשחיפשתי אמצעי תחבורה שיביא אותי חזרה לתחנה, ומצאתי מדרגות שהובילו למה שנראה כמו תחנת רכבת תחתית. להפתעתי הרבה הכלי הזה: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Metro-halleepoort.jpg הופיע בתחנה, בצרפתית לא טובה שאלתי נוסעת " Cet pour le gare du Midi? " והתשובה היתה Oui.
מסתבר שבבריסל כמה מקווי הרק"ל העמוסים ביותר הועברו אל מתחת למפלס הרחוב (העומק הוא של Cut and Cover, מטרים ספורים מתחת למפלס הרחוב) ולפי גורמים בפורום מדובר ב Pre-Metro כלומר - המנהרות נבנו כך שניתן להסב אותן לרכבת תחתית רגילה במידה ויהיה בכך צורך. בתל-אביב לעומת זאת התכנון הוא לרק"ל בלבד כאשר אין תוכניות ברורות להסבה אם וכאשר כמות הנוסעים תחייב את אמצעי הסעת ההמונים הסטנדרטי של כל הערים הגדולות בעולם - הרכבת התחתית.
הערך הוויקיפדי של חשמליות בבריסל (עם מספר רב של תמונות, כולל מודלים חדישים יותר, במפלס הקרקע וכן במנהרות) http://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Brussels
כמו כן - אני די בטוח שבפורום הראו פיתוח (צרפתי אולי?) של מפרקית ארוכה במיוחד על צמיגים, עם מסילה מרכזית אחת שמכווינה את חלקי האוטובוס / חשמלית (אני בטוח שהיה לזה חישמול עילי, וטכנית זה על מסילה למרות שרוב המשקל על הצמיגים אז אינני יודע איך לסווג את זה).
Pre-Metro זה לא אומר אפשרות להסבההרק"ל התחתי שמנסים לדחוף בארץ במקום תחתית קיים בבריסל
בריסל היא עיר מעבר ששהיתי בה אולי 3 שעות מחיי, שעתיים וחצי של הפסקה קצרה בדרך לברלין, וחצי שעה או פחות מכך בהחלפה ליורוסטאר חזרה ללונדון. בהפסקה הקצרה הפקדתי את המזוודה אצל שירות שמירת המזוודות של התחנה, ויצאתי לשוטט קצת כי רציתי לחוות קצת את העיר, בירת האיחוד האירופאי. הקטע הרלוונטי לעניין הפורום היה בסוף הביקור, כשחיפשתי אמצעי תחבורה שיביא אותי חזרה לתחנה, ומצאתי מדרגות שהובילו למה שנראה כמו תחנת רכבת תחתית. להפתעתי הרבה הכלי הזה: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Metro-halleepoort.jpg הופיע בתחנה, בצרפתית לא טובה שאלתי נוסעת " Cet pour le gare du Midi? " והתשובה היתה Oui.
מסתבר שבבריסל כמה מקווי הרק"ל העמוסים ביותר הועברו אל מתחת למפלס הרחוב (העומק הוא של Cut and Cover, מטרים ספורים מתחת למפלס הרחוב) ולפי גורמים בפורום מדובר ב Pre-Metro כלומר - המנהרות נבנו כך שניתן להסב אותן לרכבת תחתית רגילה במידה ויהיה בכך צורך. בתל-אביב לעומת זאת התכנון הוא לרק"ל בלבד כאשר אין תוכניות ברורות להסבה אם וכאשר כמות הנוסעים תחייב את אמצעי הסעת ההמונים הסטנדרטי של כל הערים הגדולות בעולם - הרכבת התחתית.
הערך הוויקיפדי של חשמליות בבריסל (עם מספר רב של תמונות, כולל מודלים חדישים יותר, במפלס הקרקע וכן במנהרות) http://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Brussels
כמו כן - אני די בטוח שבפורום הראו פיתוח (צרפתי אולי?) של מפרקית ארוכה במיוחד על צמיגים, עם מסילה מרכזית אחת שמכווינה את חלקי האוטובוס / חשמלית (אני בטוח שהיה לזה חישמול עילי, וטכנית זה על מסילה למרות שרוב המשקל על הצמיגים אז אינני יודע איך לסווג את זה).
נראה מאד דומה לאנטוורפן ולסן פרנסיסקו.הרק"ל התחתי שמנסים לדחוף בארץ במקום תחתית קיים בבריסל
בריסל היא עיר מעבר ששהיתי בה אולי 3 שעות מחיי, שעתיים וחצי של הפסקה קצרה בדרך לברלין, וחצי שעה או פחות מכך בהחלפה ליורוסטאר חזרה ללונדון. בהפסקה הקצרה הפקדתי את המזוודה אצל שירות שמירת המזוודות של התחנה, ויצאתי לשוטט קצת כי רציתי לחוות קצת את העיר, בירת האיחוד האירופאי. הקטע הרלוונטי לעניין הפורום היה בסוף הביקור, כשחיפשתי אמצעי תחבורה שיביא אותי חזרה לתחנה, ומצאתי מדרגות שהובילו למה שנראה כמו תחנת רכבת תחתית. להפתעתי הרבה הכלי הזה: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Metro-halleepoort.jpg הופיע בתחנה, בצרפתית לא טובה שאלתי נוסעת " Cet pour le gare du Midi? " והתשובה היתה Oui.
מסתבר שבבריסל כמה מקווי הרק"ל העמוסים ביותר הועברו אל מתחת למפלס הרחוב (העומק הוא של Cut and Cover, מטרים ספורים מתחת למפלס הרחוב) ולפי גורמים בפורום מדובר ב Pre-Metro כלומר - המנהרות נבנו כך שניתן להסב אותן לרכבת תחתית רגילה במידה ויהיה בכך צורך. בתל-אביב לעומת זאת התכנון הוא לרק"ל בלבד כאשר אין תוכניות ברורות להסבה אם וכאשר כמות הנוסעים תחייב את אמצעי הסעת ההמונים הסטנדרטי של כל הערים הגדולות בעולם - הרכבת התחתית.
הערך הוויקיפדי של חשמליות בבריסל (עם מספר רב של תמונות, כולל מודלים חדישים יותר, במפלס הקרקע וכן במנהרות) http://en.wikipedia.org/wiki/Trams_in_Brussels
כמו כן - אני די בטוח שבפורום הראו פיתוח (צרפתי אולי?) של מפרקית ארוכה במיוחד על צמיגים, עם מסילה מרכזית אחת שמכווינה את חלקי האוטובוס / חשמלית (אני בטוח שהיה לזה חישמול עילי, וטכנית זה על מסילה למרות שרוב המשקל על הצמיגים אז אינני יודע איך לסווג את זה).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.