ואם פותחים את הדלתות בשביל נוסע שיכול לרדת
זה בכלל בלתי אפשרי למנוע ממישהו "אסור בירידה" לרדת... עוד אבסורד בשיטה. הייתי מעדיף שפשוט יתמחרו בהתאם - המחיר המינימלי צריך להיות הקוד הראשון שמותר לך לנסוע איתו. בא לך לשלם מצומת רעננה עד צומת גנים (לדוגמא - לא בדקתי את קו 947) אבל לרדת בהוד השרון - תפאדל.
ואם פותחים את הדלתות בשביל נוסע שיכול לרדתאני לא מבין מה רצית לתאר כאן...
נוסעים באוטובוס, מגיעים לתחנה שכבר יש בה אוטובוס באותו הקו. התחנה הספציפית הזו היא תחנת העלאה בלבד. כאן זה מתפצל לשניים:
1. תחנת העלאה בלבד, ללא כל תלות בתחנות שקדמו לה.
2. תחנת העלאה בלבד לנוסעים שעלו בתחנות מסויימות לפני כן.
אתן דוגמא לאופציה השנייה: קו 947, למי שעולה בצומת רעננה מרכז, לא תתאפשר ירידה בתחנות השונות בהוד השרון (למעט חלופת הבוקר של 947 שיוצאת מצומת רעננה מרכז).
האופציה השנייה מקשה על הנהגים. קשה לזכור מי עלה איפה ולמי ניתן לאפשר לרדת ולמי לא.
זה בכלל בלתי אפשרי למנוע ממישהו "אסור בירידה" לרדת... עוד אבסורד בשיטה. הייתי מעדיף שפשוט יתמחרו בהתאם - המחיר המינימלי צריך להיות הקוד הראשון שמותר לך לנסוע איתו. בא לך לשלם מצומת רעננה עד צומת גנים (לדוגמא - לא בדקתי את קו 947) אבל לרדת בהוד השרון - תפאדל.