הודעות ודיווחים

מצב
הנושא נעול.
הזלקורן בוכה במיטה עם הדובי מתחת לשמיכה

פיצוץ בצינור מים בבאר שבע. מוקדש לפד"פ
אין רגע דל בבירת הנגב. שוב צינור מים ראשי מתבקע ושוב הרכבת אשמה: הדו"ח שהוגש לרוביק דנילוביץ' לפני שלוש שנים קובע בלי שום צל של ספק, כי הרכבת היא זו האשמה בפיצוץ הנוכחי של צינור המים בעיר.
אינכם מאמינים? בקשו מרוביק לחשוף את הדו"ח המקורי.

שיר לרוביק לפני השינה.
הזלקורן בוכה במיטה עם הדובי מתחת לשמיכה
ובועז, אם אתה מצפה לחשיפת הדו"ח, תמשיך לחכות: YNET מנשקים את סוליות הנעליים של רוביק ומתחננים שלא יפרסם את הדו"ח.

כמובן שהידיעה הזו רחוקה שני לינקים מהעמוד הראשי של YNET, כי כשאי אפשר להאשים את הרכבת - למי אכפת אם אין מים בב"ש?!
 

בועז ל

New member
אתה יכול לתאר לעצמך שכבר די מזמן לא חיכיתי,

הזלקורן בוכה במיטה עם הדובי מתחת לשמיכה
ובועז, אם אתה מצפה לחשיפת הדו"ח, תמשיך לחכות: YNET מנשקים את סוליות הנעליים של רוביק ומתחננים שלא יפרסם את הדו"ח.

כמובן שהידיעה הזו רחוקה שני לינקים מהעמוד הראשי של YNET, כי כשאי אפשר להאשים את הרכבת - למי אכפת אם אין מים בב"ש?!
אתה יכול לתאר לעצמך שכבר די מזמן לא חיכיתי,
לא לרוביק ולא ל-ynet, ע"מ לדעת מה נכתב בדו"ח. חוץ מזה, הגעתי לכתבה זו דרך העמוד הראשי של הצהובון. מתברר שבכ"ז הכתבה קיבלה כמה שעות של חסד.
 

בועז ל

New member
A1 - נתוני כרייה ודיפון מנהרות בפרויקט.

הודעות ודיווחים
A1 - נתוני כרייה ודיפון מנהרות בפרויקט.
הנתונים נכונים לבוקר יום זה. נתוני כרייה ודיפון שאינם מוזכרים הם שלבי ביצוע שכבר הושלמו.
* מנהרה מס' 1 - 3,022 מ' הושגו בכריית המנהרה הצפונית ע"י "מנרב" ו-MMS. בקצב העבודה הנוכחי תושלם כריית המנהרה בתוך פחות מחודש!
* מנהרה מס' 2 - הושלם קטע ה-cut&cover! בסוף אוגוסט אמור להתחיל כיסוי הקטע. מכרז להכנסת מערכות צפוי להתפרסם בטווח הזמן שבין נובמבר 2013 לינואר 2014. המכרז הנו מכרז כללי לכל מנהרות הפרויקט.
* מנהרה מס' 3 כריית TBM - כארבעה ק"מ הושגו בכריית המנהרה הדרומית, או ליתר דיוק,3,998 מ'. במנהרה הצפונית הושגה כרייה באורך 3,482 מ'.
* 3A - במנהרה הצפונית הושג דיפון סופי באורך 280 מ'
* מנהרה מס' 4 - ברציפי התחנה ובאולם הנוסעים נמשכת כריית השלמה למצב full face. כל יתר חלקי המנהרה הושלמו והנם במצב full face. בדיפון שמבוצע מכיוון הפתח שסמוך לגינות סחרוב הושגו 450 מ'. 60 מ' נוספים הושגו בהמשך המנהרה בקטע הרחב שלה.
* פיר הדרגנועים: כצפוי, הולך קשה ומלווה בבעיות בטיחות. ע"פ הקבלן, הושגו 16 מ' בכריית הפיר , בעוד שהנתון הרכבתי מציין 4-5 מ' בלבד. ההבדל נעוץ בשתי שיטות מדידה שונות.
* "גשר הקיסמים" 9 - מתקדם לא רע וצפוי להסתיים באפריל 2014. גשר 10 - יכול להתקדם הרבה יותר טוב.
 

kobi88l

New member
תודה רבה בועז! פיר דרגנועים = צוואר בקבוק?!

A1 - נתוני כרייה ודיפון מנהרות בפרויקט.
הנתונים נכונים לבוקר יום זה. נתוני כרייה ודיפון שאינם מוזכרים הם שלבי ביצוע שכבר הושלמו.
* מנהרה מס' 1 - 3,022 מ' הושגו בכריית המנהרה הצפונית ע"י "מנרב" ו-MMS. בקצב העבודה הנוכחי תושלם כריית המנהרה בתוך פחות מחודש!
* מנהרה מס' 2 - הושלם קטע ה-cut&cover! בסוף אוגוסט אמור להתחיל כיסוי הקטע. מכרז להכנסת מערכות צפוי להתפרסם בטווח הזמן שבין נובמבר 2013 לינואר 2014. המכרז הנו מכרז כללי לכל מנהרות הפרויקט.
* מנהרה מס' 3 כריית TBM - כארבעה ק"מ הושגו בכריית המנהרה הדרומית, או ליתר דיוק,3,998 מ'. במנהרה הצפונית הושגה כרייה באורך 3,482 מ'.
* 3A - במנהרה הצפונית הושג דיפון סופי באורך 280 מ'
* מנהרה מס' 4 - ברציפי התחנה ובאולם הנוסעים נמשכת כריית השלמה למצב full face. כל יתר חלקי המנהרה הושלמו והנם במצב full face. בדיפון שמבוצע מכיוון הפתח שסמוך לגינות סחרוב הושגו 450 מ'. 60 מ' נוספים הושגו בהמשך המנהרה בקטע הרחב שלה.
* פיר הדרגנועים: כצפוי, הולך קשה ומלווה בבעיות בטיחות. ע"פ הקבלן, הושגו 16 מ' בכריית הפיר , בעוד שהנתון הרכבתי מציין 4-5 מ' בלבד. ההבדל נעוץ בשתי שיטות מדידה שונות.
* "גשר הקיסמים" 9 - מתקדם לא רע וצפוי להסתיים באפריל 2014. גשר 10 - יכול להתקדם הרבה יותר טוב.
תודה רבה בועז! פיר דרגנועים = צוואר בקבוק?!
 

easylivin

New member
אז בקרוב גזירת סרט נוספת בפרוייקט הדגל

A1 - נתוני כרייה ודיפון מנהרות בפרויקט.
הנתונים נכונים לבוקר יום זה. נתוני כרייה ודיפון שאינם מוזכרים הם שלבי ביצוע שכבר הושלמו.
* מנהרה מס' 1 - 3,022 מ' הושגו בכריית המנהרה הצפונית ע"י "מנרב" ו-MMS. בקצב העבודה הנוכחי תושלם כריית המנהרה בתוך פחות מחודש!
* מנהרה מס' 2 - הושלם קטע ה-cut&cover! בסוף אוגוסט אמור להתחיל כיסוי הקטע. מכרז להכנסת מערכות צפוי להתפרסם בטווח הזמן שבין נובמבר 2013 לינואר 2014. המכרז הנו מכרז כללי לכל מנהרות הפרויקט.
* מנהרה מס' 3 כריית TBM - כארבעה ק"מ הושגו בכריית המנהרה הדרומית, או ליתר דיוק,3,998 מ'. במנהרה הצפונית הושגה כרייה באורך 3,482 מ'.
* 3A - במנהרה הצפונית הושג דיפון סופי באורך 280 מ'
* מנהרה מס' 4 - ברציפי התחנה ובאולם הנוסעים נמשכת כריית השלמה למצב full face. כל יתר חלקי המנהרה הושלמו והנם במצב full face. בדיפון שמבוצע מכיוון הפתח שסמוך לגינות סחרוב הושגו 450 מ'. 60 מ' נוספים הושגו בהמשך המנהרה בקטע הרחב שלה.
* פיר הדרגנועים: כצפוי, הולך קשה ומלווה בבעיות בטיחות. ע"פ הקבלן, הושגו 16 מ' בכריית הפיר , בעוד שהנתון הרכבתי מציין 4-5 מ' בלבד. ההבדל נעוץ בשתי שיטות מדידה שונות.
* "גשר הקיסמים" 9 - מתקדם לא רע וצפוי להסתיים באפריל 2014. גשר 10 - יכול להתקדם הרבה יותר טוב.
אז בקרוב גזירת סרט נוספת בפרוייקט הדגל
של המדינה. כשמנהרה 1 תושלם, למעשה בתחום הכרייה יישארו "רק" שני שלישים ממנהרה 3 ופיר הדרגנועים (סביר להניח שגם הכרייה ברציפים תסתיים בקרוב). לנו תהיה עוד סיבה לשמוח, לתקשורת תהיה עוד "סיבה" לקטר...
 

darkshadow1

New member


A1 - נתוני כרייה ודיפון מנהרות בפרויקט.
הנתונים נכונים לבוקר יום זה. נתוני כרייה ודיפון שאינם מוזכרים הם שלבי ביצוע שכבר הושלמו.
* מנהרה מס' 1 - 3,022 מ' הושגו בכריית המנהרה הצפונית ע"י "מנרב" ו-MMS. בקצב העבודה הנוכחי תושלם כריית המנהרה בתוך פחות מחודש!
* מנהרה מס' 2 - הושלם קטע ה-cut&cover! בסוף אוגוסט אמור להתחיל כיסוי הקטע. מכרז להכנסת מערכות צפוי להתפרסם בטווח הזמן שבין נובמבר 2013 לינואר 2014. המכרז הנו מכרז כללי לכל מנהרות הפרויקט.
* מנהרה מס' 3 כריית TBM - כארבעה ק"מ הושגו בכריית המנהרה הדרומית, או ליתר דיוק,3,998 מ'. במנהרה הצפונית הושגה כרייה באורך 3,482 מ'.
* 3A - במנהרה הצפונית הושג דיפון סופי באורך 280 מ'
* מנהרה מס' 4 - ברציפי התחנה ובאולם הנוסעים נמשכת כריית השלמה למצב full face. כל יתר חלקי המנהרה הושלמו והנם במצב full face. בדיפון שמבוצע מכיוון הפתח שסמוך לגינות סחרוב הושגו 450 מ'. 60 מ' נוספים הושגו בהמשך המנהרה בקטע הרחב שלה.
* פיר הדרגנועים: כצפוי, הולך קשה ומלווה בבעיות בטיחות. ע"פ הקבלן, הושגו 16 מ' בכריית הפיר , בעוד שהנתון הרכבתי מציין 4-5 מ' בלבד. ההבדל נעוץ בשתי שיטות מדידה שונות.
* "גשר הקיסמים" 9 - מתקדם לא רע וצפוי להסתיים באפריל 2014. גשר 10 - יכול להתקדם הרבה יותר טוב.

מה ההבדל בין שיטות המדידה של כריית פיר הדרגנועים?
בכל מקרה, ההתחלה המקרטעת לא מפתיעה כלל, אם מתחשבים באתגר ההנדסי ובעובדה שבניגוד לכריית המנהרות, כאן אין ליווי צמוד של חברה זרה (תקן אותי אם אני טועה). נקווה שהקבלן יצליח "לתפוס קצב" אחרי שהבעיות הראשוניות יפתרו.
 

בועז ל

New member
ההבדל בין "שיטות" המדידה הוא במיקום ממנו


מה ההבדל בין שיטות המדידה של כריית פיר הדרגנועים?
בכל מקרה, ההתחלה המקרטעת לא מפתיעה כלל, אם מתחשבים באתגר ההנדסי ובעובדה שבניגוד לכריית המנהרות, כאן אין ליווי צמוד של חברה זרה (תקן אותי אם אני טועה). נקווה שהקבלן יצליח "לתפוס קצב" אחרי שהבעיות הראשוניות יפתרו.
ההבדל בין "שיטות" המדידה הוא במיקום ממנו
אתה מתחיל למדוד.
 

raminec

New member
חדשות נהדרות!

A1 - נתוני כרייה ודיפון מנהרות בפרויקט.
הנתונים נכונים לבוקר יום זה. נתוני כרייה ודיפון שאינם מוזכרים הם שלבי ביצוע שכבר הושלמו.
* מנהרה מס' 1 - 3,022 מ' הושגו בכריית המנהרה הצפונית ע"י "מנרב" ו-MMS. בקצב העבודה הנוכחי תושלם כריית המנהרה בתוך פחות מחודש!
* מנהרה מס' 2 - הושלם קטע ה-cut&cover! בסוף אוגוסט אמור להתחיל כיסוי הקטע. מכרז להכנסת מערכות צפוי להתפרסם בטווח הזמן שבין נובמבר 2013 לינואר 2014. המכרז הנו מכרז כללי לכל מנהרות הפרויקט.
* מנהרה מס' 3 כריית TBM - כארבעה ק"מ הושגו בכריית המנהרה הדרומית, או ליתר דיוק,3,998 מ'. במנהרה הצפונית הושגה כרייה באורך 3,482 מ'.
* 3A - במנהרה הצפונית הושג דיפון סופי באורך 280 מ'
* מנהרה מס' 4 - ברציפי התחנה ובאולם הנוסעים נמשכת כריית השלמה למצב full face. כל יתר חלקי המנהרה הושלמו והנם במצב full face. בדיפון שמבוצע מכיוון הפתח שסמוך לגינות סחרוב הושגו 450 מ'. 60 מ' נוספים הושגו בהמשך המנהרה בקטע הרחב שלה.
* פיר הדרגנועים: כצפוי, הולך קשה ומלווה בבעיות בטיחות. ע"פ הקבלן, הושגו 16 מ' בכריית הפיר , בעוד שהנתון הרכבתי מציין 4-5 מ' בלבד. ההבדל נעוץ בשתי שיטות מדידה שונות.
* "גשר הקיסמים" 9 - מתקדם לא רע וצפוי להסתיים באפריל 2014. גשר 10 - יכול להתקדם הרבה יותר טוב.
חדשות נהדרות!
תודה רבה, בועז, על העדכון
 
יש לגשר 10 לאן למהר?

A1 - נתוני כרייה ודיפון מנהרות בפרויקט.
הנתונים נכונים לבוקר יום זה. נתוני כרייה ודיפון שאינם מוזכרים הם שלבי ביצוע שכבר הושלמו.
* מנהרה מס' 1 - 3,022 מ' הושגו בכריית המנהרה הצפונית ע"י "מנרב" ו-MMS. בקצב העבודה הנוכחי תושלם כריית המנהרה בתוך פחות מחודש!
* מנהרה מס' 2 - הושלם קטע ה-cut&cover! בסוף אוגוסט אמור להתחיל כיסוי הקטע. מכרז להכנסת מערכות צפוי להתפרסם בטווח הזמן שבין נובמבר 2013 לינואר 2014. המכרז הנו מכרז כללי לכל מנהרות הפרויקט.
* מנהרה מס' 3 כריית TBM - כארבעה ק"מ הושגו בכריית המנהרה הדרומית, או ליתר דיוק,3,998 מ'. במנהרה הצפונית הושגה כרייה באורך 3,482 מ'.
* 3A - במנהרה הצפונית הושג דיפון סופי באורך 280 מ'
* מנהרה מס' 4 - ברציפי התחנה ובאולם הנוסעים נמשכת כריית השלמה למצב full face. כל יתר חלקי המנהרה הושלמו והנם במצב full face. בדיפון שמבוצע מכיוון הפתח שסמוך לגינות סחרוב הושגו 450 מ'. 60 מ' נוספים הושגו בהמשך המנהרה בקטע הרחב שלה.
* פיר הדרגנועים: כצפוי, הולך קשה ומלווה בבעיות בטיחות. ע"פ הקבלן, הושגו 16 מ' בכריית הפיר , בעוד שהנתון הרכבתי מציין 4-5 מ' בלבד. ההבדל נעוץ בשתי שיטות מדידה שונות.
* "גשר הקיסמים" 9 - מתקדם לא רע וצפוי להסתיים באפריל 2014. גשר 10 - יכול להתקדם הרבה יותר טוב.
יש לגשר 10 לאן למהר?
אולי הוא רוצה להיות אחרון חביב ולכן הוא מחכה למנהרה 3 . . .


כך או כך, עדכון משמח ומרענן.

בועז, תודה רבה
 

ניקולאי

New member


A1 - נתוני כרייה ודיפון מנהרות בפרויקט.
הנתונים נכונים לבוקר יום זה. נתוני כרייה ודיפון שאינם מוזכרים הם שלבי ביצוע שכבר הושלמו.
* מנהרה מס' 1 - 3,022 מ' הושגו בכריית המנהרה הצפונית ע"י "מנרב" ו-MMS. בקצב העבודה הנוכחי תושלם כריית המנהרה בתוך פחות מחודש!
* מנהרה מס' 2 - הושלם קטע ה-cut&cover! בסוף אוגוסט אמור להתחיל כיסוי הקטע. מכרז להכנסת מערכות צפוי להתפרסם בטווח הזמן שבין נובמבר 2013 לינואר 2014. המכרז הנו מכרז כללי לכל מנהרות הפרויקט.
* מנהרה מס' 3 כריית TBM - כארבעה ק"מ הושגו בכריית המנהרה הדרומית, או ליתר דיוק,3,998 מ'. במנהרה הצפונית הושגה כרייה באורך 3,482 מ'.
* 3A - במנהרה הצפונית הושג דיפון סופי באורך 280 מ'
* מנהרה מס' 4 - ברציפי התחנה ובאולם הנוסעים נמשכת כריית השלמה למצב full face. כל יתר חלקי המנהרה הושלמו והנם במצב full face. בדיפון שמבוצע מכיוון הפתח שסמוך לגינות סחרוב הושגו 450 מ'. 60 מ' נוספים הושגו בהמשך המנהרה בקטע הרחב שלה.
* פיר הדרגנועים: כצפוי, הולך קשה ומלווה בבעיות בטיחות. ע"פ הקבלן, הושגו 16 מ' בכריית הפיר , בעוד שהנתון הרכבתי מציין 4-5 מ' בלבד. ההבדל נעוץ בשתי שיטות מדידה שונות.
* "גשר הקיסמים" 9 - מתקדם לא רע וצפוי להסתיים באפריל 2014. גשר 10 - יכול להתקדם הרבה יותר טוב.
 
תודה על הדיווח.

A1 - נתוני כרייה ודיפון מנהרות בפרויקט.
הנתונים נכונים לבוקר יום זה. נתוני כרייה ודיפון שאינם מוזכרים הם שלבי ביצוע שכבר הושלמו.
* מנהרה מס' 1 - 3,022 מ' הושגו בכריית המנהרה הצפונית ע"י "מנרב" ו-MMS. בקצב העבודה הנוכחי תושלם כריית המנהרה בתוך פחות מחודש!
* מנהרה מס' 2 - הושלם קטע ה-cut&cover! בסוף אוגוסט אמור להתחיל כיסוי הקטע. מכרז להכנסת מערכות צפוי להתפרסם בטווח הזמן שבין נובמבר 2013 לינואר 2014. המכרז הנו מכרז כללי לכל מנהרות הפרויקט.
* מנהרה מס' 3 כריית TBM - כארבעה ק"מ הושגו בכריית המנהרה הדרומית, או ליתר דיוק,3,998 מ'. במנהרה הצפונית הושגה כרייה באורך 3,482 מ'.
* 3A - במנהרה הצפונית הושג דיפון סופי באורך 280 מ'
* מנהרה מס' 4 - ברציפי התחנה ובאולם הנוסעים נמשכת כריית השלמה למצב full face. כל יתר חלקי המנהרה הושלמו והנם במצב full face. בדיפון שמבוצע מכיוון הפתח שסמוך לגינות סחרוב הושגו 450 מ'. 60 מ' נוספים הושגו בהמשך המנהרה בקטע הרחב שלה.
* פיר הדרגנועים: כצפוי, הולך קשה ומלווה בבעיות בטיחות. ע"פ הקבלן, הושגו 16 מ' בכריית הפיר , בעוד שהנתון הרכבתי מציין 4-5 מ' בלבד. ההבדל נעוץ בשתי שיטות מדידה שונות.
* "גשר הקיסמים" 9 - מתקדם לא רע וצפוי להסתיים באפריל 2014. גשר 10 - יכול להתקדם הרבה יותר טוב.
תודה על הדיווח.
אך אליה וקוץ בה. העצים שליד דרך העפר המובילה לעמק הארזים מכוסים באבק, מקווה שלא יפגעו מכך.
 

amit1270

New member
אוקטובר-נובמבר, גשם רציני ראשון

תודה על הדיווח.
אך אליה וקוץ בה. העצים שליד דרך העפר המובילה לעמק הארזים מכוסים באבק, מקווה שלא יפגעו מכך.
אוקטובר-נובמבר, גשם רציני ראשון
העצים ישרדו את זה. זאת לא פעם ראשונה בשבילם.
 

olli3

New member
מנהל
בזכות העבודות, קו 7 דן ו59 קווים ברכבת מרכז

הודעות ודיווחים
בזכות העבודות, קו 7 דן ו59 קווים ברכבת מרכז
יעצרו שניהם בעל פרשת דרכים.

תחנת קו 59 בדרך בגין מבוטלת והיא עוברת לרחוב על פרשת דרכים, מאד מקווה שהיא תהיה ביחד עם קו 7.
 
נהג אגד זרק קצין באמצע המדבר בקללות

הודעות ודיווחים
נהג אגד זרק קצין באמצע המדבר בקללות

ביום שחרורו מצה"ל עלה הקצין לקו 397 וביקש לנצל את שובר הנסיעה הביתה שקיבל מהשלישות. אבל הנהג סירב לקבל אותו והוריד אותו בגסות באמצע כביש הערבה: "הוא איים שישבור לי את העצמות". אגד: הנהג זומן לבירור

http://www.ynet.co.il/articles/1,73...id=fbc_154748204718690_179477_154857548041089
 

amitk83

New member
פשוט ביזיון

נהג אגד זרק קצין באמצע המדבר בקללות

ביום שחרורו מצה"ל עלה הקצין לקו 397 וביקש לנצל את שובר הנסיעה הביתה שקיבל מהשלישות. אבל הנהג סירב לקבל אותו והוריד אותו בגסות באמצע כביש הערבה: "הוא איים שישבור לי את העצמות". אגד: הנהג זומן לבירור

http://www.ynet.co.il/articles/1,73...id=fbc_154748204718690_179477_154857548041089
פשוט ביזיון
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה