דיווחים

מצב
הנושא נעול.

amitk83

New member
איך מאשרים דבר כזה?

בין 24-28.7 ייסגר מקטע הרצליה-בנימינה במסילת
החוף.
ויש לשים לב שרכבות מ/ל מודיעין יסיימו/יתחילו בת"א מרכז, כלומר גם השירות בין מודיעין לאוניברסיטה ייפגע.
אגב, מישהו יודע מה עבודות התשתית בגינן תתבצע הסגירה?
ו"חלום" נוסף של יוסף עומד להתגשם:
מ-20.7 יהיה אפשר לרכוש כרטיסי חופשי חודשי ברכבת (הכוונה לכרטיסים של הרכבת בלבד, לא המשולבים) רק באמצעות רב-קו.
איך מאשרים דבר כזה?
איך מאשרים במשך חודש שלם להשבית את כל קו החוף כאשר נכון לעכשיו לא דיברו על חלופה?
 

mister K

New member
מי דיבר על חודש? הסגירה היא לארבעה ימים.

איך מאשרים דבר כזה?
איך מאשרים במשך חודש שלם להשבית את כל קו החוף כאשר נכון לעכשיו לא דיברו על חלופה?
מי דיבר על חודש? הסגירה היא לארבעה ימים.
 
הבעיה הגדולה תהיה ביום חמישי אחה"צ

יומיים וחצי נטו
הבעיה הגדולה תהיה ביום חמישי אחה"צ
כבר היה עדיף סגירה ביום ראשון שבו יש הסעות חיילים על סגירה ביום חמישי.
צריך לקוות שאגד תיערך מראש לביקוש הרב שצפוי ביום חמישי, ולא רק באמצעות הפעלת קו 900 אלא גם בתגבור משמעותי של קווים 910 ו-947.
יש חודש להיערך לכך.
לא תזיק גם היערכות של הצבא לאותו יום חמישי.
 

25306yosef

New member
ולמה שכחת את קו 872 ???

הבעיה הגדולה תהיה ביום חמישי אחה"צ
כבר היה עדיף סגירה ביום ראשון שבו יש הסעות חיילים על סגירה ביום חמישי.
צריך לקוות שאגד תיערך מראש לביקוש הרב שצפוי ביום חמישי, ולא רק באמצעות הפעלת קו 900 אלא גם בתגבור משמעותי של קווים 910 ו-947.
יש חודש להיערך לכך.
לא תזיק גם היערכות של הצבא לאותו יום חמישי.
ולמה שכחת את קו 872 ???
וגם קו 852.

קו 872 מגיע עד לתחנת הרכבת בבנימינה (ומשם לזכרון יעקב), ואילו שני הקווים יחדיו מגיעים לחדרה ולפרדס חנה, וגם את הקווים האלה יש לתגבר ולא רק את קווי 900.
 
וגם את קווי 60X ת"א-נתניה, וגם את קווי

ולמה שכחת את קו 872 ???
וגם קו 852.

קו 872 מגיע עד לתחנת הרכבת בבנימינה (ומשם לזכרון יעקב), ואילו שני הקווים יחדיו מגיעים לחדרה ולפרדס חנה, וגם את הקווים האלה יש לתגבר ולא רק את קווי 900.
וגם את קווי 60X ת"א-נתניה, וגם את קווי
נתניה-חדרה/פרדס חנה ואת הקווים שבין חדרה לבנימינה (בנוסף ל-872).
ולמה שכחת את הקווים הללו??? אולי כי הם אינם של "קואופרטיב אגד"?
 

25306yosef

New member
לא שכחתי כלום!

וגם את קווי 60X ת"א-נתניה, וגם את קווי
נתניה-חדרה/פרדס חנה ואת הקווים שבין חדרה לבנימינה (בנוסף ל-872).
ולמה שכחת את הקווים הללו??? אולי כי הם אינם של "קואופרטיב אגד"?
לא שכחתי כלום!
כתבתי רק את קווי השירות המופעלים על ידי קואופרטיב אגד. ושוב: קואופרטיב אגד. מה שלא מופעל על ידי קואופרטיב אגד או רכבת ישראל, מבחינתי לא קיים!

אני נאלץ שלא מרצוני להדגיש את המילה קואופרטיב, על מנת ליצור הפרדה ברורה ומוחלטת בין קואופרטיב אגד לבין חברה אחרת בשם חברת אגד תעבורה בע"מ שרבים חושבים בטעות שהיא אותו דבר כמו קואופרטיב אגד, אבל עם כרטיסי הנסיעה של קואופרטיב אגד, לא ניתן לנסוע בחברת אגד תעבורה בע"מ, ולחברת אגד תעבורה בע"מ אין כלל קופות למכירת כרטיסי נסיעה, ולקואופרטיב אגד כן.

מבחינת הנוסע יש הבדל אדיר בין קואופרטיב אגד, לבין כל מפעילי האוטובוסים האחרים. אם וכאשר ניתן יהיה אפשר לשלם ו/או לרכוש כרטיסי נסיעה מחוץ לאוטובוסים, יתכן ובעיה זו תיפטר.
 

alantan

New member
פרוייקט חשמלית-רכבת ראשונה בבריטניה

פרוייקט חשמלית-רכבת ראשונה בבריטניה
http://www.railnews.co.uk/news/2013/06/19-minister-gives-green-light-for.html

לא רכבת חשמלית, ולא חשמלית אלא חשמליות שמופעלות על תשתית הרכבת הרגילה, אשר חולקת את המסילה עמן. מקווה שהנסיון יצליח ויסלול גם את הדרך עבור מקבלי ההחלטות בארץ. יש מספר מקומות בהם הדבר יכול להיות מוצלח מאוד בארץ.

תרגום הכתבה:

הקמת שירות ה-Tram-Train הראשון בבריטניה אושר על ידי שר התחבורה, נורמן בייקר.

השירות, בעלות של כ-60 מיליון ליש"ט (כ-330 מליון ש"ח) יפעל מתחילת 2016 בין רות'רהאם פארק-גייט ושפילד מרכז, באמצעות הארכת קו החשמלית הקיימת ורשת הרכבות הארצית.

שלוש רכבות קלות חדשות נבנות על ידי Vossloh. הן בעלות מתח כפול, שיאפשר להן לפעול במסילה הראשית אם וכאשר גם היא תחושמל בקווי מתח שמשמשים רכבות רגילות.

החברה הממשלתית Network Rail, תבנה צומת חדשה בדרום מדוהול בין קו הרכבת הקלה לבין הקו הרגיל.

קו הרכבת ממדוהול דרום למרכז רות'רהאם יחושמל ורציפים חדשים יבנו בדרום מדוהול ורות'רהאם פארקגייט. הרציף של רות'רהאם מרכז יוארך כדי לאפשר את השירות החדש. משרד התחבורה הוסיף כי "נשקלת גם הקמת תחנות נוספות בעתיד".

נורמן בייקר אמר: "מתן קשרים טובים יותר בין מרכזי הערים של שפילד ורות'רהאם ואזורי מגוריהן יסייעו לחזק את הכלכלה המקומית. זה גם יעודד אנשים להשאיר את מכוניותיהם בבית.

"Tram-train היא מערכת תחבורה חדשנית ורבת-קיבולת אשר הוכיחה את עצמה כמוצלחת מאוד בערים אחרות באירופה. אנחנו נעקב ונפקח על פעילותה במהלך השנים הקרובות, ואני מקווה שנסיק שזה מתאים לשכפול במקומות אחרים בבריטניה."

חבר מועצה מיק ג'יימסון, העומד ברשות התחבורה של דרום יורקשייר אמר: "ההסכם שנחתם היום הוא השקעה מבורכת של הממשלה בתשתיות התחבורה של דרום יורקשייר. הפרויקט יספק שיפור חשוב בקישוריות המקומית וידגים את הפוטנציאל של הטכנולוגיה החדשה הזו, ברמה מקומית וארצית, לספק שירותים בעלות החזר-השקעה גבוה. אנו שמחים להיות שותפים בפרויקט פורץ דרך זה."
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה