יש זוכים במכרזי פתח תקוה ובקעת אונו

מצב
הנושא נעול.


מה זה לחפף
חברה יכולה לתת הרבה הבטחות בקשר למכרז ,

אבל אחרי שתזכה היא תבקש לדחות ולדחות ולחפף ,

אבל היא קבעה עובדה בשטח היא זכתה ויצאה לדרך ,

אז לא תפעיל את כל הקווים במועד ,כלומר גם לא תקנה

את כל האוטובוסים לתאריך יעד ,חסכון גם בנהגים ודלק וביטוח

, היא תשדרג אוטובוסים קיימים ,

היא לא תשים שילוט אלקטרוני בכל תחנה , היא תהיה כל כך מכווצת

בהוצאות , שהנוסע לא יילקח בחשבון , היא תעשה את המינימום ,

לא תגדיל ראש .

מה אפשר לעשות לחברה כזאת גרועה,כלום היא יצאה לדרך מה יקחו

ממנה את הזכיון - נעלים .

פתח תקווה תתכונני לגרוע מכל בתחבורה הציבורית .

הרי מקודם התלוננת שמי שלא גר במקום (לעניינך-יבנה) לא יכול לדבר על שירות החברה,הקווים העירוניים וכו',כי אינו מכיר את העיר.
אני מכיר את פתח תקווה,נולדתי בה ואני גר בה כל חיי וגם כעת. אלינו לפתח תקווה,לא יכול להגיע מפעיל גרוע יותר מקווים מודל 2006,ולא מפעיל טוב יותר מדן. אפיקים עד עתה נותנים שירות מצויין,תדיר וזול לשומרון. עכשיו גם זול לנסוע לאשדוד (אותו מחיר כמו לרעננה!). אז נכון,אני מניח שאפיקים תרכוש שוב אוטובוסים ממרכבים (כשאני הייתי מעדיף 50-50 עם הארגז,אך לא נראה שזה ריאלי),שייראו מיושנים בגלל הצביעה. יותר מזה,איני רואה חיסרון ממשי בפעילות החברה הספציפית הזו. להפך,אני מודה לא-לוהים שסופרבוס או נתיב אקספרס לא זכו במכרז.
 

olli3

New member
מנהל
זה בסדר, הוא מבסס את כל מטרופולין על 353 ו369 גם.


הרי מקודם התלוננת שמי שלא גר במקום (לעניינך-יבנה) לא יכול לדבר על שירות החברה,הקווים העירוניים וכו',כי אינו מכיר את העיר.
אני מכיר את פתח תקווה,נולדתי בה ואני גר בה כל חיי וגם כעת. אלינו לפתח תקווה,לא יכול להגיע מפעיל גרוע יותר מקווים מודל 2006,ולא מפעיל טוב יותר מדן. אפיקים עד עתה נותנים שירות מצויין,תדיר וזול לשומרון. עכשיו גם זול לנסוע לאשדוד (אותו מחיר כמו לרעננה!). אז נכון,אני מניח שאפיקים תרכוש שוב אוטובוסים ממרכבים (כשאני הייתי מעדיף 50-50 עם הארגז,אך לא נראה שזה ריאלי),שייראו מיושנים בגלל הצביעה. יותר מזה,איני רואה חיסרון ממשי בפעילות החברה הספציפית הזו. להפך,אני מודה לא-לוהים שסופרבוס או נתיב אקספרס לא זכו במכרז.
זה בסדר, הוא מבסס את כל מטרופולין על 353 ו369 גם.
לשני אלו נותנים הגדרת נסיעה ארוכה יותר ממה שקורה בפועל כדי שאם יהיה משהו חריג בכבישים, זה לא ישפיע עליהם מבחינת זיציאה בזמן. בקווים ישירים לעומת זאת, לא מתחשבים בפקקים וכשפקוק, התשובה היא, מה לעשות - יש פקקים. מדהים ש370 לבאר שבע לא יוצא בזמן מת"א אבל בשאר הרציפים אתה רואה אינספור אוטובוסים שיוצאים בזמן ממפעילות שונות. כאילו השאר לא חוו פקקים בדרך לתל אביב...
&nbsp
ונתתי כדוגמא את 370, זה תקף גם לקווים אחרים כמובן.
&nbsp
לגבי מה שכתבת, מעולם לא נזקקתי לשירותי אפיקים באיזור פתח תקווה אך אני רואה את אפיקים לא מעט בפתח תקווה וגם בשעות העומס הקשות הם יוצאים בזמן מתחנת המוצא (ואז נתקעים בפקק הענק, אבל יוצאים בזמן וזה מה שקובע). עם אפיקים לאשדוד מעולם לא היו לי בעיות, כנ"ל לגבי נסיעה בין אשקלון לאשדוד ולהיפך.וכשאני ממתין ל380 ברכבת מרכז, תמיד ראיתי את 280 ו281 יוצאים בזמן. 380 לעומת זאת... לך תדע.
&nbsp
ועוד יותר מדהים, כשאגד תעבורה ומטרופולין הפעילו את 370 ו380 קרה לי רק פעם אחת ש370/380 שהופעל על ידי אגד תעבורה לא יצא בזמן. עם מטרופולין, תמיד אמרו אז - היה פקוק. לשאלה, איך אגד תעבורה יוצא בזמן? מה הוא לא מגיע עם הפקקים? אגד תעבורה נוסעים על נתיב אווירי ומטרופולין בנתיב אחר? לא הגיבו לי על זה מעולם... מעניין למה.
&nbsp
תעלומה שלא ניתן לפענח עד היום איך אגד תעבורה יכלו לתפעל את 370 ו380 ולעמוד בזמנים ואילו מטרופולין עד היום לא מצליחים.
 
טלפורטציה, כבר כתבו על זה בפורום :)

זה בסדר, הוא מבסס את כל מטרופולין על 353 ו369 גם.
לשני אלו נותנים הגדרת נסיעה ארוכה יותר ממה שקורה בפועל כדי שאם יהיה משהו חריג בכבישים, זה לא ישפיע עליהם מבחינת זיציאה בזמן. בקווים ישירים לעומת זאת, לא מתחשבים בפקקים וכשפקוק, התשובה היא, מה לעשות - יש פקקים. מדהים ש370 לבאר שבע לא יוצא בזמן מת"א אבל בשאר הרציפים אתה רואה אינספור אוטובוסים שיוצאים בזמן ממפעילות שונות. כאילו השאר לא חוו פקקים בדרך לתל אביב...
&nbsp
ונתתי כדוגמא את 370, זה תקף גם לקווים אחרים כמובן.
&nbsp
לגבי מה שכתבת, מעולם לא נזקקתי לשירותי אפיקים באיזור פתח תקווה אך אני רואה את אפיקים לא מעט בפתח תקווה וגם בשעות העומס הקשות הם יוצאים בזמן מתחנת המוצא (ואז נתקעים בפקק הענק, אבל יוצאים בזמן וזה מה שקובע). עם אפיקים לאשדוד מעולם לא היו לי בעיות, כנ"ל לגבי נסיעה בין אשקלון לאשדוד ולהיפך.וכשאני ממתין ל380 ברכבת מרכז, תמיד ראיתי את 280 ו281 יוצאים בזמן. 380 לעומת זאת... לך תדע.
&nbsp
ועוד יותר מדהים, כשאגד תעבורה ומטרופולין הפעילו את 370 ו380 קרה לי רק פעם אחת ש370/380 שהופעל על ידי אגד תעבורה לא יצא בזמן. עם מטרופולין, תמיד אמרו אז - היה פקוק. לשאלה, איך אגד תעבורה יוצא בזמן? מה הוא לא מגיע עם הפקקים? אגד תעבורה נוסעים על נתיב אווירי ומטרופולין בנתיב אחר? לא הגיבו לי על זה מעולם... מעניין למה.
&nbsp
תעלומה שלא ניתן לפענח עד היום איך אגד תעבורה יכלו לתפעל את 370 ו380 ולעמוד בזמנים ואילו מטרופולין עד היום לא מצליחים.
טלפורטציה, כבר כתבו על זה בפורום :)
 

yossiwed

New member
אברהם אתה חי בסרט,מספיק לראות את התגובות של הנוסעים מהשומרון


הרי מקודם התלוננת שמי שלא גר במקום (לעניינך-יבנה) לא יכול לדבר על שירות החברה,הקווים העירוניים וכו',כי אינו מכיר את העיר.
אני מכיר את פתח תקווה,נולדתי בה ואני גר בה כל חיי וגם כעת. אלינו לפתח תקווה,לא יכול להגיע מפעיל גרוע יותר מקווים מודל 2006,ולא מפעיל טוב יותר מדן. אפיקים עד עתה נותנים שירות מצויין,תדיר וזול לשומרון. עכשיו גם זול לנסוע לאשדוד (אותו מחיר כמו לרעננה!). אז נכון,אני מניח שאפיקים תרכוש שוב אוטובוסים ממרכבים (כשאני הייתי מעדיף 50-50 עם הארגז,אך לא נראה שזה ריאלי),שייראו מיושנים בגלל הצביעה. יותר מזה,איני רואה חיסרון ממשי בפעילות החברה הספציפית הזו. להפך,אני מודה לא-לוהים שסופרבוס או נתיב אקספרס לא זכו במכרז.
אברהם אתה חי בסרט,מספיק לראות את התגובות של הנוסעים מהשומרון
אריאל גם מרמת ופתח תקווה אל השומרון אז בוא נהיה מציאותים

ולהבין עד כמה הם גרועים .

עשרות תלונות בפייסבוק על בסיס יומי ולהבין שזה החברה הגרועה בישראל.

לא אמרתי ולו לרגע שחברת קווים טובה ,זכור לי הרבה שביתות .

מספיק לראות את האתר העלוב של אפיקים ולהבין , לא מעודכן

שם כלום , אתר עלוב שנלקח מקונקס ושינה צבעים .

אתה תראה שצדקתי ,אני אומר לך זה חברה גרועה מאד

שהיא תעשה כרצונה ,עד היום צדקתי , אמרתי חברת מטרופלין

טובה והיא תזכה בשרון ובדרום שוב .

שים לב , חברה גדולה כמו מטרופלין ואין כמעט טענות בפייסבוק ,

זה אומר הכל . לאפיקים יש בממוצע 7-10 תלונות ביום .

אני מאמין גם סופר בוס טובה אין עלייה תלונות רבות .
 
אתה סבור שאפיקים המפעילה הגרועה בישראל

אברהם אתה חי בסרט,מספיק לראות את התגובות של הנוסעים מהשומרון
אריאל גם מרמת ופתח תקווה אל השומרון אז בוא נהיה מציאותים

ולהבין עד כמה הם גרועים .

עשרות תלונות בפייסבוק על בסיס יומי ולהבין שזה החברה הגרועה בישראל.

לא אמרתי ולו לרגע שחברת קווים טובה ,זכור לי הרבה שביתות .

מספיק לראות את האתר העלוב של אפיקים ולהבין , לא מעודכן

שם כלום , אתר עלוב שנלקח מקונקס ושינה צבעים .

אתה תראה שצדקתי ,אני אומר לך זה חברה גרועה מאד

שהיא תעשה כרצונה ,עד היום צדקתי , אמרתי חברת מטרופלין

טובה והיא תזכה בשרון ובדרום שוב .

שים לב , חברה גדולה כמו מטרופלין ואין כמעט טענות בפייסבוק ,

זה אומר הכל . לאפיקים יש בממוצע 7-10 תלונות ביום .

אני מאמין גם סופר בוס טובה אין עלייה תלונות רבות .
אתה סבור שאפיקים המפעילה הגרועה בישראל
תושבים בבית שמש סבורים שסופרבוס המפעילה הגרועה בישראל
תושבים בפתח תקוה ובבקעת אונו סבורים שקווים המפעילה הגרועה בישראל
תושבים באשקלון סבורים שאגד תעבורה המפעילה הגרועה בישראל
בקריות אולי סבורים שדן בצפון היא המפעילה הגרועה בישראל
ולא חסרים במדינה אנשים שבטוחים שאגד היא המפעילה הגרועה בישראל

כך שהדיעה מי המפעילה "הגרועה בישראל" היא סובייקטיבית ונובעת בעיקר מהיכרות אישית.

הבנו את דעתך על אפיקים. אני בטוח שרוב הגולשים הפעילים בפורום יכולים כבר לדקלם מתוך שינה את דעותיך על אפיקים ועל ערגתך למטרופולין.
 

Ofekalef1

New member


אתה סבור שאפיקים המפעילה הגרועה בישראל
תושבים בבית שמש סבורים שסופרבוס המפעילה הגרועה בישראל
תושבים בפתח תקוה ובבקעת אונו סבורים שקווים המפעילה הגרועה בישראל
תושבים באשקלון סבורים שאגד תעבורה המפעילה הגרועה בישראל
בקריות אולי סבורים שדן בצפון היא המפעילה הגרועה בישראל
ולא חסרים במדינה אנשים שבטוחים שאגד היא המפעילה הגרועה בישראל

כך שהדיעה מי המפעילה "הגרועה בישראל" היא סובייקטיבית ונובעת בעיקר מהיכרות אישית.

הבנו את דעתך על אפיקים. אני בטוח שרוב הגולשים הפעילים בפורום יכולים כבר לדקלם מתוך שינה את דעותיך על אפיקים ועל ערגתך למטרופולין.
 

orchilit

New member
אני רק רוצה לסייג את תיעובי כלפי קווים רק באשכול פה

אתה סבור שאפיקים המפעילה הגרועה בישראל
תושבים בבית שמש סבורים שסופרבוס המפעילה הגרועה בישראל
תושבים בפתח תקוה ובבקעת אונו סבורים שקווים המפעילה הגרועה בישראל
תושבים באשקלון סבורים שאגד תעבורה המפעילה הגרועה בישראל
בקריות אולי סבורים שדן בצפון היא המפעילה הגרועה בישראל
ולא חסרים במדינה אנשים שבטוחים שאגד היא המפעילה הגרועה בישראל

כך שהדיעה מי המפעילה "הגרועה בישראל" היא סובייקטיבית ונובעת בעיקר מהיכרות אישית.

הבנו את דעתך על אפיקים. אני בטוח שרוב הגולשים הפעילים בפורום יכולים כבר לדקלם מתוך שינה את דעותיך על אפיקים ועל ערגתך למטרופולין.
אני רק רוצה לסייג את תיעובי כלפי קווים רק באשכול פה
אני בטוח שבאשכולות החדשים שלה, קווים השתפרה, כפי שסופרבוס גם.
 
לגבי סופרבוס, אתה כנראה מתייחס אליה לפי אשכול


הרי מקודם התלוננת שמי שלא גר במקום (לעניינך-יבנה) לא יכול לדבר על שירות החברה,הקווים העירוניים וכו',כי אינו מכיר את העיר.
אני מכיר את פתח תקווה,נולדתי בה ואני גר בה כל חיי וגם כעת. אלינו לפתח תקווה,לא יכול להגיע מפעיל גרוע יותר מקווים מודל 2006,ולא מפעיל טוב יותר מדן. אפיקים עד עתה נותנים שירות מצויין,תדיר וזול לשומרון. עכשיו גם זול לנסוע לאשדוד (אותו מחיר כמו לרעננה!). אז נכון,אני מניח שאפיקים תרכוש שוב אוטובוסים ממרכבים (כשאני הייתי מעדיף 50-50 עם הארגז,אך לא נראה שזה ריאלי),שייראו מיושנים בגלל הצביעה. יותר מזה,איני רואה חיסרון ממשי בפעילות החברה הספציפית הזו. להפך,אני מודה לא-לוהים שסופרבוס או נתיב אקספרס לא זכו במכרז.
לגבי סופרבוס, אתה כנראה מתייחס אליה לפי אשכול
בית שמש - פרוזדור ירושלים או לפי האשכולות הישנים שלה, שקווים החליפה אותה בהם.
כי באשכול העמקים רמת השירות של סופרבוס שונה לגמרי.
 
רמת השירות שונה אמנם בעמקים

לגבי סופרבוס, אתה כנראה מתייחס אליה לפי אשכול
בית שמש - פרוזדור ירושלים או לפי האשכולות הישנים שלה, שקווים החליפה אותה בהם.
כי באשכול העמקים רמת השירות של סופרבוס שונה לגמרי.
רמת השירות שונה אמנם בעמקים
וגם היא לא משהו (כבר נסעתי שם בסופרבוס) אבל אני מבחינתי מתייחס גם לפרמטרים כמו סוג המכונות שיופעלו. בסופרבוס היו מפעילים רק סינים, בנתיב אקספרס רק פולנים- ומהרכבה ישראלית אפשר לשכוח. לי באופן אישי זה פרמטר חשוב,לא שיש לי דרך להשפיע איתו...
 

olli3

New member
מנהל
כרגיל אתה מכפיש ורושם דברים שאין להם אחיזה במציאות.

מה אמרתי לכם אפיקים זה חברה שרוצה לאכול את כל העוגה
חברת אפיקים זה חברה אטומה ששמה למה למטרה להשתלט על כמה

שיותר מקומות ואולי על רכבת קלה ההשתלטות על אשכול

אשדוד -יבנה לא מקרית וכתבתי את זה שהם מזלזלים במכרז

קווים שאמורים להיות באשכול אשדוד נדחו , זה לא לפי המכרז .
.

, אפיקים יודעת לתת מחירים טובים וזה בא על חשבון

אוטובוסים פחות טובים ואטימות לנוסעים , הם יכולים לא להוציא

אוטובוס ולא יקרה להם כלום , הם כרגע החברה הגרועה בתחבורה

הציבורית והם כנראה יודעים לעשות את העבודה בלזכות במכרזים

ואיפה משרד התחבורה , כנראה אטום כמוהם .

למה מטרופלין לא זוכה , כי היא מציאותית , היא רוצה לתת שירות

בלי פגם ולהקשיב לנסועים וזה עולה יותר ,כי לא מחפפים בביצוע

הבנתם אותי , אפיקים יודעת לזכות ואחר כך לחפף .
כרגיל אתה מכפיש ורושם דברים שאין להם אחיזה במציאות.
מעניין שאינו נוסע המון מחוץ לעיר ומשום מה כשאני כן, או בהלוך או בשוב שלי מטרופולין מוציאה אוטובוסים באיחור. ובמקום לטפל בכך שלא יהיו איחורים ברמה כזאת גבוהה, יודעת רק לפצות בכרטיסי נסיעה על חשבונה. מה עוזרים כרטיסי הנסיעה לאדם שרוצה שהאוטובוס פשוט יגיע בזמן?
&nbsp
המזל העיקרי של מטרופולין היא שיש לה כח עבודה שלא אכפת לו כמעט מכלום, לכן, ככל הנראה אין התאגדות במטרופולין כמו שיש במטרודן שעל שתיהן מפקד אילן קרני. אבל היי, מערימים המון קשיים על ההכרה בוועד של מטרודן, זה כנראה לטובת הנוסעים והעובדים....
 

carmelit01

New member
אמור להיות מתישהו מכרז לקווי שרון-חולון..?

יש זוכים במכרזי פתח תקוה ובקעת אונו
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368055-00.html?t=204610[/URL]

במכרז פתח תקוה - ראש העין: אפיקים
במכרז בקעת אונו - אלעד: קווים
אמור להיות מתישהו מכרז לקווי שרון-חולון..?
אני זוכר שקראתי בתחילת 2015 שאמור להיות בערך באמצע השנה מכרז על קווי חולון + השרון הדרומי (קווי 5XX). אנחנו כבר באוגוסט..
מישהו יודע מה קורה עם זה?
 
ועכשיו קווים תוכל לזכות בו


אמור להיות מתישהו מכרז לקווי שרון-חולון..?
אני זוכר שקראתי בתחילת 2015 שאמור להיות בערך באמצע השנה מכרז על קווי חולון + השרון הדרומי (קווי 5XX). אנחנו כבר באוגוסט..
מישהו יודע מה קורה עם זה?
ועכשיו קווים תוכל לזכות בו

מכיוון שהם לא זכו במכרז פתח תקווה. זה יהיה יופי של בסיס כוח בשרון,יחד עם קו 461 הדומיננטי כבר היום בין פתח תקווה לנתניה דרך הוד השרון וצומת רעננה.
 
קווים לא תוכל להתמודד במכרז שרון - חולון

ועכשיו קווים תוכל לזכות בו

מכיוון שהם לא זכו במכרז פתח תקווה. זה יהיה יופי של בסיס כוח בשרון,יחד עם קו 461 הדומיננטי כבר היום בין פתח תקווה לנתניה דרך הוד השרון וצומת רעננה.
קווים לא תוכל להתמודד במכרז שרון - חולון
במכרזי פתח תקוה ובקעת אונו לא הייתה יכולה להיות זוכה יחידה ויש בשני במכרזים הללו סעיף מפורש שלפיו אם מפעילת אשכול החשמונאים (כלומר קווים) תזכה באחד מהם היא לא תוכל להתמודד במכרז השרון - חולון.

הסעיף במכרז פתח תקוה - ראש העין:
"
1.5 מגבלת זכיה: מכרז זה מתפרסם במקביל למכרז "אונו - אלעד" 18/2014 לרבות לוחות זמנים זהים להגשה.
מציע ראשי להגיש הצעות לשני המכרזים, אך מציע יכול לזכות רק במכרז אחד מבין שני המכרזים הנ"ל.
במסגרת ההצעות למכרז (מעטפה מס' 1) על המציעים לצרף תצהיר המצ"ב כנספח לט', חתום ע"י מורשי החתימה בחברתם, בו יצוין האשכול המועדף להפעלה מבין שני המכרזים במקרה בו אותו מציע יקבל את הניקוד המשוקלל הגובה ביותר בשני המכרזים.
ככל שלא יצורף תצהיר כזה ע"י מציע שקיבל את הניקוד המשוקלל הגובה ביותר בשני המכרזים בררת המחדל לזכייה תהיה מכרז "אונו - אלעד".
ככל שמציע יגיש תצהירים עם העדפה שונה בשני המכרזים תראה הוועדה כאילו לא הגיש תצהיר כלל.
מובהר בזאת כי מציע איננו יכול לחזור בו מהצהרתו להעדפת זכיה.
1.5.1 מגבלת השתתפות במכרז שרון חולון - היה ומפעיל אשכול החשמונאים יזכה במכרז זה ואו במכרז "אונו - אלעד" 18/2014 הוא יהיה מנוע מלהגיש הצעות במכרז שרון - חולון.
"

במכרז בקעת אונו - אלעד קיים סעיף 1.5 דומה.
 

1Shir

New member
למה כבר לא יהיה אגד? :)

אמור להיות מתישהו מכרז לקווי שרון-חולון..?
אני זוכר שקראתי בתחילת 2015 שאמור להיות בערך באמצע השנה מכרז על קווי חולון + השרון הדרומי (קווי 5XX). אנחנו כבר באוגוסט..
מישהו יודע מה קורה עם זה?
למה כבר לא יהיה אגד? :)
 

carmelit01

New member
זה הרעיון בגדול. השאלה למה לא הכל פתוח למכרז

למה כבר לא יהיה אגד? :)
זה הרעיון בגדול. השאלה למה לא הכל פתוח למכרז
אגד ודן אמורים לוותר על 25% מקווי השירות שלהם למיטב זכרוני, לפי ההסכמים עם משרד התחבורה, אז טבעי שהם יצאו מעוד אזורים.
מה שלא ברור לי זה למה יתר ה-75% נותרים אצלם? למה לא לבצע מכרזים פתוחים בכל המדינה על כל הקווים ברגע שההסכמים הקודמים פגי תוקף (ללא מגבלת השתתפות על אגד ודן)?. אם חברה יכולה להציע שירות יותר טוב וזול אז גם המדינה וגם הנוסעים יוצאים נשכרים. אם לאגד ודן יש יתרון לגודל, ידע וניסיון בהפעלת תח"צ שאין ליתר המפעילות אז אפילו עדיף שהם ימשיכו בביצוע. הרי המחירים מפוקחים ואין חשש למחיר מונופוליסטי (או דאופוליסטי) ומופקע. ואם הגופים האלו לא יעילים זה יתבטא בכך שהם לא יצליחו להתחרות ולנצח בשום מכרז ויעלמו מעל פני השטח. ככה תחרות אמורה לעבוד וכמובן שלנהגים יש ביקוש לא משנה אם קוראים לחברה אגד או ג'י בי טורס ככה שהם לא נפגעים ואפילו מרווחים - עיינו ערך העלאת שכר הנהגים ל-39 ש"ח במכרזים החדשים. הקביעות פחות חשובה כשבאמת זקוקים לך ויש ביקוש מטורף לנהגים כאמור..
 
אחרי שיש זוכה במכרז ובעקבות הצפוי בציר ז'בוטינסקי עקב עבודות

יש זוכים במכרזי פתח תקוה ובקעת אונו
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368055-00.html?t=204610[/URL]

במכרז פתח תקוה - ראש העין: אפיקים
במכרז בקעת אונו - אלעד: קווים
אחרי שיש זוכה במכרז ובעקבות הצפוי בציר ז'בוטינסקי עקב עבודות
הקו האדום, ראוי שמשרד התחבורה יזרז מהלכים וידאג יחד עם אפיקים להפעיל את קו 64 כמה שיותר מוקדם ועוד לפני ההפעלה הרשמית של המכרז.

במסגרת יישום המכרז, כדאי לדאוג שלא תהיה כפילות במספרים בין קווי השומרון של אפיקים לבין קווי פ"ת במכרז. לאפיקים יש קו 185 בין התחנה המרכזית בפתח תקוה לבין שערי תקוה, אלקנה ועץ אפרים. במכרז יש קו 185 חדש בין שוהם לקרית אריה.

לא יזיק גם לנצל את ההזדמנות הזו ואת רפורמת התעריפים החדשה על מנת לשלב את קווי השומרון של אפיקים בכרטוס המשותף בגוש דן.
אין סיבה שבתחום שבין תל אביב במערב לראש העין במזרח זה לא יקרה והנחות המיגון שחלות בשומרון לא צריכות להפריע לכך.
 
יש בפ"ת גם כפילות של קווי 89 בין אשכולות פ"ת והשומרון

אחרי שיש זוכה במכרז ובעקבות הצפוי בציר ז'בוטינסקי עקב עבודות
הקו האדום, ראוי שמשרד התחבורה יזרז מהלכים וידאג יחד עם אפיקים להפעיל את קו 64 כמה שיותר מוקדם ועוד לפני ההפעלה הרשמית של המכרז.

במסגרת יישום המכרז, כדאי לדאוג שלא תהיה כפילות במספרים בין קווי השומרון של אפיקים לבין קווי פ"ת במכרז. לאפיקים יש קו 185 בין התחנה המרכזית בפתח תקוה לבין שערי תקוה, אלקנה ועץ אפרים. במכרז יש קו 185 חדש בין שוהם לקרית אריה.

לא יזיק גם לנצל את ההזדמנות הזו ואת רפורמת התעריפים החדשה על מנת לשלב את קווי השומרון של אפיקים בכרטוס המשותף בגוש דן.
אין סיבה שבתחום שבין תל אביב במערב לראש העין במזרח זה לא יקרה והנחות המיגון שחלות בשומרון לא צריכות להפריע לכך.
יש בפ"ת גם כפילות של קווי 89 בין אשכולות פ"ת והשומרון
 

cwen

New member
יש סיכוי שבמסגרת המכרז יכניסו מפרקיות לקו 55?

יש זוכים במכרזי פתח תקוה ובקעת אונו
[URL]http://www.news1.co.il/Archive/001-D-368055-00.html?t=204610[/URL]

במכרז פתח תקוה - ראש העין: אפיקים
במכרז בקעת אונו - אלעד: קווים
יש סיכוי שבמסגרת המכרז יכניסו מפרקיות לקו 55?
(אני לא חולמת על הגברת תדירות, שסך הכול היא די סבירה, אבל היה טוב אם היו מפרקיות בשעות העמוסות).
&nbsp
וחשוב מזה אפילו, יש מצב לשיפור מהירות הכרטוס כולל מכונות כרטוס לעליה מאחור? נשבר לי מקצב העליה האיטי לאוטובוסים של קווים.
&nbsp
ולקנות אוטובוסים חדשים של MAN אין סיכוי, נכון? הגרוטאות של 55 נוראיות.
&nbsp
 
קשה לי להאמין. עד עתה המפרקיות הן נחלתן הבלעדית של אגד ודן

יש סיכוי שבמסגרת המכרז יכניסו מפרקיות לקו 55?
(אני לא חולמת על הגברת תדירות, שסך הכול היא די סבירה, אבל היה טוב אם היו מפרקיות בשעות העמוסות).
&nbsp
וחשוב מזה אפילו, יש מצב לשיפור מהירות הכרטוס כולל מכונות כרטוס לעליה מאחור? נשבר לי מקצב העליה האיטי לאוטובוסים של קווים.
&nbsp
ולקנות אוטובוסים חדשים של MAN אין סיכוי, נכון? הגרוטאות של 55 נוראיות.
&nbsp
קשה לי להאמין. עד עתה המפרקיות הן נחלתן הבלעדית של אגד ודן
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה