איזה כיף שוב שישי..
שוב האווירה הנעימה והמיוחדת הזו של שלוות הסופ"ש, והפעם לשם שינוי , היה ממש סגרירי בחוץ !
עננים אפורים, רוח... כמה שאני מתגעגעת לחורף, ועכשיו מרגישים סימנים ראשונים.

אין כמו התקופה הזו, של סוכות מעורב במזג אוויר כזה, תהנו מכל רגע .

שיהיה שישי נהדר, רגוע, ומחוייך.
 

Megie

New member
ערב מדהים!


הג'קוזי בתמונה מגרה בטירוף!
כמה שאני מתגעגעת לחורף..מתה על צימרים בתקופה הזאת-כשבחוץ קפוא והג'קוזי רותח..
ובנימה אופטימית זאת, שיהיה סופ"ש מושלם
 
למעלה