לימור 3880
New member
איזה כיף שוב שישי..
שוב האווירה הנעימה והמיוחדת הזו של שלוות הסופ"ש, והפעם לשם שינוי , היה ממש סגרירי בחוץ !
עננים אפורים, רוח... כמה שאני מתגעגעת לחורף, ועכשיו מרגישים סימנים ראשונים.
אין כמו התקופה הזו, של סוכות מעורב במזג אוויר כזה, תהנו מכל רגע .
שיהיה שישי נהדר, רגוע, ומחוייך.