תשתיות לחג

מצב
הנושא נעול.

Rubim88

New member
זה הרבה יותר גרוע מראשונים

תפסתי כיסא, מה לשים לך ב-
?
ראיתי בתמ"א, נדמה לי 23א, שמתוכננת שלוחה עם תחנה ברג"מ. כלומר עוד התפצלות דרומית של רכבת הפרברים כמו תחנת הראשונים. תכנון לקוי לדעתי שיגרום להוצאות תפעוליות גבוהות או תדירות נמוכה יותר בשלוחות אחרות. מנגד, אני לא רואה דרך להקים תחנה כזאת על הקו הראשי.
זה הרבה יותר גרוע מראשונים
בעתיד ראשונים תתחבר למערב ראשון, עם שלוחה לאזור התעסוקה הזה אי אפשר לעשות כלום(מילא שלוחת משא אבל תחנת נוסעים..),מעניין מה חשב לעצמו המתכנן, אם רוצים לחבר את האזור הזה בצורה יעילה יותר אפשר לעשות זאת ע"י קו אוטובוס פנימי ברמלה שגם מתואם עם הרכבת.
 

luckydude

Active member
השלוחה הזו תאפשר לרכבות מלוד

זה הרבה יותר גרוע מראשונים
בעתיד ראשונים תתחבר למערב ראשון, עם שלוחה לאזור התעסוקה הזה אי אפשר לעשות כלום(מילא שלוחת משא אבל תחנת נוסעים..),מעניין מה חשב לעצמו המתכנן, אם רוצים לחבר את האזור הזה בצורה יעילה יותר אפשר לעשות זאת ע"י קו אוטובוס פנימי ברמלה שגם מתואם עם הרכבת.
השלוחה הזו תאפשר לרכבות מלוד
להגיע לA1 ומודיעין באופן ישיר ובכך להקל על צוואר הבקבוק במעבר בנתב"ג כך שדווקא יש לה חשיבות מעשית.

אגב, כרגע עיריית ראשון לציון נלחמת לבטל את התוואי שמשוריין לרכבת ממשה דיין אל תחנת ראשונים דרך מכללות וגן רווה.
 

Rubim88

New member
חיבור שכזה ניתן לעשות בהרבה יותר

השלוחה הזו תאפשר לרכבות מלוד
להגיע לA1 ומודיעין באופן ישיר ובכך להקל על צוואר הבקבוק במעבר בנתב"ג כך שדווקא יש לה חשיבות מעשית.

אגב, כרגע עיריית ראשון לציון נלחמת לבטל את התוואי שמשוריין לרכבת ממשה דיין אל תחנת ראשונים דרך מכללות וגן רווה.
חיבור שכזה ניתן לעשות בהרבה יותר
פשוט וזול ממזרח למחלף נשרים היכן שהמסילות קרובות, אבל בהחלט קיים יתרון בחיבור דרך רג"מ(שאותו רואים רק בתמ"מ 8/3 ולא בתמ"א 23א') ע"י זה שתהיה שם תחנה באזור התעסוקה. זה בהחלט רעיון טוב אך הוא לא אמור להקל על בעיית קיבולת בנתב"ג(שאינה קיימת מבחינת תשתית) אלא להיות עוד צעד בהפרדת המערכת הפרברית מהמהירה כך שהרכבות ממודיעין יגיעו לרמלה ומשם יש הרבה אופציות, הוא גם מראה כמה הקטע המסילתי של 431 מדרום לרמלה עד באר יעקב הוא מיותר.

לגבי ראשון, אם העירייה נהנית לירות לתושביה ברגליים מה כבר אפשר להגיד..
 

luckydude

Active member
"לירות לתושבים ברגלים"...

חיבור שכזה ניתן לעשות בהרבה יותר
פשוט וזול ממזרח למחלף נשרים היכן שהמסילות קרובות, אבל בהחלט קיים יתרון בחיבור דרך רג"מ(שאותו רואים רק בתמ"מ 8/3 ולא בתמ"א 23א') ע"י זה שתהיה שם תחנה באזור התעסוקה. זה בהחלט רעיון טוב אך הוא לא אמור להקל על בעיית קיבולת בנתב"ג(שאינה קיימת מבחינת תשתית) אלא להיות עוד צעד בהפרדת המערכת הפרברית מהמהירה כך שהרכבות ממודיעין יגיעו לרמלה ומשם יש הרבה אופציות, הוא גם מראה כמה הקטע המסילתי של 431 מדרום לרמלה עד באר יעקב הוא מיותר.

לגבי ראשון, אם העירייה נהנית לירות לתושביה ברגליים מה כבר אפשר להגיד..
"לירות לתושבים ברגלים"...
לפי איך שהעירייה מתארת את זה הם הצילו את התושבים ממוות בטוח. לא משנה שהאופציה דרך 431 כמעט ואינה ניתנת ליישום מיכיוון שהיא בכוונה לא נלקחה בחשבון כשבנו את 431 כי בחרו באופציה הצפונית יותר (ובצדק) בזמנו.

העיקר שכל הזמן מתלוננים על כך שתחנות הרכבת אינן נגישות למרכזי הערים אבל שכבר יש תוכניות לשפר את הנגישות, גם אותן מבטלים


חבל שברכבת לא המשיכו את הקו בזמן בניית המסילה למשה דיין כפי שהיה בתוכנית העבודה המקורית. בישראל הדבר שעובד הכי טוב זה פשוט קביעת עובדות בשטח - ע"ע יו"ש.
 

Rubim88

New member
יתכן שבעירייה חושבים על תוואי

"לירות לתושבים ברגלים"...
לפי איך שהעירייה מתארת את זה הם הצילו את התושבים ממוות בטוח. לא משנה שהאופציה דרך 431 כמעט ואינה ניתנת ליישום מיכיוון שהיא בכוונה לא נלקחה בחשבון כשבנו את 431 כי בחרו באופציה הצפונית יותר (ובצדק) בזמנו.

העיקר שכל הזמן מתלוננים על כך שתחנות הרכבת אינן נגישות למרכזי הערים אבל שכבר יש תוכניות לשפר את הנגישות, גם אותן מבטלים


חבל שברכבת לא המשיכו את הקו בזמן בניית המסילה למשה דיין כפי שהיה בתוכנית העבודה המקורית. בישראל הדבר שעובד הכי טוב זה פשוט קביעת עובדות בשטח - ע"ע יו"ש.
יתכן שבעירייה חושבים על תוואי
מדרום לכביש, המזל הוא שרוב הנזק משינוי כזה נופל על תושבי ראשון ולא על תושבי ערים אחרות.
הייתי מצפה מאנשים שיושבים בעירייה שסביר להניח יצאו לא פעם ולא פעמיים מנתב"ג להיות קצת עם יותר מודעות לגבי מערכות תחבורה שונות וההבדלים בניהן, ואם לא מעצמם אז לפחות ממחאת תושבים שיראו להם את הטעות עוד כשהכל על הנייר אחרת יהיה אפשר להגיד שהתושבים(שלא מחו) הסכימו לזה.
 

amit1270

New member
המאבק "להסית את תוואי הרכבת" הצליח


"לירות לתושבים ברגלים"...
לפי איך שהעירייה מתארת את זה הם הצילו את התושבים ממוות בטוח. לא משנה שהאופציה דרך 431 כמעט ואינה ניתנת ליישום מיכיוון שהיא בכוונה לא נלקחה בחשבון כשבנו את 431 כי בחרו באופציה הצפונית יותר (ובצדק) בזמנו.

העיקר שכל הזמן מתלוננים על כך שתחנות הרכבת אינן נגישות למרכזי הערים אבל שכבר יש תוכניות לשפר את הנגישות, גם אותן מבטלים


חבל שברכבת לא המשיכו את הקו בזמן בניית המסילה למשה דיין כפי שהיה בתוכנית העבודה המקורית. בישראל הדבר שעובד הכי טוב זה פשוט קביעת עובדות בשטח - ע"ע יו"ש.
המאבק "להסית את תוואי הרכבת" הצליח

השגיאה במקור. ואולי לא מדובר בשגיאה...
 

raminec

New member
מה אתה מצפה מראש עיר שדרש שלא יעברו

חיבור שכזה ניתן לעשות בהרבה יותר
פשוט וזול ממזרח למחלף נשרים היכן שהמסילות קרובות, אבל בהחלט קיים יתרון בחיבור דרך רג"מ(שאותו רואים רק בתמ"מ 8/3 ולא בתמ"א 23א') ע"י זה שתהיה שם תחנה באזור התעסוקה. זה בהחלט רעיון טוב אך הוא לא אמור להקל על בעיית קיבולת בנתב"ג(שאינה קיימת מבחינת תשתית) אלא להיות עוד צעד בהפרדת המערכת הפרברית מהמהירה כך שהרכבות ממודיעין יגיעו לרמלה ומשם יש הרבה אופציות, הוא גם מראה כמה הקטע המסילתי של 431 מדרום לרמלה עד באר יעקב הוא מיותר.

לגבי ראשון, אם העירייה נהנית לירות לתושביה ברגליים מה כבר אפשר להגיד..
מה אתה מצפה מראש עיר שדרש שלא יעברו
בשטח עירו אוטובוסי לילה לתל אביב, כדי שתושבי העיר יאלצו לבלות בשטח העיר?
אותו ראש עיר שמתנגד נחרצות לתוכניות פינוי בינוי בעירו, כי זה "מעמיס על התשתיות".
יש לי רק מילה אחת לומר עליו, הזוי!
הוא מעדיף שתושבי העיר יסעו שיכורים בסוף לילה של בילוי, שהעיר שלו תתנוון והתחבורה הציבורית פשוט לא בקטע שלו. לירות ברגליים של התושבים זה פשוט לשון המעטה.
 
זה לא היה ראש העיר הקודם?

מה אתה מצפה מראש עיר שדרש שלא יעברו
בשטח עירו אוטובוסי לילה לתל אביב, כדי שתושבי העיר יאלצו לבלות בשטח העיר?
אותו ראש עיר שמתנגד נחרצות לתוכניות פינוי בינוי בעירו, כי זה "מעמיס על התשתיות".
יש לי רק מילה אחת לומר עליו, הזוי!
הוא מעדיף שתושבי העיר יסעו שיכורים בסוף לילה של בילוי, שהעיר שלו תתנוון והתחבורה הציבורית פשוט לא בקטע שלו. לירות ברגליים של התושבים זה פשוט לשון המעטה.
זה לא היה ראש העיר הקודם?
 

בועז ל

New member
פריצת מנהרת גילון

תשתיות לחג

חג שמח וטעים לששת קוראיי הנאמנים.
"גיליון החג" של שבתשתיות יהיה בסימן השת"פ ההולך ומתהדק של הפורום עם חברת "נתיבי ישראל". לראשונה, אעלה בשרשור זה תצלומי אוויר מפרויקט כביש 1 ותמונות מהאירוע המרכזי של השבוע - פריצת מנהרת גילון. תצלומים אלה הנם סנונית ראשונה שמשגרת "נתיבי ישראל" לעבר הפורום, לקראת האביב. על הכוונת - תצלומים נוספים מפרויקטים אחרים שמנהלת החברה. בהמשך השרשור יועלה פרק נוסף בטלנובלת התככים "Ramla mi vida" בכיכובם של יואל לביא, ראש עיריית רמלה, הות"ל ורכבת ישראל - אלן: תפוס כיסא נוח.

לסיום: הגיעו נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת. הנתונים מתייחסים לרבעון הראשון של שנת 2014 והם יפורסמו בשרשור נפרד. רמי'ש: תפוס את שולחן העבודה בבקשה


לפני שנצא לדרך עם המטוס של ארקיע, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", מר גיא מי-טל, על שיתוף הפעולה ועל ההזמנה (שנדחתה בשל אילוצי החג) לצלם את אירוע פריצת מנהרת גילון. תודות נוספות וגדולות לחברת היח"צ "עושים עניין" ו"אלבטרוס", על התמונות מבטן האדמה ומהאוויר.
פריצת מנהרת גילון
בשקט-בשקט, הרחק מעין התקשורת ועם המון אמונות תפלות, בוצעה אתמול פריצת מנהרת גילון.
בתמונה: הכנות לפיצוץ הדופן המפרידה בין שני צוותי הכרייה.
 

בועז ל

New member
לקראת פיצוץ

תשתיות לחג

חג שמח וטעים לששת קוראיי הנאמנים.
"גיליון החג" של שבתשתיות יהיה בסימן השת"פ ההולך ומתהדק של הפורום עם חברת "נתיבי ישראל". לראשונה, אעלה בשרשור זה תצלומי אוויר מפרויקט כביש 1 ותמונות מהאירוע המרכזי של השבוע - פריצת מנהרת גילון. תצלומים אלה הנם סנונית ראשונה שמשגרת "נתיבי ישראל" לעבר הפורום, לקראת האביב. על הכוונת - תצלומים נוספים מפרויקטים אחרים שמנהלת החברה. בהמשך השרשור יועלה פרק נוסף בטלנובלת התככים "Ramla mi vida" בכיכובם של יואל לביא, ראש עיריית רמלה, הות"ל ורכבת ישראל - אלן: תפוס כיסא נוח.

לסיום: הגיעו נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת. הנתונים מתייחסים לרבעון הראשון של שנת 2014 והם יפורסמו בשרשור נפרד. רמי'ש: תפוס את שולחן העבודה בבקשה


לפני שנצא לדרך עם המטוס של ארקיע, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", מר גיא מי-טל, על שיתוף הפעולה ועל ההזמנה (שנדחתה בשל אילוצי החג) לצלם את אירוע פריצת מנהרת גילון. תודות נוספות וגדולות לחברת היח"צ "עושים עניין" ו"אלבטרוס", על התמונות מבטן האדמה ומהאוויר.
לקראת פיצוץ
חומרי הנפץ מוכנסים לקדחים בחלק העליון של דופן המנהרה.
 

בועז ל

New member
אחת שתיים שלוש ו...

תשתיות לחג

חג שמח וטעים לששת קוראיי הנאמנים.
"גיליון החג" של שבתשתיות יהיה בסימן השת"פ ההולך ומתהדק של הפורום עם חברת "נתיבי ישראל". לראשונה, אעלה בשרשור זה תצלומי אוויר מפרויקט כביש 1 ותמונות מהאירוע המרכזי של השבוע - פריצת מנהרת גילון. תצלומים אלה הנם סנונית ראשונה שמשגרת "נתיבי ישראל" לעבר הפורום, לקראת האביב. על הכוונת - תצלומים נוספים מפרויקטים אחרים שמנהלת החברה. בהמשך השרשור יועלה פרק נוסף בטלנובלת התככים "Ramla mi vida" בכיכובם של יואל לביא, ראש עיריית רמלה, הות"ל ורכבת ישראל - אלן: תפוס כיסא נוח.

לסיום: הגיעו נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת. הנתונים מתייחסים לרבעון הראשון של שנת 2014 והם יפורסמו בשרשור נפרד. רמי'ש: תפוס את שולחן העבודה בבקשה


לפני שנצא לדרך עם המטוס של ארקיע, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", מר גיא מי-טל, על שיתוף הפעולה ועל ההזמנה (שנדחתה בשל אילוצי החג) לצלם את אירוע פריצת מנהרת גילון. תודות נוספות וגדולות לחברת היח"צ "עושים עניין" ו"אלבטרוס", על התמונות מבטן האדמה ומהאוויר.
אחת שתיים שלוש ו...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הצלחת לבלבל אותי

תשתיות לחג

חג שמח וטעים לששת קוראיי הנאמנים.
"גיליון החג" של שבתשתיות יהיה בסימן השת"פ ההולך ומתהדק של הפורום עם חברת "נתיבי ישראל". לראשונה, אעלה בשרשור זה תצלומי אוויר מפרויקט כביש 1 ותמונות מהאירוע המרכזי של השבוע - פריצת מנהרת גילון. תצלומים אלה הנם סנונית ראשונה שמשגרת "נתיבי ישראל" לעבר הפורום, לקראת האביב. על הכוונת - תצלומים נוספים מפרויקטים אחרים שמנהלת החברה. בהמשך השרשור יועלה פרק נוסף בטלנובלת התככים "Ramla mi vida" בכיכובם של יואל לביא, ראש עיריית רמלה, הות"ל ורכבת ישראל - אלן: תפוס כיסא נוח.

לסיום: הגיעו נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת. הנתונים מתייחסים לרבעון הראשון של שנת 2014 והם יפורסמו בשרשור נפרד. רמי'ש: תפוס את שולחן העבודה בבקשה


לפני שנצא לדרך עם המטוס של ארקיע, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", מר גיא מי-טל, על שיתוף הפעולה ועל ההזמנה (שנדחתה בשל אילוצי החג) לצלם את אירוע פריצת מנהרת גילון. תודות נוספות וגדולות לחברת היח"צ "עושים עניין" ו"אלבטרוס", על התמונות מבטן האדמה ומהאוויר.
הצלחת לבלבל אותי
אז לשם טסת עם האמברייר ובחזור עם ה-ATR?
 

בועז ל

New member
לאחר הפיצוץ - מזרח ומערב מתמזגים

תשתיות לחג

חג שמח וטעים לששת קוראיי הנאמנים.
"גיליון החג" של שבתשתיות יהיה בסימן השת"פ ההולך ומתהדק של הפורום עם חברת "נתיבי ישראל". לראשונה, אעלה בשרשור זה תצלומי אוויר מפרויקט כביש 1 ותמונות מהאירוע המרכזי של השבוע - פריצת מנהרת גילון. תצלומים אלה הנם סנונית ראשונה שמשגרת "נתיבי ישראל" לעבר הפורום, לקראת האביב. על הכוונת - תצלומים נוספים מפרויקטים אחרים שמנהלת החברה. בהמשך השרשור יועלה פרק נוסף בטלנובלת התככים "Ramla mi vida" בכיכובם של יואל לביא, ראש עיריית רמלה, הות"ל ורכבת ישראל - אלן: תפוס כיסא נוח.

לסיום: הגיעו נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת. הנתונים מתייחסים לרבעון הראשון של שנת 2014 והם יפורסמו בשרשור נפרד. רמי'ש: תפוס את שולחן העבודה בבקשה


לפני שנצא לדרך עם המטוס של ארקיע, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", מר גיא מי-טל, על שיתוף הפעולה ועל ההזמנה (שנדחתה בשל אילוצי החג) לצלם את אירוע פריצת מנהרת גילון. תודות נוספות וגדולות לחברת היח"צ "עושים עניין" ו"אלבטרוס", על התמונות מבטן האדמה ומהאוויר.
לאחר הפיצוץ - מזרח ומערב מתמזגים
מפגש בין צוותי העבודה ממזרח ומערב. הכול רשום על הכרזה והחולצות באנגלית ובסינית, שאותה יואיל לתרגם עבורנו הקורא הנאמן, ניצן.
 

בועז ל

New member
באנו ממערב

תשתיות לחג

חג שמח וטעים לששת קוראיי הנאמנים.
"גיליון החג" של שבתשתיות יהיה בסימן השת"פ ההולך ומתהדק של הפורום עם חברת "נתיבי ישראל". לראשונה, אעלה בשרשור זה תצלומי אוויר מפרויקט כביש 1 ותמונות מהאירוע המרכזי של השבוע - פריצת מנהרת גילון. תצלומים אלה הנם סנונית ראשונה שמשגרת "נתיבי ישראל" לעבר הפורום, לקראת האביב. על הכוונת - תצלומים נוספים מפרויקטים אחרים שמנהלת החברה. בהמשך השרשור יועלה פרק נוסף בטלנובלת התככים "Ramla mi vida" בכיכובם של יואל לביא, ראש עיריית רמלה, הות"ל ורכבת ישראל - אלן: תפוס כיסא נוח.

לסיום: הגיעו נתוני הנוסעים בתחנות הרכבת. הנתונים מתייחסים לרבעון הראשון של שנת 2014 והם יפורסמו בשרשור נפרד. רמי'ש: תפוס את שולחן העבודה בבקשה


לפני שנצא לדרך עם המטוס של ארקיע, אבקש להודות לדובר "נתיבי ישראל", מר גיא מי-טל, על שיתוף הפעולה ועל ההזמנה (שנדחתה בשל אילוצי החג) לצלם את אירוע פריצת מנהרת גילון. תודות נוספות וגדולות לחברת היח"צ "עושים עניין" ו"אלבטרוס", על התמונות מבטן האדמה ומהאוויר.
באנו ממערב
הצוות הכרייה המערבית עושה דרכו על מפולת הפיצוץ, לעבר צוות הכרייה המזרחית. דז'ה וו של פיר הדרגנועים.
 

alantan

New member
שטח כבוש לא ישוחרר...

באנו ממערב
הצוות הכרייה המערבית עושה דרכו על מפולת הפיצוץ, לעבר צוות הכרייה המזרחית. דז'ה וו של פיר הדרגנועים.
שטח כבוש לא ישוחרר...
סין הרי זקוקה למרחב מחיה!
 
פענוח חלקי של הכתובות

באנו ממערב
הצוות הכרייה המערבית עושה דרכו על מפולת הפיצוץ, לעבר צוות הכרייה המזרחית. דז'ה וו של פיר הדרגנועים.
פענוח חלקי של הכתובות
על חולצה של אחד כתוב "באנו מהפתח המערבי" ועל החולצה של השני "באנו מהפתח המזרחי"
השלט , חלק מהסימניות מוסתרות מטושטשות אז היה קשה לפענח.
השם של קבוצת החופרים הוא 吉隆隧道
ובשלט כתוב "חם .... חגיגה ,שם הקבוצה, ניצחנו, יוקרה ..."
 
טעות קטנה ומצחיקה :)-

פענוח חלקי של הכתובות
על חולצה של אחד כתוב "באנו מהפתח המערבי" ועל החולצה של השני "באנו מהפתח המזרחי"
השלט , חלק מהסימניות מוסתרות מטושטשות אז היה קשה לפענח.
השם של קבוצת החופרים הוא 吉隆隧道
ובשלט כתוב "חם .... חגיגה ,שם הקבוצה, ניצחנו, יוקרה ..."
טעות קטנה ומצחיקה :)-
吉隆隧道 זה מנהרת גילון בסינית "ג'י לונג"
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה