identi-T

  • פותח הנושא ailag
  • פורסם בתאריך

ailag

New member
identi-T

תראו תראו, הפיינליסטים לקונטסט של קונספציה
הם עשו תחרות של עיצוב טי שירט (xslf אפילו בין השופטים) בקשר לזהות ברשת. בין המתחרים יש כמה שהם די בנאליים, או פחות מדי משקיעים (יש עיצוב אחד בו עשו חולצה בתוך חולצה בתוך.. נו באמת. זה גם לא יצא טוב כשזה יודפס וילבש) או לא קשורים לנושא, אבל יש כמה ממש טובים. אני הצבעתי ל 67 אחרי התלבטות די קשה. (לא יותר מדי קשה, מחר מבחן ואני לא אמורה להיות פה בכלל
) האמת שחשבתי גם לנסות את מזלי ולהתחרות, אבל בטח לא הייתי מוציאה משהו טוב מספיק
היו לי גם מבחנים עד הדדליין אז ממילא לא יכולתי. אחד הרעיונות שעלו לי לא כזה קשור (או מקורי), אבל הסקיצה יצאה נחמדה.. איש עם גופיה, מכנסיים קצרים, כפכפים ושיער ארוך לא מסורק יושב מול מחשב שעל המסך שלו כתוב google india, ובצד יש כיתוב : "מחפש את עצמי".
 

xslf

New member
את מדברת על התלבטות קשה?

אני הייתי צריכה לתת ציון מדורג לעשרה מהם (בסגנון האירווזיון: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 נקודות לעשר חולצות)
אבל מה שאותי ביאס, היה הקשר הכמעט הפוך בין הרמה הטכנית למקוריות. העבודות שהיו ברמה טכנית גבוהה יותר נטו גם להיות העבודות הקלישאתיות יותר. מצד שני אני דווקא שמחה שפנו אלי לשפוט- חסך לי את ההתלבטות מה ליצור
 

ailag

New member
נו, יותר קל לדרג עשר מאחת..../images/Emo8.gif

יפה ששלחו כ"כ הרבה. הודיעו על התחרות די מאוחר יחסית (להערכתי).. לפני שני מבחנים בערך :) חשבתי שיהיו הרבה פחות מתחרים סבירים. מה שכן, פחות עבודות נראו לי בכלל קשורות לנושא. אבל לא התעמקתי יותר מדי, מסיבות ידועות. * חוזרת ללמוד ל C *
 

e-magine

New member
גם כשמגדילים את התמונות ../images/Emo128.gif

יש כמה שממש קשה לראות בהן על מה מדובר.
 

ghs

New member
מאוחר להרשם לתחרות?


אני הייתי מסתפקת בצילום מסך אולי גם מוסיפה את הכיתוב "Express your-self " בחלק האחורי של החולצה. אנחנו לא מודעים מספיק עד כמה ה"כלים"\טכנולוגיה שבה אנו משתמשים משנה לנו את החשיבה וההתנהלות גם בהקשר לחוויה כול כך בסיסית כמו הזהות העצמית. ראו כתבה בקפטן: http://www.haaretz.co.il/captain/pages/ShArtCaptain.jhtml?contrassID=11&subContrassID=0&itemNo=535323
 

e-magine

New member
אם צילום מסך לא נראה לי

שהיו לך סיכויים לעלות לגמר. אני אפילו לא אתייחס לשאלת זכויות היוצרים שהיא שאלה נכבדה בפני עצמה, אבל מה שאת מציעה זה לקחת את העיצוב של מעצבי מיקרוסופט שעיצבו את אאוטלוק אקספרס ולהדפיס אותו על חולצה.
 
כתבה מעניינת,

אבל הכותרת: "כלים חדשים לשינוי המחשבה" - ממש מוגזמת. אתה כלים להרחבת הזיכרון. כמו שהמצאת הכתב היא כלי להרחבת הזיכרון.
 
למעלה