HP vrs. IBM/LENOVO vrs. DELL

HP vrs. IBM/LENOVO vrs. DELL

על מי מהם אתם ממליצים מבחינת עמידות פיזית ושירות (חשוב, בינלאומי) ? הבנתי שמאז שלנובו קנתה את IBM - האיכות והשירות לא כמו שהיו. אשמח להמלצות.
 

kobi 23

New member
שלום רפואנית

רשמי בבקשה תקציב כדי שנוכל לעזור לך בצורה טובה יותר. יש המון דגמים ותתי דגמים לכל החברות וקשה לענות לך תשובה קונקרטית כך
 
אז ככה

התקציב כרגע לא יעבור את ה 6.5K (במידת הצורך נשקול העלאה בתקציב, אם ימצא משהו "שווה") - לצורכי לימודים (אופיס, מוזיקה . לא משהו מיוחד). תיכננתי ללכת על הטינקפאד אבל הבנתי שהם לא מה שהיו פעם אחרי החלפת הבעלים. חשובה מאוד - חוזק הסוללה (כמה שיותר - יותר טוב) , אחריות בינלאומית כיוון שהלימודים בחו"ל (ירד מהפרק הרעיון לקנות בחו"ל מסיבות כאלה ואחרות). עקב הטיולים הרבים - חשובה מאוד! העמידות הפיזית (הבנתי שהלנובו אחרי יומיים כבר נשרטים, והמון תקלות חומרה איתם). משקל פחות קריטי - אבל אשמח לטווח של 2.3 - 2.8 קג'. וכמובן מסך מאט. זהו בגדול. השאלה היא מי מבין השלושה עמידה פיזית ומספקת שירות יאה. המון תודות! שנה טובה
 

kobi 23

New member
תראי

קודם כל בתור לקוח של THINKPAD אני יכול להגיד לך שאין שום שינוי באיכות.השתמשתי גם בליין ישן יחסית ומבחינת איכות הם אותו דבר. לצערי בתקציב שלך תהיה בעיה לרכוש אחד כזה. אני באופן אישי מאוד אוהב את המחשבים של דל,במיוחד את הסדרה העיסקית שלהם לטיטיוד. ראיתי מחשב מהליין העיסקי של HP וממש ממש ממש לא התלהבתי נראה ומרגיש זול במיוחד. מצאתי לך מחשב נחמד מאוד,וקל מאוד של דל.אך הוא מעט יקר מהתקציב שלך. תבדקי את הלינק הזה,אני מאוד ממליץ. http://www.notebookclub.co.il/prod-dell-d630-120gb.htm
 

kobi 23

New member
נ.ב

יכלתי כמובן לתת לך קישור למחשב זול יותר,מבחינת חומרה ואיכות בנייה. אך אם חשובה לך עמידות פיזית,רק סדרה עיסקית כדאית. חשוב לציין,אני לא יודע אם המחשב הזה כולל אחריות בינלאומית. אני בטוח שהמומחים פה ישמחו לעזור בעניין זה
 

kobi 23

New member
נ.ב נוסף

אני לא בטוח במאה אחוז אם המסך במחשב הנ"ל הוא מאט,אבל רוב הסיכויים שהוא כזה. ככה זה בד"כ במחשבים עיסקיים
 

kobi 23

New member
ולסיום

לאחר עיון מעמיק יותר,מצאתי עוד מחשב נחמד מאותה סדרה,עם מעבד חלש יותר שגם יספיק לך. שני המחשבים הנ"ל מספיק חזקים (ויותר מכך) לשימושים שלך. שני חסרונות יש למחשב הזה,מעבד חלש יותר,ומשקל יותר גבוה. אבל תקחי בחשבון ששני המחשבים מגיעים ללא מערכת הפעלה,אם את רוצה לקנות,רק XP !!! שלא תחשבי על ויטסה. ואם את מכירה מישהו שיכול "לסדר" לך מערכת הפעלה בלי תשלום,מה טוב. http://www.notebookclub.co.il/prod-dell-d531-120gb.htm
 
אז ככה..

1. כמובן המון תודה 2. אשמח לדיעות נספות על החברות האחרות משאר חברי הפורום. 3. למישהו יש מושג אם דל / HP מספקות אחריות בינלאומית? תודה ושנה טובה
 
למעלה