honey, I'm home

מפתחSoul

New member
יא משה...

איזה דריפט ואיזה נעליים
ביום שאכנס לדריפט אכנס גם למיון
עזוב שטויות
מספיק לי "רק" לרכוב...

ואתה חייב להסביר לי מה עושים כדי שהנעילה של המשקף לא תכנס לפעולה מבלי שאגיד לה. תשאל את שגיא ברכיבה הראשונה לא הפסקתי לקלל כי נחנקתי בה ולא מצאתי תו"כ רכיבה את הצ'ופצ'יק. מה גם שגיליתי את קיומו רק אז...
 

פרארי1

New member
תתחדשי


בעיר הוא ללא ספק מלך, מחוץ לעיר הוא יפתח לך את שרירי הצוואר

מבחינת התנהגות (פניות, בלימות), ללא ספק כמה רמות מעל מה שהיה לך לפניו.
 

מפתחSoul

New member


דווקא הצוואר במצב עשר
הגב, הגב צריך להתרגל לעניין שוב...וגם קצת חסרה לי זווית, מרגישה זקופה-מדי, אבל יאללה, יתרונות וחסרונות לכל דבר.

מבחינת בלימות לא חשתי בהבדל
אבל מבחינת יציבות, מהמורות, פניות - דבש.
 
תתחדשי

תגידי שאני פגוע ראש .. (שזה נכון ) אבל לא יודע איך הצלחת להפסיק לשנתיים ..
אני לא רואה את עצמי מפסיק לחודשיים.

בכל מקרה , רק בדרכים טובות .

דורון
 

מפתחSoul

New member


קל, נסיבות החיים.
אחרי התאונה הייתי בגבס למשך חודש (לאחריו התברר כי החשד נשאר חשד כך שהיד חזרה לתפקוד מלא בסופו של דבר
), בהמשך היו המון לבטים בין לחזור לרכוב על 250 אחר או לשדרג. השאיפה היתה לשדרג אבל לא היו האמצעים המתבקשים ולכן תקופה הנחתי לזה והחלטתי לא להחליט. בהכרח מכרתי את הYBR, לא רציתי אותו אחרי תאונה (סימבולי לגמרי). ולא היו אופציות אחרות שהכרתי ועינינו אותי במיוחד מלבדו, כמו לא לחזור לכלי זהה.

מאון לאון גרתי במקום שלא היה בו תח"צ ולא היה מנוס אלא להכנס לפחית. אז "התפשרתי" על ג'יפ כדי להרגיש עדיין לא כמו עדר משעמם. בילינו יחדיו שנה וחצי, לא הצלחתי לשכוח מחוויית הדו"ג, כירסם וכירסם. תכניס לשיקולים את מקום העבודה עם חרא אספלט וחיות בכביש. היה גם שיקול זוגי ששווה לעכוז בדיעבד, הוא לא ממש פירגן. מדאגה או שקר כלשהו. ולכן זה ניקר לי בשקט.

היום כשחזרתי למרכז, והנסיעות הן בתוך העיר או עיר סמוכה, אין הכרח לנפח מקסימלי בדרגת הרישיון ויכולתי להרשות לעצמי כלי שיספק פחות כוח (מה שבעבר לא, כי ה-YBR שירת אותי עם 120 ק"מ ביום, נורא משעמם על 110 גחליליות בכביש החוף).

בקיצור, זה ארוך.
 

orangade

New member
תתחדשי! גם אני מרוצה מהדיוק 200

בפורום של פול גז יצא כתבתי עליו ואמרתי לעצמי למה לא גם פה.


מכלולים

הבולמים באיכות גבוהה וזה מורגש. הבלמים טובים, כשהקדמי לא רע והאחורי מפתיע בעוצמה שלו, אם כי צריך להתרגל לתפעל אותו בעוצמה הדרושה. האופנוע קליל וזה מקל מאוד במגוון פעולות נוחיות יום יומיות, כולל הטיות. השלדה בהחלט מספיק חזקה לאופנוע הזה. הגיר נעים ורך וקל למצוא את הניוטרל.



נוחות בנסיעה בין עירונית

אני חוזר לאחר יום נוסף שבו נסעתי נסיעה בין עירונית, גם בכביש המהיר. הנסיעה בכביש המהיר היתה בין 110 ל-120 קמ"ש. רכנתי לפנים כדי להתמודד עם הרוח וכמובן שהאחיזה בכידון הייתה רפויה. יש לציין שכל אחד מהאופנועים שכתבת שמוצאים חן בעינייך אינם ממוגנים מהרוח ולכן לא יהיו שונים מהדיוק מהבחינה הזאת. שליטה באופנוע בתנאי רוח קשורה מאוד לבטחון וטכניקה, כך למדתי. נסעתי על האופנוע יותר משעתיים ברציפות לפחות כמה פעמים ולא הרגשתי אי נוחות כלשהי בכל מה שקשור למושב.



נוחות עירונית

הצלחתי להשתחל במקומות מאוד מאוד צרים בפקקים בהם המכוניות עמדו. המראות בגובה שלא נתקל כמעט בשום מראה של מכונית. יש בהחלט מספיק כוח בתחום הסל"ד הנמוך וזה משמעותי בעיר. התנוחה זקופה ונוחה לעיר. זווית צידוד הכידון מצויינת.



צריכת דלק

לא הצלחתי לדחוק את הדיוק מתחת ל-1/31. נסיעות עירוניות חזקות, פתיחות חזקות ונסיעה בין עירונית ב-110-120 קמ"ש בכביש המהיר. בנסיעה של כ-90-100 קמ"ש ומעט נסיעות עירוניות הגעתי בקלות ל-1/40. הצריכה נבדקה לפי כמות הקילומטרים בין כל תדלוק ובכמות הליטרים שמילאתי. מילאתי תמיד לאותה הנקודה.



אמינות, יבואן ומחירי טיפולים

מקריאת חומר באינטרנט, כולל אתרים מחו"ל, התמונה שמתקבלת היא שהדיוק אמין מאוד כל זמן שמטפלים בו לפי הוראות היצרן. היבואן, דלב, הוכיח את עצמו לפי כל מה שקראתי ולפי ניסיוני האישי. היחס טוב, מחירי החלפים מצויינים, לפי מה שקראתי וכך גם זמינותם. מחלקת הטרייד אין מצויינת, לפי מה שקראתי. אין בעיות מימוש אחריות עם היבואן למיטב ידיעתי ומניסיוני הוכח עד עכשיו שזה נכון.

מחיר טיפול 5,000 כ-350 ש"ח, מחיר טיפול 10,000 כ-600 ש"ח, ומחיר טיפול 15,000 כ-950 ש"ח. כל 15,000 ק"מ תשלם כ-1,900 ש"ח.



מחיר

המחירון של דיוק 2013, שכמעט לא נסע, הוא 28,000 ש"ח.


האופנוע, כולל ציוד נוסף, נקנו בג'אפי מאי מוטו בבאר שבע, וחווית הקנייה היתה חיובית במיוחד. http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=126434&p=1393484&viewfull=1#post1393484
 

מפתחSoul

New member
אגב, לגבי טיפולים,

למה זכור לי שצריך לעשות גם ב6K?

אכן לפי מבחן ראיתי:
1,000 ק"מ
5,000 ק"מ
10,000 ק"מ
15,000 ק"מ
20,000 ק"מ

בקיצור, כל 5K?
 

orangade

New member
כן

יש מקרים שצריך בלי קשר לקילומטרז', אבל זה באמת רק אם את נוסעת ממש מעט. יש טיפולים שעושים או לפי זמן שעובר או לפי קילומטרז'. אם את לא נוסעת הרבה שווה לך גם להתייעץ עם המוסך כדי לדעת אם כדאי לך להטעין את המצבר מדי פעם. במוסך כנראה ידעו הכי טוב.
 

מפתחSoul

New member


החלפת את הצמיגים המקוריים שהדעת עליהם הינה על-הפרצוף? כי הומלץ לי ובדרך... שוקלת אם לעשות זאת עכשיו או לקראת חורף הבא, דעתך?
 

l coyote l

New member


איזה כיף! הרבה יותר שווה ממה שאמרת שאת מתכננת לקנות.
איזו אדירה! אני רוצה סיבוב כשאת באה לבקר
 

מפתחSoul

New member


בהחלט...
זה היה תהליך מאד משעשע, הלוחש יעיד (הוא אגב, לב-מהלך1, פשוט נמנעתי מהכינוי והפעם זה מתבקש להגיד לך).

זוכרת שגם את הימאהה ליוויתם אותי שניכם בביקור הראשון בירושלים?
אני כבר משתוקקת לבקר, באופן כללי (
) ובמיוחד עכשיו לספר לך על הדרך (והיתה).
בגדול, הכל קרה כל כך מהר...גם אנחנו עד הרגע האחרון לא היינו בטוחים אם בכלל הולכים לבדוק את האינזומה, בין לילה הכל השתנה.

את רוצה סיבוב? מה את צריכה אותי, עמדי והסתובבי לך!!!

ות
 

Aricc

New member
בחירת המוזיקה שטוחה משהו

לב מהלך1 , לב 2 .... גודל חלציו....אין אישיות ונשמה... רק משאבה וסטנד, זה מה שקפץ לי מתוך התמימות הזו, העיקר שתהני ברכיבה על האופנוע החדש.
 
למעלה