Mr BIG Biker
New member
HELP / S.O.S מישהו ?!
לפני כמה ימים נפל לי ה-Toshiba e310 מהכיס של המעיל... ישר הרמתי אותו ובדקתי שהכל בסדר ובאמת הכל היה בסדר הוא נידלק כל הכפתורים עבדו ובלה בלה בלה... הגעתי הביתה והנחתי אותו על השולחן למחרת לקחתי אותו לחצתי על הכפתור שידלק ו... כלום !!! לחצתי ריסט, לחצתי ריסט ולא עזבתי (הרד-ריסט ?!) וכלום !!! טענתי מחדש (אולי הסוללה התרוקנה וכלום !!! יש מתחת למכשיר כפתור activate on/off ושמתי לב שאם הוא ב-off ואני מעביר מהר ל-on אז המסך נידלק לאלפית השניה וניכבה (רואים רק בחושך וגם לא תמיד) מה אני עושה ??????????? יש לציין שכשנתנו לי אותו (היה במגירה איזה שנה) הוא גם לא רצה להידלק ופתאום יום אחד הוא החליט אחרת... אני בבעיה אין לי פוקט !!! כל הקבצים הלכו (טוב שעשיתי backup כמה ימים לפני אז לא הכי אבוד) אני לא זוכר איך הסתדרתי לפני הפוקט !!!
לפני כמה ימים נפל לי ה-Toshiba e310 מהכיס של המעיל... ישר הרמתי אותו ובדקתי שהכל בסדר ובאמת הכל היה בסדר הוא נידלק כל הכפתורים עבדו ובלה בלה בלה... הגעתי הביתה והנחתי אותו על השולחן למחרת לקחתי אותו לחצתי על הכפתור שידלק ו... כלום !!! לחצתי ריסט, לחצתי ריסט ולא עזבתי (הרד-ריסט ?!) וכלום !!! טענתי מחדש (אולי הסוללה התרוקנה וכלום !!! יש מתחת למכשיר כפתור activate on/off ושמתי לב שאם הוא ב-off ואני מעביר מהר ל-on אז המסך נידלק לאלפית השניה וניכבה (רואים רק בחושך וגם לא תמיד) מה אני עושה ??????????? יש לציין שכשנתנו לי אותו (היה במגירה איזה שנה) הוא גם לא רצה להידלק ופתאום יום אחד הוא החליט אחרת... אני בבעיה אין לי פוקט !!! כל הקבצים הלכו (טוב שעשיתי backup כמה ימים לפני אז לא הכי אבוד) אני לא זוכר איך הסתדרתי לפני הפוקט !!!