help!!!! /me יש לי בעייה בקיובייס יש חלון שקופץ ומונע ממני להכנס מצורף קובץ.
J jewpac New member 27/5/08 #1 help!!!! /me יש לי בעייה בקיובייס יש חלון שקופץ ומונע ממני להכנס מצורף קובץ.
H HeavenlyB New member 27/5/08 #4 הפורום לא תומך בעותקים לא חוקיים של התוכנה אנא קרא את כללי הפורום לפני פרסום הודעות בפורום.