Help!!!
)

The_Nightmare

New member
Help!!! ../images/Emo10.gif)

חברה יש לי בעיה לא קטנה זה לא בידיוק בעיה שלי אבל של ידידה שלי אז ככה ההורים שלה יותר אוהבים את אח שלה הגדול והם מנסים להסתיר את זה אבל ידידה שלי מצליחה לראות שהם נותנים לו דמי כיס כל שבוע הם לא נותנים לו שעת אוצר בימי שישי ושדיברתי איתה היא אמרה שאין לה כבר כוח והיא פשוט רוצה לשים סוף לחיים שלה וזה לא כל כך נראה בצחוק ככה ככה ואני לא יודע מה לומר לה כי אם היא באמת תעשה את זה אני ירגיש רע שלא אמרתי לאף אחד ואם אני כן יגיד למישהו אז הוא לא דבר איתי כי היא אמרה לי לא לומר לאף אחד אז בבקשה תעזור לבחור במצוקה אני לא יודע מה לעשות
 

shiri_b

New member
זה האח הגדול שלה או הקטן?

כי אם זה הגדול, אז זו הסיבה שהם נותנים לו כסף וכל השטויות... אם אתה חושב שהיא רצינית אז תדבר איתה עדיף לדבר על זה עכשיו ולהרגיש נבוך מאשר לא לדבר ושאח"כ יהיה מאוחר מידי....
 

all you wanted

New member
ווויייי הרבה זמן לא הייתי פה ואני

כבר עוזרת... אוקיי לבעיה שלך, כמו שאמרו למעלה- אם האח שלה באמת גדול וזה אז כן אין מה לעשות... אבל בכל מקרה לפעמים זה לא קשור אח גדול או לא... תראה... לי הייתה בעיה ממש דומה והעניין הוא שהוא היה עם אחותי הקטנה... הייתי בטוחה שההורים שלי אוהבים אותה יותר ממני- והם ממש הראו את זה... בכל מקרה דיברתי איתם.... וכן היו מלא צעקות, בכי המון בכי המון המון!!! אבל התגברנו... גם אני הייתי במצב נורא ואני לא ישנתי במשך חודש... בכלל לא... רק אולי שעתיים בלילה... תראה מה שאתה צריך לעשות זה ללכת עליה ולהגיד לה שהיא צריכה לדבר עם ההורים שלה... והם ההורים שלה הם חייבים להבין... תראה אני כעיקרון דיברתי איתם והם ממש כעסו... אבל אחרי זה כשנרגענו והם שלחו אותי לחדר שלי כי הם היו מעוצבנים עלי... בבוקר קיבלתי שעון חדש בשוי 300 ש"ח של נייק וההורים שלי פתאום שמו עלי יותר והם לקחו אותי למסעדה וכל זה... כי הם הבינו שהם עשו פה טעות.... ומאז הקשר שלנו ממש חזק... תראה תגיד לה שהיא צריכה לדבר איתם... אם היא רוצה שזה יסתדר אז היא צריכה לגשת עליהם... בקשר להתאבדות... היא אומרת את זה רק כי היא במצוקה ורוצה תשומת לב- היא צועקת לעזרה... והיא באה אליך שתבין אותה ושתדבר איתה... אם היא פנתה עליך בעניין הזה אז זה אומר שהיא סומכת עליך והיא גם תקשיב למה שתגיד... היא נואשת והיא צועקת לעזרה היא רוצה שתעזור לה... ואתה חייב פה לבוא ולהגיד לה ללכת להורים שלה... אני ממש מצטערת שזה ארוך אבל זה מה שהיה לי להגיד.... אני מקוה שעזרתי!!!



ב6/5 זה קורה. אני נרשמתי. ואת/ה?
 

The_Nightmare

New member
הארוך לא משנה

את לא צריך להתנצל על זה שזה ארוך אבל תודה הייתי צריך עצות בקטע הזה יש לי עוד שאלה בקשר לילה הזו אין קשר להורים שלה פשוט כל פעם שיוצאים אז היא מתחילה להשתגע כאילו היא על סמים אבל ששאולים אותה היא אומרת שהיא לא לוקחת סמים אז מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים על זה TNX
 
למעלה