The_Nightmare
New member
Help!!! ../images/Emo10.gif)
חברה יש לי בעיה לא קטנה זה לא בידיוק בעיה שלי אבל של ידידה שלי אז ככה ההורים שלה יותר אוהבים את אח שלה הגדול והם מנסים להסתיר את זה אבל ידידה שלי מצליחה לראות שהם נותנים לו דמי כיס כל שבוע הם לא נותנים לו שעת אוצר בימי שישי ושדיברתי איתה היא אמרה שאין לה כבר כוח והיא פשוט רוצה לשים סוף לחיים שלה וזה לא כל כך נראה בצחוק ככה ככה ואני לא יודע מה לומר לה כי אם היא באמת תעשה את זה אני ירגיש רע שלא אמרתי לאף אחד ואם אני כן יגיד למישהו אז הוא לא דבר איתי כי היא אמרה לי לא לומר לאף אחד אז בבקשה תעזור לבחור במצוקה אני לא יודע מה לעשות
חברה יש לי בעיה לא קטנה זה לא בידיוק בעיה שלי אבל של ידידה שלי אז ככה ההורים שלה יותר אוהבים את אח שלה הגדול והם מנסים להסתיר את זה אבל ידידה שלי מצליחה לראות שהם נותנים לו דמי כיס כל שבוע הם לא נותנים לו שעת אוצר בימי שישי ושדיברתי איתה היא אמרה שאין לה כבר כוח והיא פשוט רוצה לשים סוף לחיים שלה וזה לא כל כך נראה בצחוק ככה ככה ואני לא יודע מה לומר לה כי אם היא באמת תעשה את זה אני ירגיש רע שלא אמרתי לאף אחד ואם אני כן יגיד למישהו אז הוא לא דבר איתי כי היא אמרה לי לא לומר לאף אחד אז בבקשה תעזור לבחור במצוקה אני לא יודע מה לעשות