בא לי חרוב
New member
heeeeeeeeellllllllpppppppppppp
אשמח אם מישהו במקרה יודע ויוכל לכוון אותי. יש לי מקלדת שליטה שלפתע לא עובדת... שמתי לב לדבר מוזר בהגדרות של sound and audio devices הדבר המוזר הוא שב- hardware ניתן לראות שהמחשב מזהה את המקלדת ואפילו מספר שהיא עובדת כראוי (תמונה מצורפת). אבל באודיו הוא לא נותן לי אפשרות להגדיר אותו, כאילו הוא לא קיים. (תמונה מצורפת בהודעה הבאה). האם מישהו יודע מה עלי להגדיר במחשב בכדי שאוכל להגדיר את המקלדת כ - midi default device?
אשמח אם מישהו במקרה יודע ויוכל לכוון אותי. יש לי מקלדת שליטה שלפתע לא עובדת... שמתי לב לדבר מוזר בהגדרות של sound and audio devices הדבר המוזר הוא שב- hardware ניתן לראות שהמחשב מזהה את המקלדת ואפילו מספר שהיא עובדת כראוי (תמונה מצורפת). אבל באודיו הוא לא נותן לי אפשרות להגדיר אותו, כאילו הוא לא קיים. (תמונה מצורפת בהודעה הבאה). האם מישהו יודע מה עלי להגדיר במחשב בכדי שאוכל להגדיר את המקלדת כ - midi default device?