HCV
שלום .. לפני כ שש חודשים אחרי בדיקת דם מקרית לגמרי , נראה שיש לי HCV חיובי . הרופא שלי המליץ להיות במעקב במרפאת כבד . הכמות של הוירוס היא פחות מ 600 , לטענתו היא כמות לא מסוכנת אך בכל זאת אני חייבת להיות במעקב . השאלה שלי היא : אני עובדת בבית חולים במקצוע פרא רפואי , לא יודעת איך המערכת תקבל אותי , ואני ממש חושש שיפטרו אותי ! ? האם יש סיכוי לזה ?! אני לא בקשתי בעצמי להיות נשאית ! אני בלחץ כמה חודשים ואני לא יודעת למי לפנות ומה לעשות !
שלום .. לפני כ שש חודשים אחרי בדיקת דם מקרית לגמרי , נראה שיש לי HCV חיובי . הרופא שלי המליץ להיות במעקב במרפאת כבד . הכמות של הוירוס היא פחות מ 600 , לטענתו היא כמות לא מסוכנת אך בכל זאת אני חייבת להיות במעקב . השאלה שלי היא : אני עובדת בבית חולים במקצוע פרא רפואי , לא יודעת איך המערכת תקבל אותי , ואני ממש חושש שיפטרו אותי ! ? האם יש סיכוי לזה ?! אני לא בקשתי בעצמי להיות נשאית ! אני בלחץ כמה חודשים ואני לא יודעת למי לפנות ומה לעשות !