HCV

redroses1

New member
HCV

שלום .. לפני כ שש חודשים אחרי בדיקת דם מקרית לגמרי , נראה שיש לי HCV חיובי . הרופא שלי המליץ להיות במעקב במרפאת כבד . הכמות של הוירוס היא פחות מ 600 , לטענתו היא כמות לא מסוכנת אך בכל זאת אני חייבת להיות במעקב . השאלה שלי היא : אני עובדת בבית חולים במקצוע פרא רפואי , לא יודעת איך המערכת תקבל אותי , ואני ממש חושש שיפטרו אותי ! ? האם יש סיכוי לזה ?! אני לא בקשתי בעצמי להיות נשאית ! אני בלחץ כמה חודשים ואני לא יודעת למי לפנות ומה לעשות !
 
HCV

ראשית, אין מניעה לעבוד במקצוע רפואי או פרארפואי, כאשר מידי פעם יש הגבלה אם עובדים כמנתח או עוזר מנתח. לטובתך גם העומס הנגיפי הנמוך. ממליץ לך לפנות ליחידת הכבד במקום עבודתך (או במקום אחר) על מנת לקבל יעוץ מדוייק.
 
למעלה