Have a Nice Day מה אתם חושבים על האלבום?
G gal y kike New member 21/2/07 #4 ../images/Emo41.gifממש יפה.. אני אוהבת אותו מאוד..!! הדבר היחיד שלא אהבתי בו זה שיש את הקאנטרי.. אבל רוב השירים ממש ממש טובים בו
../images/Emo41.gifממש יפה.. אני אוהבת אותו מאוד..!! הדבר היחיד שלא אהבתי בו זה שיש את הקאנטרי.. אבל רוב השירים ממש ממש טובים בו