Have a Nice Day

gal y kike

New member
../images/Emo41.gifממש יפה..

אני אוהבת אותו מאוד..!! הדבר היחיד שלא אהבתי בו זה שיש את הקאנטרי.. אבל רוב השירים ממש ממש טובים בו
 

m o r 1 0 2

New member
אלבום מדהיםם../images/Emo70.gif

אבל ברור שיש שירים יותר טוביםם!!
 
למעלה