HARDCORE IS BACK IN ISRAEL!!!

theIDK

New member
HARDCORE IS BACK IN ISRAEL!!!

ובכן,בימים אלו ממש אנחנו מרימים את פסטיבל האנטי צרכנות הראשון בעזרת "VIVA LA REVOLUTION"!!! "WAY" הפקות! ארגון "לתת"! "אנונימוס"! "THE ALTERNATIVE"! ו"PEACH MUSICE" כמובן! הפוסי של לוסי וסון אינ היר להקת ההרדקור הישראלית בימים אלו בדיוק סיימו טור של 3 חודשים באירופה ! האירוע ייערך כמה ימים לפני "יום ללא קניות" שנערך בכל שנה ברחבי העולם....בו כל האזרחים שמאמינים שבני אדם הם יותר ממכונת כסף לתאגידים השולטים בעולם הזה,פשוט לא קונים או רוכשים שום דבר במשך יממה שלמה,ללא יוצא מן הכלל. בערב זה,קודם כל תהיה בכניסה הנחה לכל מי שיביא מזון יבש לנזקקים(פירוט על הפוסטר...). יהיה שוק חופשי בשיטת "קח תן" המיתולוגית והקדומה. דוכני דיסקים במחירים מוזלים. דוכני הסברה,ועוד... במקום תתאפשר גם הדפסה ספונטנית על חולצות,אפילו על אלו שתגיעו איתן.... בקיצור,חשוב לנו מאד שתהיו שם,ובהרכב מלא, כי מעל הכל עומדת לה כאן המטרה של הערב המחאתי הזה הראשון מסוגו,שהיא באמת חשובה יותר מהכל!!! אז בואו תעשו איתנו רעש עד שביחד נצליח להפיל את מגדלי עזריאלי ואת הסדום ועמורה שהולך שם בפנים!!!!!!!!!!!!!! שלכם,באהבה. הפוסי של לוסי! וסון אינ היר!! +סון אינ היר חזרו עם הקלטות חדשות מאירופה והולכים למכור את הדיסק במחיר מוזל מאוד במיוחד לערב זה! הנה לינק לפלייאר :
 
למעלה