Happy
new year

אייבורי

New member
../images/Emo16.gif לזכר שנת 2007

שחלפה מהעולם שכולו טוב לעולם אחר הייתה שנה כלכך טובה הללוויה תתקיים היום בחצות נא ללבוש שחור כי זה מרזה.
 

3 שרונית

New member
../images/Emo16.gif

מה שתגיד, העיקר ללבוש שחור, כמו שאתה יודע שחור מרזה , אה, לא ? אתה לא יודע?
 
לי לא איכפת ( ברצינות עכשיו )

מצידי שיהיו שערות גם מתחת לציפה. הוא ישן איתי במיטה וזו עובדה. יש כאלו שלא רואים את זה בעין יפה....
 
גם אם אני ממש ארצה

אני לא אצליח לתת לה לישון מחוץ למיטה ... ועכשיו ווידוי .... בקיץ אני לפעמים מכריחה אותה לישון איתי .... למרות שהיא מעדיפה רצפה..... אני מתגעגעת ...
 
אצלי הוא לא מתלהב לישון על מיטה

רק איתי ככה. כשהיו לי בנות זוג -הוא נהג לישון איתן במיטה , אבל איתי? לא. אז אני משדל אותו.. מפתה אותו ולא נותן לו לרדת מהמיטה :)) אבל זה לא ממש מחזיק מעמד, רק כשממש קר הוא בא למיטה וגם כשהוא כבר בא הוא מפנה לי את הגב. בחיי, יש לו אישיות חבל על הזמן לכלב הזה.
 
אם היא לא מפנה לי את הגב

זה אומר שהיא עם הרגלים לכיוון הבטן שלי .... תאמין לי ... עדיף הגב ... איזה כיף נ נסיך בבית ...
 
נכון, זה באמת עדיף

אבל כשאני מחבק אותו ( כפיות .. אוחחח ) אז אם הוא נרדם - סבבה... אם הוא ער- הוא מנסה לרדת למטה . יש לו קטעים כאלו... למשל - הוא לא נוגע באוכל שלו עד שאני לא משחק איתו...ורק אחר כך הוא הולך לאכול כמה ביסים ושוב חוזר חלילה... ועוד קטע- הוא התרגל לאכול מכף היד... זה דווקא מגניב, לפחות ככה הוא מלקק אותי. רוב הכלבים אוהבים ללקקק את הפנים ( מכירה? ) ואני מת על זה, אבל הוא? הוא לא... הוא לא אוהב בכלל- נראה לי שזה הניגוד היחיד שיש לי איתו.
 
וואיי

בשביל שהיא תתן לי נשיקה אני צריכה לתחנן שעה!!!!!!! וגם אז זה בלי חשק.... וגם לה יש קטע עם האוכל ..... אבל אצלה יש טקס שלם עד שהיא אוכלת היא חייבת להוציא חלק החוצה מהצלחת .... אז היא מריחה שוב משחקת עם גרגר אחד חוזרת לצלחת אוכלת מהצלחת ואז אוכלת את אלו שהיא הוציאה החוצה .... ניראה לי יש לה הפרעות אכילה ...... מה שכן יש לה קטע בלילה שהיא נתקעת לי על היד או הרגל ונלקקת שעה ... אבל רק לפני השינה ... רוצה לפתוח עמותה ???
 
חחחחחחחחחחחחח

פעם כשהוא היה קטן הוא היה נוהג להחביא את האוכל ... הייתי נותן לו משהו והוא היה הולך להחביא אותו באיזה מקום. היום צריך לעבוד קשה עד שהוא יאכל משהו. אבל למדתי קטע אצלו כבר שנים ככה... הוא אוהב חתולים ויש לו פה אצלי בעבודה איזו חתולה שהוא מכיר כבר 6 שנים וכל פעם שהוא לא רוצה לאכול אני עושה : "פסס פססס " וקורא לחתולה ואז הוא ישר רץ מהר לאכול שלא יישאר לה כלום ושחס וחלילה לא תתקרב לאוכל שלו ..חחחחח אז זה כזה מנהג, או שאני משחק איתו המון בשביל שיתחיל לאכול או שאני עושה " פסס פסס" שלא תמיד עובד אם הוא לא רואה חתולה בסביבה, אז הוא מבין שאני עובד עליו. ויש עוד קטע.. אם הוא עושה לי בעיות עם אוכל אני צועק " ג'וק !! ג'וק...!! " הוא ישר רץ לחפש מהר מהר ומיד לאוכל שהג'וק לא יגנוב לו חחחחחחחחחחחחחחחחח
 
חחחחחחחחח...

ואני חשבתי שלטש טש שלי יש בעיות עם האוכל ..... ניראה לי ניצחת .....
 
למעלה