ENJOYING HOOPS IN ORLANDO

מנחם לס

New member
ENJOYING HOOPS IN ORLANDO

אני נמצא באורלנדו זה היום השני לחזות באימוני הטרום-דראפט של כ-ל כוכבי המכללות. יהיו לי הרבה ספורים לספר. מחר או מחרתיים ב-HOOPS
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
שוויצר ../images/Emo13.gif

כל כוכבי המכללות? כולל ביזלי ורוז?
 

מנחם לס

New member
כן, כולם פה

אבל ביזלי ורוז הם מה-15 שבאו רק להימדד (משקל וגובה) אני נמצא בלייק בואנה ויסטה בדיסני ווילד וורלד אוף ספורט. כל שחקני המכללות כאן. כל המאמנים והמנהלים וכל הקיבצרים. \אז הנה מה ששמעתי זה עתה: הבולס ייקחו את ביזלי וישאירו את רוז לבחירת ההיט! אתם ראשוניםפ לדעת זאת!
 
מה הגובה של ביזלי?

היו שמועות שהוא יותר נמוך מהמידות שנרשמו לו (6 פיט ו9-10 אינצ'ס) וזה עלול לפגוע בו (6 פיט 7-8 אינצ'ס למשל)... או שלא היית שם בחדר המדידות שבדקו אותו?
 

go lakers go

New member
אם הבולס יבחרו בביזלי הם ..

יבכו שנים !!! דריק רוז הוא רכז העתיד של הNBA .. תראו מה כריס פול וויליאמס עשו לקבוצות שלהן < ניו אורלינס , יוטה > אבל כרגיל תמיד יש פאדיחות בדראפט < מי אמר סם בואי ? :)) בקיצור , אני עדיין מאמין ששיקגו לא מטומטמים ויבחרו את רוז .. ואם לא .. איך נאמר .. פרייארים לא מתים רק מתחלפים !
 
למעלה