dual boot

mickey123

New member
dual boot

התקנתי XP וLINUX DEBIAN על קומפאק 2550. אם מישהו התקין כבר לינוקס על נייד וחושב שהגדרת המקלדת כמו של קומפאק אשמח לדעת כי אני לא בטוח איזה (KBD TYPE(keyboard צריך להכניס והמקלדת לא מגיבה נכון. מה שיוצא שקצת קשה לקנפג ככה את המערכת אודה מראש למי שיש נייד עם לינוקס
 

יאיר B

New member
ממליץ לשאול גם בפורום לינוקס בתפוז

וגם באתר whatsup.org.il - הם מומחים בנושא לינוקס.
 
למעלה