Dev- Pascal שלום אני לא מצליח להריץ תוכנית בתוכנה dev-pascal. ה- compile עובד בסדר גמור אך איני מצליח לראות מה יצרתי. התוכנית שלי עולה לשנייה ואז נעלמת. אני מניח שזו בעייה נפוצה. תוכלו לעזור לי?? מתן