Dev- Pascal

mtomer1

New member
Dev- Pascal

שלום אני לא מצליח להריץ תוכנית בתוכנה dev-pascal. ה- compile עובד בסדר גמור אך איני מצליח לראות מה יצרתי. התוכנית שלי עולה לשנייה ואז נעלמת. אני מניח שזו בעייה נפוצה. תוכלו לעזור לי?? מתן
 
למעלה