אך לא... אני לא ממש בטוח אבל חושב שההבדל בינו לבין טלסקופ הוא יכולת הטלסקופ לשנות את טווחי הזום שלו - בעוד הספוטר הוא עדשה מכפילה - במקרה הזה X8. אם אני טועה - אני מקווה שטד יסביר את העניין בדרך הנכונה היה לי חשוב להראות צילום מקרוב וממרחקים שונים כיוון שזו לא סתם עדשה אלא יש לה טבעת פוקוס בקצה איתה אפשר לפקס בקלות על אובייקטים במרחקים שונים...
לא אסטרונומיים, עם הגדלה קטנה יחסית בהשוואה לאסטרונומיים אבל עם ניידות. כמו משקפת חד-עינית - מונוקולר גדול. שימושי לצפרות או לציד וכעדשה טלסקופית למצלמות דיגיטליות בעזרת מתאם.