Crystal Vue LX8 - סקירה - חלק א'

omri עמרי

New member
זה כמו טלסקופ

אך לא... אני לא ממש בטוח אבל חושב שההבדל בינו לבין טלסקופ הוא יכולת הטלסקופ לשנות את טווחי הזום שלו - בעוד הספוטר הוא עדשה מכפילה - במקרה הזה X8. אם אני טועה - אני מקווה שטד יסביר את העניין בדרך הנכונה היה לי חשוב להראות צילום מקרוב וממרחקים שונים כיוון שזו לא סתם עדשה אלא יש לה טבעת פוקוס בקצה איתה אפשר לפקס בקלות על אובייקטים במרחקים שונים...
 

ted

New member
ספוטר הוא טלסקופ לשימושים ארציים

לא אסטרונומיים, עם הגדלה קטנה יחסית בהשוואה לאסטרונומיים אבל עם ניידות. כמו משקפת חד-עינית - מונוקולר גדול. שימושי לצפרות או לציד וכעדשה טלסקופית למצלמות דיגיטליות בעזרת מתאם.
 

ted

New member
אם אפשר להסיר את העינית זה יותר

קל ואז הטלסקופ משמש כעדשת טלה. אם לא, זה יותר מסובך.
 
מעניין מאוד - קראתי ונהניתי-תןדה

להשקעה ולשיתוף
המאמר נמצא בקישורים - כמו שרשמתי לך בפורום השני
 
למעלה