BUENA DIYA ATODOS

ITZIK AMAR

New member
BUENA DIYA ATODOS

COMO STAS TODO MI AMIGOS? YO ASTOY AKI IN MIAMI, MI IGHO TIENA COPLEANIYO. E HOY ES DE MADRE DIYA, SOY AYALA UONA NO PUADO ASKRIVIR IN EBREOH YO VA TRAER DISPUES OTRA VES STUVI AN SAN PRANSISCO, LOS ANGLES, LAS VEGAS, E TODO KENUON E PARKES, EL MUNDO ES ERMOSO ES VERDA, LEHITRAOT
 

Sarika

New member
אילהההה קומו אסטאס קרידה?

אני שמחה מאד שאת מבלה ומזל טוב לבנך, תעשי חיים יקירתי ותחזרי אלינו בריאה ושלמה. את יכולה לכתוב בעברית עם המקלדת הווירטואלית - מתחת לחלון שאת כותבת את ההודעה בצד שמאל כתוב - העתקה לקליפורד, תלחצי על זה ותיפתח לך מקלדת ווירטואלית בעברית, תוכלי להקליד בעזרת העכבר. מתגעגעים אליך מאד, להתראות!
 

angelici

New member
איילה קרידה תעשי חיים../images/Emo24.gif../images/Emo45.gif

והמון מזל טוב לבנך שולחת לך נשיקה ענקיתת
תתת
תתתתת
תתת
מ י ש ר א ל
 

רחילו

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif שלום קרידה איילה

כמה טוב לשמוע ממך תהני ותעשי חיים משוגעים העולם באמת יפה ומעניין
 

מואיס

New member
שלום אילה קרידה../images/Emo24.gifמזל טוב../images/Emo65.gif

הטו איז'ו פין הסיאן אי ב'נתי , סלודס אה מושון ב'ידס לרגס קה טנש אי סנוס אי רזיוס קה סטש טודוס
 

may55

New member
אילה ../images/Emo24.gif../images/Emo25.gif קרידה תבלי

תהני ותחזרי אלינו עם חוויות
 

זיזיקה

New member
../images/Emo77.gif מזל טוב אי מונג'וס אי בואנוס

אה טו איז'ו אי אה ואוזוס
 

tsiporganeden

New member
איילה מזל טוב לבן שלך היידה קרידה

תחזרי אני מתגעגעת אליך מאוד, אבל קודם תעשי חיים.
 
איילה קרידה ../images/Emo24.gif

סטו אלגרה דה ליי'ר קה סטאס פסנדו בואנו אל טיימפו... אלב'רמוס אקי אן ישראל...סנה קה סטאס. אמן
אי מזל טוב הטו איזו' (בלון|
 

Sarika

New member
בואן דיאה חוניקה...

שמתי לב שאת משתמשת במילה ליי'ר במובן לקרוא בלדינו, נדמה לי שהמילה הנכונה היא מלדאר meldar , המילה ליי'ר נשמעת לי יותר צרפתית lire =קרא ,או שמא שזאת מילה בלאדינו שאינני מכירה ואני טועה, תקני אותי.
 

tsiporganeden

New member
שריקה את צודקת, המילה לייר היא

בקאסטיליאנית, אבל היות והלאדינו לקוחה מהקאסטיליאנית ייתכן שמילה זו הושאלה מהשפה. איך החום קרידה?.
 
נכון סריקה אומרים מלדאר וכמו שכתבה

פשריקה יתכן שמרוב צפייה בטלנוביילות נכנסנ לי המילה ליי'ר לראש....בכל אופן נתקעתי איתה... מלדדו גם אמרו נדמה מי לאזכרה ביום השנה לשוססס לשוס ירחם השם....(
 

רותי ב.

New member
../images/Emo20.gif../images/Emo142.gif../images/Emo141.gif מזל טוב ../images/Emo65.gif

לבנך, איילה. סיגורו קי אל מונדו אז אירמוזו, פסה אורַז די לצ'ה אי מייל, אי קונטמוס טודו 'אין לארגו'......... הרבה ברכות ואיחולים חמים
א טודה לה פאמיה אי א טו איז'ו מונצ'ו מזל אי ברכה
 

אסטרלו

New member
אילהההה, כמה טוב לראות אותך

כאן. לשימחתנו האינטרנט הפך את העולם לפיצפון ואת כאן ממש איתנו. תבלי יפה וחזרי אלינו בשלום
מזל טוב לבנך עד 120
 
למעלה