Battery Pack 2004 (v5.3)

Aדי

New member
Battery Pack 2004 (v5.3)

לעוד מישהו יש את תופעת האטה במכשיר בשימוש בתוכנה הזו (בתצורה המלאה)? יש פיתרון? יש תוכנה חילופית טובה כמוה (או יותר..)?
 

ron20

New member
../images/Emo26.gif

לא נתקלתי בבעיות האטה ... ובכל מקרה יש אין סוף תוספים וחלפות. בכל מקרה ה Battery Pack נחשבת שאחת הטובות בתחומה ולא אמורה להיות מורגשת האטה משמעותית. קח בחשבון שכל תוכנה או תהליך שרץ בקרע (כולל עברית) וכמובן תוכן דינמי על מסך היום יביא לירדה כלשהי בביצועים.
 
אני זוכר שהשתמשתי בגרסת הניסיון...

כאשר התוכנה היתה מותקנת על ה SD היתה האטה (האטה, אמנם לא רצינית, אבל האטה). הסרה התוכנה והתקנתה על הזכרון הפנימי פתרה בעיה זו. קח בחשבון שזה היה מכשיר 1940, עם מעבד 200.
 

AmiDebesh

New member
הסרתי והמיו חזר לעבוד כמו בן אדם

מחכה להמלצה על תוכנה פחות דורסנית מבחינת משאבי מחשב
 
למעלה