לא נתקלתי בבעיות האטה ... ובכל מקרה יש אין סוף תוספים וחלפות. בכל מקרה ה Battery Pack נחשבת שאחת הטובות בתחומה ולא אמורה להיות מורגשת האטה משמעותית. קח בחשבון שכל תוכנה או תהליך שרץ בקרע (כולל עברית) וכמובן תוכן דינמי על מסך היום יביא לירדה כלשהי בביצועים.
כאשר התוכנה היתה מותקנת על ה SD היתה האטה (האטה, אמנם לא רצינית, אבל האטה). הסרה התוכנה והתקנתה על הזכרון הפנימי פתרה בעיה זו. קח בחשבון שזה היה מכשיר 1940, עם מעבד 200.