AVODA BE GERMANIA -HELP!!!
אני ישראלי לא מזמן עברתי לגור עם חברתי הגרמניה אני מעוניין לעבוד בתחום העיסוי הרפואי או כושר או אומניות לחימה בכולם אני בעל תעדוה מקצועית מוכרת אני לא דובר גרמנית וזו בעיה גדולה ומכשול ליחסים בינינו שכן ללא עבודה ופרנסה לא אוכל להשאר ואין ביכולתה לפרנס את שנינו פניתי לרשות הזרים לקבלת ויזה עבודה אך ללא מעסיק שיסכים להעסיק אותי (איני דובר גרמנית)הסיכוי שאתקבל בתחומי התמחותי הוא נמוך אני נכון לעבוד בכל עבודה אחרת העיקר שתהיה מעט הכנסה אני דובר אנגלית שוטפת ונכון ללמוד גם גרמנית אני גר באיזור פרודנשטט לא רחוק משטוטגרט או פרנקפורט אם יש מישהו שיודע או מוכן לעזור אשמח לקבל כל עזרה טיפ או עצה נורא חשובה לי מערכת היחסים איתה אך שרפתי את כל חסכונותי כבר ואיני יכול לחיות על חשבונה ובטח שלא לשבת בחוסר מעש בבית זה מתסכל בתודה מראש גיל האימייל שלי [email protected] thaks again
אני ישראלי לא מזמן עברתי לגור עם חברתי הגרמניה אני מעוניין לעבוד בתחום העיסוי הרפואי או כושר או אומניות לחימה בכולם אני בעל תעדוה מקצועית מוכרת אני לא דובר גרמנית וזו בעיה גדולה ומכשול ליחסים בינינו שכן ללא עבודה ופרנסה לא אוכל להשאר ואין ביכולתה לפרנס את שנינו פניתי לרשות הזרים לקבלת ויזה עבודה אך ללא מעסיק שיסכים להעסיק אותי (איני דובר גרמנית)הסיכוי שאתקבל בתחומי התמחותי הוא נמוך אני נכון לעבוד בכל עבודה אחרת העיקר שתהיה מעט הכנסה אני דובר אנגלית שוטפת ונכון ללמוד גם גרמנית אני גר באיזור פרודנשטט לא רחוק משטוטגרט או פרנקפורט אם יש מישהו שיודע או מוכן לעזור אשמח לקבל כל עזרה טיפ או עצה נורא חשובה לי מערכת היחסים איתה אך שרפתי את כל חסכונותי כבר ואיני יכול לחיות על חשבונה ובטח שלא לשבת בחוסר מעש בבית זה מתסכל בתודה מראש גיל האימייל שלי [email protected] thaks again