all things come to an end...

Nihau

New member
all things come to an end...

לאחר קרב דרמטי, מרשים, מותח ומעולה בו כל הדמויות (דמויות שחקנים ודמויות שה"מ וגם דמויות חצי חצי ואפילו העצמים התבוניים) שיתפו פעולה (הרעים עם הרעים והטובים עם הטובים). היו הצלות מרשימות, היו הקרבות עצמיות, היו מאמצים גדולים, היו התחכמויות מתוחכמות, היו קללות שרפות, היו נקמות אכזריות, היו שם אלים משני הצדדים ולבסוף זה נגמר. ניצחנו. האסירים שוחררו, החטופה ניצלה, הנקמה הושלמה, השלל חולק, הפרידה נעשתה וכל אחד הלך לדרכו. שנתיים (וכמעט וחצי אבל מי סופר?) של משחק מפואר הגיעו לסיומן. משחק הפריפורם נגמר.
 

DDN

New member
פרטים?

מי הייתה החטופה? איזו נקמה? איזה שלל חולק? מי הקריב את עצמו?
 

Nihau

New member
כמה תשובות

החטופה הייתה הבת המאומצת של ניהאו המוכרת בשם ליתי. הנקמה הייתה על 123 הנרצחים שמתו בגלל המגיפה שהפיץ החוטף הרוצח- נון טון אריש- הארכנמסיס של ניהאו אם תרצו. ועל רצח המנטור של ניהאו- מוראו -מנהיגת שבט הוואלר. השלל היה כמה ספרים שנון טון אריש גנב- אחד מהם ספר נדיר ביותר (רק עותק אחד) שכתב מי שהיום הוא אל. בועת הכוח שאחרי בכלל חיפשנו נמצאה בתוך גופו של נון טון אריש -הליץ' המעצבן- ובמהלך הקרב הופרדה מגופו בעזרת חרב יעילה במיוחד. חלק אחר של השלל הוא כל הרכוש שני-האן סחב אצלו בתיק במשך כל החודשים שהיה איתנו- אחרי שהוא נעלם הרכוש שלו עבר למערת דרקון עם צוואה מפורטת שמחלקת את כל השלל הרב בין חברי הקבוצה. הוא חזר הבייתה לעתיד הרחוק כפי שהגיע לכאן- ערום. רהב הקריב את עצמו כאשר קפץ מול רסיס אבן עמוס באנרגיה מרושעת שניסה להתחפר בגופו של ארין (דמות של דרגורן). הוא לא מת מזה אהל ההקרבה והסיכון העצמי נעשה שם.
 

DDN

New member
מי זה רהב?

הייתי שמח לקבל גם הסבר איך ג'רוד התקשר לכל הסיפור, או לפחות לחלק עליו די בר וראדין ביום חמישי.
 

Nihau

New member
תשובה והסבר

רהב הוא (לדעת ניהאו) חיית המחמד של הגריפין. רהב וגריפין בר שעיו הוא רוכב הם זוג לוחמים ממסדר צבאי מהעולם של להראן הבורונארי (זוכר מין עלף כסוף מוזר שמגדל צמחים בכף ידו ומתרפא טוב כצמו וולוורין ויכול לא לנשום 4 שעות רצוף וכו? אם לא קרא שוב את סיפור חביטוש). רהב לובש דלי על הראש. קסדה ללא חורים לעיניים שמאפשרת לו לראות 360 מעלות. הוא לוחם מיומן מאוד וג'די לא קטן (the force is strong with this one) בעל תפיסת עולם מאוד דו צבעית- שחור לבן. הוא נמצא תחת הפיקוד של להראן ושומע לגריפין שלו (בעל הרבה יותר שכל ישר ממנו). ג'רוד- הוא נסיך האש- מרגע שלבש את טבעת היסוד הוא הפך להתגשמות האלמנט אש והינו הפכפך כמוהו ועוד פחות שפוי משהיה מעולם. פיורין - דמותה הבוגדנית של ביצה- שונא את ניהאו ואת קון בגלל שנטשו את סרניטי (הפיצול אישיות שלו) אחרי שהוא בגד בהם כאשר ירה בגבו של קון. פיורין היה זה שאחראי לקללת הטיפשות של השבט של סרניטי- הוא עשה זאת כדי לחיות לנצח והפך למעין רוח אל מתה שמשתלטת על גופות ולמעשה הכין את סרניטי כל הזמן הזה להיות הגוף החדש שלו. לאחר שנון טון אריש נוצח במגדל הלבן והומת ע"י שימוש בקרן החד קרן פיורין שיכנע את ג'רוד להחזיר אותו לחיים ע"י שימוש באומנויות הנקרומנסיה שפיתח לוך- שנלמדו מתוך הספר "6 פעמים במוות" שלוך כתב- כדי שזה יעניק לג'רוד ויפקד על כוחות אל מתים לצבא שלו מצד אחד ויקים לתחייה אוייב מושבע של ניהאו וקון כדי לנקום בהם. פיורין גם היה מעורב ביצירת המגיפה שכמעט חיסלה את כל משני הצורה בעולם ובפרט את שבטי הוואלר. ביומיים מתו 123 איש מתוכם הרבה ילדים שנולדו מתים. על זאת ועל מעורבותו בהחזרת נון טון אריש כלאה אותו ניהאו בתוך החרב שלה וכאשר החרב נשברה עוד בנדנה (ע"י התערבות כוח עליון במהלך הקרב) לפיורין היה סדק ממנו תיקשר עם נון טון אריש ומסר לו שמות כדי שהלה יוכל לכוון את הקסמים שלו בצורנ אישית ומדוייקת כלפינו. אחד הקסמים הללו הופנה כלפי ניהאו על גבי פיגיון והיא חסמה את הפגיון על החרב בה היה פיורין וכך הוא סוף סוף מת. יש לציין שניהאו לא תיכננה להרוג אותו אלא דווקא לדבר עם נציגי האל שהוא מאמין בהם כדי לדאוג שרוחו תעבור הלאה כמו כל שאר האלפים שמתים מוות טיבעי.גם לא הייתה לה כוונה לכלוא את נשמתו לנצח בלהב. בגידתו בזמן הקרב גרמה לאדישות באשר לגורלו ולמותו מיד לאחר מכן.
 

Nihau

New member
יש סיפור מאחורי כל דבר כאן

תשאל שאלות קצת יותר ממוקדות ואשמח לענות לפי הסדר.
 

Nihau

New member
קוניה: הרב-עולם שואראדין יצר

רב עולם המורכב מאינסוף עולמות שטוחים דו צדדיים שמסודרים בסדר גודל עולה רציף מעולם 0 והלאה לשני הכיוונים. (עולם 2 יהיה באותו גודל כמו עולם 2- ושניהם יהיו יותר גדולים מעולם 0 הנצא בסנדוויץ' שביניהם). בעולם הזה יש כמה עקרונות פיסיקליים שונים משלנו. אחד מהם הוא שכל חומר קיים מורכב ממולקולות של קסם שבנויות מאלמנטי הקסם אדה, אוויר, אש ומים המסודרים בשני מישורים- האחד לכיוון שהוגדר כ"חיובי" והשני לכיוון שהוגדר כ"שלילי" ומוכרים כ"טוב" ו"רע" לפשוטי העם. כל חומר מתאפיין בפרמטרים והוקטורים של האינטראקציות בין הכוחות בתוך המולקולה- כמו בפיסיקה שלנו. אנשים שמבינים איך זה עובד יכולים לשנות את שיווי המשקל בין האינטראקציות הללו- אלכימיה, קסם, רונות, מילות עוצמה, תפילות ואפילו עבודת כפיים אם היא נעשית מתוך הבנה אקדמאית- כל אילה משנים את מערך האנרגיות ואת האיזון האלמנטלי. קסם הוא אלמנט חיים בדיוק כמו כל אנרגיה אחרת. האיכר החורש את שדהו מפעיל סוג של קסם ששונה מזה של הקוסם הנעלה ביותר במידת התיווך בין הפעלת הקסם לרצונו של המטיל. מידת התיווך הזה תלויה בעיקר בהבנה- מאוד אקדמאי. נוצר מצב בו גם לוחמים ללא כל חינוך קסום יוכלו להפעיל אלמנטים קסומים פשוט ע"י ניצול נכון של כלי נשקם וההרמוניה הפיסית בה הם עובדים מול העולם. מצד שני בעולם הזה יש עושר רב ביותר של פנתיאונים- לפחות 3 פנתיאונים גדולים שלכל אחד מהם רשימת אלים וסיפורים רב גוניים- כך שבעולם הזה קשה מאוד להיות אתאיסט ואמונה היא כוח קסום בפני עצמו שעוצמתו תלויה ברמת האמונה האישית וכמובן שככל שהאמונה משתלמת עוצמתה גוברת- מעין משוב חיובי שכזה, לכן לא מאוד מפתיע שמעולם לא פגשתי לוחם שלא קיבל גיבוי קסום מאיזה אלוהות באיזשהו אופן. העולם עשיר בגזעים תבוניים, מהגובלין והסאטיר ועד הדרקון דרך עלפנואידים וחפצים תבוניים בעלי מטרות משלהם. הוואלר והבורונארי נמנים על הגזעים האקזוטיים יותר שקיימים בעולם הזה- גזעים שנוצרו כחלק מסדרת פרוייקטים אוניברסיטאיים ליצור את הגזע המושלם או את הגזע המלאכותי שהעולם עצמו יכיר בו כחלק ממנו. התהליך הזה עדיין לא הסתיים בהצלחה חד משמעית. בעולם יש כל מיני אירגונים, ממלכות, צבאות, אימפריות, אלוהויות ושאר כוחות שיוצרים ביחד את סביבת החיים הדינמית מאוד הזו בה בריתות הן כמעט חובה ומלחמות הן לעיתים קרובות בלתי נמנעות. איזה עוד שאלות יש לך? על העולם אפשר עוד לדבר שעות ויוצר העולם בנה אותו במשך כ10 שנים אם לא יותר.
 

5 0 6

New member
10 שנים? איזו השקעה../images/Emo13.gif

זה צריך להיות עולם מעולה, בדיוק כמו שהוא נשמע. זה עולם דמוי ימי-הביניים, כמובן, נכון? כל הקטע של יצירת גזע חדש נשמע כמו הנדסה גנטית. איך באמת עשו את זה, במקרה שזה עולם בתקופת ימי-הביניים? וניהאו היא וואלר, נכון? את יכולה לפרט עליהם, בבקשה?
 

Nihau

New member
עוד כמה תשובות

העולם הוא לא ימי-ביניים- הוא מאוד מפותח אבל על בסיס קסם ולא על בסיס טכנולוגיה. לדוגמא יש להם שולחן עבודה קסום שמבצע את כל הפעולות ששולחן מחשב מאובזר היטב יכול לבצע ועוד כמה פונקציות נוספות. פעולות שבעולם שלנו היו מבוצעות ע"י מחשב נייד, טלפון, אינטרקום, מדפסת, סורק, מזכירה אלקטרונית, רשמקול, פקס, ומחדד עפרונות. ויש עוד כמה פונקציות אחרות שלא גיליתי. הקטע של יצירת גזע חדש הוא אכן מקביל להנדסה גנטית אבל בעולם קסום התהליך עובד אחרת לגמרי, משהו שעובד על תבניות גוף ובניית מערכות פיסיולוגיות ולא על הינדו תא אחד מבחינת המידע התורשתי שלו ואז יצירת תרבית רקמה והפיכתה לגוף דמוי עובר שמושתל ברחם ונולד כיצור החדש. איך הם עשו את זה? לא הייתי שם, לא ראיתי ואף אחד מהאלים של ניהאו לא סיפר לה את הפרטים של יצירת הגזע שלה. וואלר- הנושא האהוב עלי ולכן תקבל יותר משביקשת... זה מה שניהאו הסבירה לדני כששאל אותה על הגזע בראיון הבלעדי שנערך כאן בפורום: הוואלר (Valer) הם גזע נפרד שיצרו האלים בכדי להעשיר את העולם בתרבות הייחודית שלנו. יכולת שינוי הצורה שלנו היא מתת אלוהית. לכל וואלר יש שתי צורות הטיבעיות לו, צורה אלפנואידית וצורה חייתית, כאשר אפשר ללמוד עוד צורות. לי עצמי יש יכולת לשנות צורה לכמה סוגים שונים של חתולים, ביניהם הטיגריס ,אתה מבין, לא מדובר בחתולות בית כפי שהשם "אשת-חתול" מרמז אלא בבנותיה הגדולות של משפחת החתוליים. הגברים ניחנו בנפש חופשית ורוח שטות חביבה, הם האומנים המופלאים שלנו והבנאים המוכשרים. הם אוהבים תחרויות ובעלי רוח ספורטיבית ללא שמירת טינה על הפסדים או מה שאתם קוראים לו רמאויות. אנחנו מאמינים שהכל תקף כל עוד לא נתפסת. הנשים נוטות להיות רציניות יותר, כוהנות כמוני האחראיות גם על החינוך, ספרניות האחראיות על שימור הידע וציידות אחראיות גם על הבטחון. חלק מהגברים משתתפים גם בקבוצות צייד ובשמירה. אנחנו נוטים להעדיף יערות מוצללים פראיים, אני נולדתי וגדלתי ביער ניישין-דרום, בחלק הפראי ביותר שלו השייך כמובן לשבט הוואלר. הגמדים והאלפים מכירים בזכותינו הראשונית על המקום ולא נכנסים אליו, צדים בו או כורתים בו עצים ללא רשות. הוואלר לרוב מתבודדים, הטריטוריה המועדפת עלינו היא זו הפראית, הנרחבת והבלתי חדירה לשאר הגזעים האלפנואידים. מעט מאוד זרים בקרו אי פעם בביתנו ממגוון של סיבות היסטוריות ותרבותיות. חצי מהוואלר מעדיפות את שעות הלילה לפעילות וכל הוואלר זורמים בחייהם בין הצורות הנוחות להם באותו הרגע כך שקשה לבן גזע אחר להתמודד עם הדינמיות שלנו. במתחם השבט הפנימי, מה שאולי היית קורא לו "כפר", אין שבילים אלא מעברים שבחלקם רק סנאים יכולים לעבור בבטחה -ברור שלסוחר המצוי יהיו בעיות רבות. במסעותי נוכחתי לגלות שאלפנואידים רבים נהנים ממידה בלתי מבוטלת של ביורוקרטיה ודיונים אינסופיים על חלוקת תפקידים כאשר וואלר פשוט יודעים את מקומם בכל קבוצה שמתהווה למטרה מסויימת. הוואלר שקטים מאוד -אין צורך בשיחה כדי לקבוע מי עושה מה ומתי, בפשטות- מי שהכי מתאים לתפקיד מבצע את הפעולה. גזעים אחרים פשוט לא עובדים יחד בצורה הזו, הם חושבים שמישהי אחת תמיד תמלא את אותו התפקיד ומסתבכים די מהר וזה יוצר הרבה בעיות. דבר כל כך טבעי ופשוט הופך למשהו כל כך קשה להשגה וזה אולי אחד הדברים שהכי התגעגעתי אליהם כשהייתי רחוק מהבית. לרוב הוואלר נתקלים בחוסר הבנה בסיסי כלפיהם בעולם מחוץ לבית ולכן הם נוטים להשאר בתחומי השבט. אצל הוואלר אין רכושניות וזה חלק מהמשחק של החיים להצליח לקחת חפצים בלי שהאחרים יבחינו בכך, מה שבחוץ נקרא "גניבה". כאשר כוהנת רוצה איזה חפץ היא פשוט תבקש אותו מהזכר הכי קרוב והוא ושאר הזכרים יהפכו את זה למשחק של מי מביא את החפץ אליה הכי מהר והכי חשאי. זה עובד מצויין ונפלא ממני למה אחרים לא יכולים לעבוד בכזה שיתוף פעולה בין המינים. ובכל זאת מה מוציא ספרנית כמוני מהבית להסתובב בעולם? ובכן, אני אחת הבודדות שיצאו לעולם מרצוני החופשי. ככוהנת ידע לאל טאום קל להבין שתמיד היה לי צמא מסויים לידע. רצון עז ללמוד על העולם הגדול והאנשים החיים בו הוביל אותי למלא את התפקיד הנשכח "שגרירת השבט". החייתי את התפקיד ע"י כך שיצאתי מהבית והלכתי אל ערי הגמדים והאלפים השכנים ללמוד שפותיהם ותרבותם וכמובן לקרוא את ספרותם העניפה, מעודדת מההצלחה המשכתי בדרכי והרחקתי עד ערי בני האדם והאורקים בעולמי כאשר נחטפתי על לא עוול בכפי אל עולם אחר ולקח לי קרוב לשנה למצוא את הדרך חזרה הבייתה. בשיטוטי גיליתי שהשמיים הם לא הגבול הסופי, יש עוד הרבה מאוד מה לראות שם בחוץ שבשבט שלי מעולם לא ידעו בכלל שקיים. בהיותי שגרירת השבט היה זה בלתי נמנע להתערב בפוליטיקה, כרתתי בריתות, פגשתי אנשים רבים שחלקם הפכו לחברים בנפש ואחרים לאוייבים איומים, למדתי רבות על עצמי, על השבט שלי ועל העולם הסובב אותנו, מצאתי שבט נוסף של וואלר ובעזרת האלים שחררתי אותם מעבדות וחיסלתי את הערפד ששיעבד אותם במו ידיי. כשגרירת השבט אני עובדת למצוא מורות ומורים שילמדו אותנו את האומנויות הקסומות, כורתת בריתות עם חברים טובים שיגנו עלינו בעת צרה ולהם נוכל גם אנחנו לתרום מיכולותינו הייחודיות ופועלת להשיג את המטרה הנעלה של האלים- להעשיר את העולם בעצם קיומינו.
 

5 0 6

New member
מגניב*.*

ואם אין בעולם הזה מחשבים או חשמל, אני עדיין מחשיב אותו כעולם בסגנון ימי-הביניים, פשוט מכיוון שיש להם אותה רמה טכנולוגית.
 

Varadin

New member
קוניה

לעולם הזה יש קו זמן עשיר למדי וניתן לשחק בו ביותר מתוקפה אחת היו בו תקופות המקבילות בטכנולוגיה שלהם לעידן האבן ותקופות המזכירות סרטי מד"ב. בשיא הזוהר של העולם היו ערים בעלי תאורה ומים זורמים בכל בית, משטחי שיגור בין ערים גדולות, רחפות וכדומה.הטכנולוגיה בעולם בוססה על ידע אקדמי במהות מבנה האלמנטים בקוניה בדומה לפיזיקה וכימיה של כדו"א. התקופה בה שוחק הפריפורם היתה כאלפיים שנה לאחר נפילת אותה טכנולוגיה, וקיסרות שאסרה על לימוד הטכנולוגיה כבר כאלף שנה החלה לקרוס. הדמויות שחיו בסביבה ימי-בינימית החלו להוודע אט אט ליכולות גדולות של טכנולוגיה וקסם.
 
למעלה