...

Continuum

New member
..

אני לא מאמין שאמא באמת מנעה חלב מהילד שלה. אני מצטער, פשוט לא קונה את זה. יכול להיות שהן אמרו את זה. וזה הגיוני שהם אפילו יסכמו על זה, כי זה או הילדים או שכולם ימותו.. אבל אני לא מאמין שזה נאכף, לפחות אצל רוב האמהות.
 

freshlama

New member
רגע...אתה רוצה להגיד לי

שחסימת כביש היא לא מסוכנת? לשני הצדדים? הנהגים כבר לא מתנהגים כמו שפויים כשהם חסומים. ואני אישית מבין אותם. הם בקלות יכולים לפגוע קשה מאוד בילדים בני 13 שחוסמים להם את הכביש. איך הם בדיוק הגיעו למצב שהם חוסמים כבישים? אה נכון, ההורים לקחו אותם בגיל 5 להפגנות ולחלוקת סרטים כתומים. הם הפכו לפאנטים למטרה. אבל פאנטים שאין להם שום מושג אמיתי על מה הם נלחמים.
 

liavsayegh

New member
ומדברים על שימוש בילדים...

המקרה שהכי החליא אותי הוא הסיפור על האב שנעצר ובאותו הזמן ילדיו היו איתו והוא לא הסכים להעביר אותם לאישתו ואישתו לא הסכימה לקבל אותם, ובסוף הם בילו לילה במעצר. ומה האבא אמר להגנתו:" עשיתם לילדים שלי טראומה לכל החיים..." זה ממש עיצבן אותי, הרווחה היתה צריכה לקחת להם את הילדים!! חוצפה!
 
אני הייתי שם!

יש בעיה? בכרטיס האישי שלי כתוב שאני בת 13 אבל זה לא נחשב כי ביום רביעי יש לי יומלדת,אז מה ההבדל למען השם בין 13 ל14 -סתם שתדע שיש כאלה שממש מבינים בדברים כאלה בגיל הזה,אתה סתם מזלזל-ולא מוכן להודות שיותר מרבע מיליון זה המון! וזה לא בטוח שספרו ילדים בני 5.
 
אתה רומז משהו על ילדים בני 13?

או 14? אני אישית חושבת שהמוח שלי לא שטוף ואני יודעת למה אני ימנית
 

freshlama

New member
אני דווקא חושב

שהעובדה שאת ימנית כבר מראה שאין לך מושג למה. התואילי להסביר לנו למה את ימנית?
 

Continuum

New member
נראה לי

שמכל המגיבים פה, את הוכחת את הטענה שלי הכי טוב.
 

Dudidud

New member
זה דיי פשוט..

כשבאמת אכפת לך ממשהו או ממישהו אתה מחנך אליו. כשלא לא. לילד בן חמש אין שום בחירה הוא כ"כלי ביד היוצר". כל דבר שתעשה בסביבתו משפיע עליו ועל אורח חייו בעתיד. החל מהדרך בה הוא יאכל (כפית.. מזלג..) היחס שלו לאחרים ודעותיו בכל נושא שהוא. זה לא הוגן ולא הגיוני. אנחנו צריכים לקחת כל ילד ולבודד אותו (אי אפשר להחזיקם כקבוצה, הם יושפעו אחד מהשני בלי שיוכלו לבחון את זה, בד"כ לרעה..) אי שם בסוף העולם עד שיתבגרו ויעמדו על דעתם. כשאדם מתבגר הוא יכול לבחון את דעותיו, דרכיו, התנהגותו וכו' וכו' להחליט מה מוצא חן בעיניו ומה לא במה הוא רוצה להחזיק ובמה לא. כן, גם את הדברים שהוריו חינכו אליהם בקיצוניות שאין כמותה את הדברים שנטמעו בכח במוחו ושאר בלה בלה בלה. הבעיה היא לא בהורים שעושים מה שהם רואים לנכון שמחנכים ומדריכים כדעתם. זהו תפקידם. מרגע שהביאו ילדים לעולם עליהם לקחת עליהם אחריות ולהעביר להם כל מה שהם רואים לנכון בכל דרך שהם רואים לנכון (פרט לפגיעה ממשית בהם, פיזית ונפשית..). הבעיה היא בחברה המגוחכת והדיי מערבית שלנו שמעודדת לעצלות ורפיון חושים ומח שמעודדת להמשיך בחייך כמות שהם בלי לשנות כלום בלי לחשוב ובלי לחקור.. בלי להתפתח.. רק עצלנות ואדישות. ניוון... לכן אנשים מעדיפים להישאר בדעותיהם בלי לחשוב ובלי לבחון להחזיק במה שיש להם. מה שהוריהם הנחילו להם. אני מניח שיצא לראות ולהיות ביותר הפגנות משאתה הייתה ובאף אחת מהן לא היו "הרבה יותר ילדים מתחת לגיל 13.." הרוב המוחלט הוא תמיד בני נוער בני 16 17 18 19 20. ראייה סלקטיבית... בכל אופן הייתי לפני שבועיים במחנה של בנ"ע לבני 13-14, ומצאתי שם כמה ילדים אינטלגנטיים להפליא שיכולת השיפוט שלהם-עד כמה שיכלתי לבחון לא נופלת משלי.
 
למעלה