6 שנים מאסר בפועל , ושלילה לאופנוען שהרג

megahertz

New member
פעם ידעתי..תווים ריקים וכאלה..היום לא זוכר

את השטויות האלה. ורגע, למה אתה זוכר איך עושים את זה?
 

zelig0n

New member
../images/Emo26.gif

אולי תלמד אותנו איך אתה עושה את זה? התלהבת מהקטע בזמן האחרון
 

SkyEye

New member
אפשר לחשוב../images/Emo4.gif

[URL='http://']מה[/URL] הוא [URL='http://']כבר[/URL]|סדגש עשה?
 

SkyEye

New member
אופס../images/Emo3.gif

אבל הכוונה [URL='http://']ברורה[/URL], אני חושב...
 
מה הבעיה?

טקסט רגיל |הכחול|[URL='http://']טקסט כחול[/URL]|סכחול| |הדגשכחול|[URL='http://']טקסט מודגש כחול[/URL]|סדגשכחול| נסו ותהנו
 

t d m 900

New member
עונש כבד על עבירה חמורה

אבל השאלה למה בעבירות דומות אחרות לא נענשו דומה החוק בא לחנך אבל כדי לחנך צריך שיהיה את מי לחנך. כמה רוכבי אופנוע דרסו מישהו? הולכי רגל או רוכבי אופניים או מישהו? כמעט 0 וכמה נהגים דרסו כאלה? כל יום יש מקרים רבים כאלה. אז את הרוכב אופנוע שדרס צריך להעניש אבל הענישה החמורה יותר צריכה להיות לאלה שאותם צריך לחנך. לא נראה לי שהשופט בתיק הזה חושב כמוני
 
מריח כמו איפה ואיפה..

אני באמת לא מכיר לעומקם את המקרים, אבל יש מין תחושה שבמקרה הזה מצאה מערכת המשפט לנכון להעניש את הנהג הפוגע במלוא חומרת הדין - 6 שנים בפועל, ובמקרה אחר, של עו"ד קלגסבלד, שדרס אם ובנה ולא למרות שהוא נסע כחוק.., העונש היה חצי שנת מאסר בלבד ואני די בטוח שהוא לא קיבל 12 שנות שלילה. לעניות דעתי, בלי קשר לזה שהנהג הפוגע היה על אופנוע, זוהי דוגמה לכישלון חרוץ במבחן בוזגלו של מערכת המשפט בישראל. גם כל הסיפור עם הנשיא לשעבר לא מוסיף כבוד למערכת. מסתבר שכולם שווים בפני החוק, אבל יש כאלה ששווים יותר.
 

daditami

New member
קיבל 10 שנות שלילה

כמו כן הוא נהג ברכב שהיה מורשה לנהוג עליו. האופנוען במקרה זה, נהג באופנוע 600 כשרשיונו הוגבל ל 500 כלומר מדובר בפורע חוק סדרתי ולא בבן אדם נורמטיבי שנוהג ומבוטח שעושה תאונה. מגיע לו.
 

t d m 900

New member
צודק מי שרשם למעלה ש

היו מקרי תאונה אחרים והיו אחרים שהיו עדויות שעלה המרכב ומהנהג ריח חריף של אלכוהול, ובתאונה נהרגו יותר מאדם אחד ובכל זאת גזר הדין היה קל בהרבה. למה הענישה לא חמורה במקרים אחרים בהם ראוי מאד שתהיה חמורה?
 

h a j b i

New member
אין לי הרבה רחמים כלפיו

מאחר ונסע ללא רישיון מתאים הוא נושא באחריות לכל תאונה שנגרמה גם אם אינו אשם בה (ופה נראה שהוא דווקא אשם). אבל באמת מעניין למה במקרה הזה לא התחשבו במצבו.
 

מוטי TDM

New member
במה להתחשב ??!! הוא הרג בנאדם , גזל חיים

תחשוב ל המשפחה שלו , 6 שנים לדעתי זה סביר
 

h a j b i

New member
קח רגיעון

הכוונה היא כמובן למה במקרה הזה לא התייחסו לעומת מקרים אחרים. על פניו נראה שהעונש מוצדק וראוי, אז למה רמת ענישה כזאת לא מקובלת במקרים דומים?
 
למעלה